Registrace Zapomenuté heslo?
 
přihlašovat automaticky
 
 
 
 
 

Celková cena s DPH:0,00 Kč

 
 

Akumulátory, Autobaterie - OPTIMA

Široký výběr autobaterií pro motocykly od léty prověřené značky MOTOBAT a akumulátory pro osobní vozidla značky LINECARS77 a VARTA (stejný výrobce v ČR JOHNSON CONTROLS). Máme i autobaterie pro nákladní auta. Nabízíme příslušenství k akumulátorům jako: svorky, odpojovače baterie , autonabíječky, zejména od TOP značky CTEK, startovací kabely, vyrábíme i startovací kabely pro vysoký startovací výkon, které jsou určeny pro nákladní vozidla, stroje a i armádní techniku. A  nepotřebujete od nás akumulátorové nářadí?

Filtrace a řazení
 
Vybrané produkty lze 
 
 
12 ks
1str. z1 »
 
str.
 
 
Akumulátor OPTIMA BLUE TOP DC-5.5 75Ah 975A
 
5 280,99 Kč
bez DPH
6 390,00 Kč
s DPH
 

Dostupnost: cca 3-7 dní

 
Akumulátor OPTIMA BLUE TOP DC-5.5 75Ah 975A
 

OPTIMA ,d324xš165xv238mm, plus vlevo, DIN+Japonské kontakty

OPTIMA BLUE TOP DC-5.5 75Ah 975A, 852 188 000 888 2 Hlavní účel: - cyklický provoz a startování motorů Výhody oproti běžným autobateriím: - opakující se schopnost obnovy kapacity (dvojnásobná cyklická životnost) - až dvojnásobná životnost - kratší čas nabíjení - zcela odolná proti otřesům - ohodně vyšší startovací proud než běžné baterie - zasáknutý elektrolyt - nelze rozlít, absolutně nic neuniká...

5 280,99 Kč
bez DPH
6 390,00 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Akumulátor OPTIMA RED TOP C-4.2 50Ah 815A
 
3 602,64 Kč
bez DPH
4 359,19 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 1 ks

 
Akumulátor OPTIMA RED TOP C-4.2 50Ah 815A
 

OPTIMA ,d256xš174xv200mm, S-póly uprostřed, DIN

Autobaterie OPTIMA RED TOP C-4.2 801 287 000 888 2 Výhody oproti běžným akumulátorům: - až dvojnásobná životnost - kratší čas nabíjení - zcela odolná proti otřesům - výrazně vyšší startovací proud při stejné kapacitě - zasáknutý elektrolyt, nelze rozlít - možnost instalace v jakékoliv poloze - bez problémů funguje i v extrémním počasí - nízké samovybíjení, umožňuje dlouhodobě skladovat...

3 602,64 Kč
bez DPH
4 359,19 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Akumulátor OPTIMA RED TOP F-4.2 50Ah 815A
 
3 793,39 Kč
bez DPH
4 590,00 Kč
s DPH
 

Dostupnost: cca 3-7 dní

 
Akumulátor OPTIMA RED TOP F-4.2 50Ah 815A
 

OPTIMA ,d254xš185xv184mm, boční plus vlevo, pouze boční kontakty

Autobaterie OPTIMA RED TOP F-4.2 878 209 000 888 2 Výhody oproti běžným akumulátorům: - až dvojnásobná životnost - kratší čas nabíjení - zcela odolná proti otřesům - výrazně vyšší startovací proud při stejné kapacitě - zasáknutý elektrolyt, nelze rozlít - možnost instalace v jakékoliv poloze - bez problémů funguje i v extrémním počasí - nízké samovybíjení, umožňuje dlouhodobě skladovat...

3 793,39 Kč
bez DPH
4 590,00 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Akumulátor OPTIMA RED TOP R-3.7 44Ah 730A
 
3 380,16 Kč
bez DPH
4 089,99 Kč
s DPH
 

Dostupnost: cca 3-7 dní

 
Akumulátor OPTIMA RED TOP R-3.7 44Ah 730A
 

OPTIMA ,d237xš162xv191mm, plus vpravo, DIN

Autobaterie OPTIMA RED TOP R-3.7 835 255 000 888 2 Výhody oproti běžným akumulátorům: - až dvojnásobná životnost - kratší čas nabíjení - zcela odolná proti otřesům - výrazně vyšší startovací proud při stejné kapacitě - zasáknutý elektrolyt, nelze rozlít - možnost instalace v jakékoliv poloze - bez problémů funguje i v extrémním počasí - nízké samovybíjení, umožňuje dlouhodobě skladovat...

3 380,16 Kč
bez DPH
4 089,99 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Akumulátor OPTIMA RED TOP R-4.2L 50Ah 815A
 
3 628,10 Kč
bez DPH
4 390,00 Kč
s DPH
 

Dostupnost: cca 3-7 dní

 
Akumulátor OPTIMA RED TOP R-4.2L 50Ah 815A
 

OPTIMA ,d254xš174xv195mm, plus vpravo, DIN

Autobaterie OPTIMA RED TOP R-4.2L 803 251 000 2 Výhody oproti běžným akumulátorům: - až dvojnásobná životnost - kratší čas nabíjení - zcela odolná proti otřesům - výrazně vyšší startovací proud při stejné kapacitě - zasáknutý elektrolyt, nelze rozlít - možnost instalace v jakékoliv poloze - bez problémů funguje i v extrémním počasí - nízké samovybíjení, umožňuje dlouhodobě skladovat Použití: -...

3 628,10 Kč
bez DPH
4 390,00 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Akumulátor OPTIMA RED TOP S-2.1 (6V) 50Ah 815A
 
2 966,94 Kč
bez DPH
3 590,00 Kč
s DPH
 

Dostupnost: cca 3-7 dní

 
Akumulátor OPTIMA RED TOP S-2.1 (6V) 50Ah 815A
 

OPTIMA ,d254xš90xv195mm, plus vlevo, DIN

Autobaterie OPTIMA RED S-2.1 (6V) 810 355 000 888 2 Výhody oproti běžným akumulátorům: - až dvojnásobná životnost - kratší čas nabíjení - zcela odolná proti otřesům - výrazně vyšší startovací proud při stejné kapacitě - zasáknutý elektrolyt, nelze rozlít - možnost instalace v jakékoliv poloze - bez problémů funguje i v extrémním počasí - nízké samovybíjení, umožňuje dlouhodobě skladovat...

2 966,94 Kč
bez DPH
3 590,00 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Akumulátor OPTIMA RED TOP S-3.7 44Ah 730A
 
3 297,52 Kč
bez DPH
3 990,00 Kč
s DPH
 

Dostupnost: cca 3-7 dní

 
Akumulátor OPTIMA RED TOP S-3.7 44Ah 730A
 

OPTIMA ,d237xš162xv191mm, plus vlevo, DIN

Autobaterie OPTIMA RED TOP S-3.7 820 255 000 888 Výhody oproti běžným akumulátorům: - až dvojnásobná životnost - kratší čas nabíjení - zcela odolná proti otřesům - výrazně vyšší startovací proud při stejné kapacitě - zasáknutý elektrolyt, nelze rozlít - možnost instalace v jakékoliv poloze - bez problémů funguje i v extrémním počasí - nízké samovybíjení, umožňuje dlouhodobě skladovat Použití:...

3 297,52 Kč
bez DPH
3 990,00 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Akumulátor OPTIMA RED TOP S-4.2 50Ah 815A
 
3 628,10 Kč
bez DPH
4 390,00 Kč
s DPH
 

Dostupnost: cca 3-7 dní

 
Akumulátor OPTIMA RED TOP S-4.2 50Ah 815A
 

OPTIMA ,d254xš174xv195mm, plus vlevo, DIN

Autobaterie OPTIMA RED TOP S-4.2 802 250 000 888 2 Výhody oproti běžným akumulátorům: - až dvojnásobná životnost - kratší čas nabíjení - zcela odolná proti otřesům - výrazně vyšší startovací proud při stejné kapacitě - zasáknutý elektrolyt, nelze rozlít - možnost instalace v jakékoliv poloze - bez problémů funguje i v extrémním počasí - nízké samovybíjení, umožňuje dlouhodobě skladovat...

3 628,10 Kč
bez DPH
4 390,00 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Akumulátor OPTIMA RED TOP U-3.7 44Ah 730A
 
3 380,16 Kč
bez DPH
4 089,99 Kč
s DPH
 

Dostupnost: cca 3-7 dní

 
Akumulátor OPTIMA RED TOP U-3.7 44Ah 730A
 

OPTIMA ,d237xš162xv191mm, plus vlevo, DIN + boční kontakty

Autobaterie OPTIMA RED TOP U-3.7 822 255 000 888 2 Výhody oproti běžným akumulátorům: - až dvojnásobná životnost - kratší čas nabíjení - zcela odolná proti otřesům - výrazně vyšší startovací proud při stejné kapacitě - zasáknutý elektrolyt, nelze rozlít - možnost instalace v jakékoliv poloze - bez problémů funguje i v extrémním počasí - nízké samovybíjení, umožňuje dlouhodobě skladovat...

3 380,16 Kč
bez DPH
4 089,99 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Akumulátor OPTIMA RED TOP U-4.2 50Ah 815A
 
3 636,36 Kč
bez DPH
4 400,00 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 1 ks

 
Akumulátor OPTIMA RED TOP U-4.2 50Ah 815A
 

OPTIMA ,d254xš174xv195mm, plus vlevo, DIN + boční kontakty

Autobaterie OPTIMA RED TOP U-4.2 804 250 000 888 2 Výhody oproti běžným akumulátorům: - až dvojnásobná životnost - kratší čas nabíjení - zcela odolná proti otřesům - výrazně vyšší startovací proud při stejné kapacitě - zasáknutý elektrolyt, nelze rozlít - možnost instalace v jakékoliv poloze - bez problémů funguje i v extrémním počasí - nízké samovybíjení, umožňuje dlouhodobě skladovat...

3 636,36 Kč
bez DPH
4 400,00 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Akumulátor OPTIMA YELLOW TOP S-4.2 55Ah 765A
 
4 206,61 Kč
bez DPH
5 090,00 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 1 ks

 
Akumulátor OPTIMA YELLOW TOP S-4.2 55Ah 765A
 

OPTIMA ,d254xš174xv195mm, plus vlevo, DIN

OPTIMA YELLOW TOP S-4.2 55Ah 765A, 812 254 000 888 2 Hlavní účel: - cyklický provoz a startování motorů Výhody oproti běžným autobateriím: - opakující se schopnost obnovy kapacity (dvojnásobná cyklická životnost) - až dvojnásobná životnost - kratší čas nabíjení - zcela odolná proti otřesům - ohodně vyšší startovací proud než běžné baterie - zasáknutý elektrolyt - nelze rozlít, absolutně nic neuniká...

4 206,61 Kč
bez DPH
5 090,00 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Akumulátor OPTIMA YELLOW TOP S-5.5 75Ah 975A
 
5 230,22 Kč
bez DPH
6 328,57 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 1 ks

 
Akumulátor OPTIMA YELLOW TOP S-5.5 75Ah 975A
 

OPTIMA ,d324xš166xv238mm, S-póly uprostřed, DIN

OPTIMA YELLOW TOP S-5.5 75Ah 975A 851 187 000 888 2 Hlavní účel: - cyklický provoz a startování motorů Výhody oproti běžným autobateriím: - opakující se schopnost obnovy kapacity (dvojnásobná cyklická životnost) - až dvojnásobná životnost - kratší čas nabíjení - zcela odolná proti otřesům - ohodně vyšší startovací proud než běžné baterie - zasáknutý elektrolyt - nelze rozlít, absolutně nic neuniká...

5 230,22 Kč
bez DPH
6 328,57 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
 
 
12 ks
« 1str. z1 »
 
str.
 
 
 

Autobaterie - přehled, dobíjení, sulfatace

Na našem automobilovém trhu se nejčastěji používají tři typy autobaterií:

Hybridní baterie

Hybridní baterie (již starší typ, ale stále v prodeji) má vždy zátky, je třeba kontrolovat hladinu elektrolytu, případně dolít (je bezúdržbová dle normy DIN). Většina hybridních baterií se však dolití během života nedočká a ani to často nepotřebují, je to dáno tím, že minusová deska baterie hybridní a Ca/Ca jsou vlastně principielně stejné. Plus mřížka je vyrobena technologií Pb legované antimonem, tzv. nízkoantimonová mřížka, vždy litá, má pevný rámeček (zpevňuje mřížku, omezuje vypadávání aktivní hmoty, prodlužuje životnost), nelze šidit tím, že mám tenkou desku, technologicky nemožné. Kvalita a provedení plus desky ovlivňuje životnost baterie zásadním způsobem. Mínusová mřížka je vyrobena technologií Ca, tedy olovo legované vápníkem, může být litá i tažená (stretch metal) nebo i power frame.

Výhody hybridního akumulátoru

  • poctivá pozitivní mřížka, většinou silnější až 1,4 mm, nejkvalitnější Ca/Ca baterie se pohybují v rozmezí 0,9 -1,2 mm, AGM baterie mají plusovou desku litou 1,4 mm
  • snáší lépe hluboké vybití, širší pracovní rozsah
  • dlouhá životnost při kvalitní údržbě
  • životnost končí postupně (Ca/Ca najednou)
  • nižší dobíjecí napětí, menší riziko práce v podvybitém stavu a následné sulfatace

Nevýhody hybridního akumulátoru

  • rychlejší samovybíjení, kratší doba skladovatelnosti bez dobíjení (3 měsíce)

Měření parametrů hybridní baterie

Běžně používané elektronické bezzátěžové testery pro měření proudu vykazují nižší hodnoty a to někdy až o 30% než baterie Ca/Ca. Je to dáno konstrukcí desky, tyto přístroje neměří skutečný startovací proud ale vnitřní odpor baterie, ten je u hybridní baterie, zvláště pak se silnými deskami vyšší než u odpovídající baterie Ca/Ca se stejnými parametry. Během provozu akumulátoru dochází uvnitř k chemickým reakcím, které mění vnitřní odpor a proud naměřený tím stoupá, tato skutečnost platí pro všechny typy baterií, z tohoto důvodu výrobci všech bezzátěžových testerů nedoporučují jejich použití na nové baterie


Vápníkové baterie - Ca/Ca

Může být se zátkami, uzavřená nebo vzhledově uzavřená s možností přístupu do jednotlivých článků (pro přístup reklamačního technika). Plus mřížka je vyrobena technologií Ca, bývá litá gravitační metodou, litá pod tlakem, tažená (stretch metal), power frame. V případě tažené mřížky nemá rámeček, pokud je mřížka hodně tenká (0,7 – 0,8mm) nebo oka velká, hrozí zkroucení a vysypání aktivní hmoty, to je nejčastější problém nekvalitních baterií. Mínusová mřížka je také vyrobena technologií Ca, tedy olovo legované vápníkem, může být litá i tažená (stretch metal) nebo i power frame.

Výhody Ca/Ca akumulátoru

  • velmi dlouhá skladovatelnost, dle výrobce a typu baterie 6 – 18 měsíců
  • je vyvinuta pro moderní vozidla s množstvím elektroniky (jenom je třeba kontrolovat hodnotu napětí baterie, neměla by dlouhodobě klesnout pod 12,4 V)

Nevýhody Ca/Ca akumulátoru

  • nesnáší hluboké vybití, malý pracovní rozsah
  • při špatném provozu baterie krátká životnost, potřebuje vyšší dobíjecí napětí, větší riziko práce v podvybitém stavu a následné sulfatace
  • životnost končí najednou

Měření parametrů Ca/Ca baterie

Běžně používané elektronické bezzátěžové testery pro měření proudu vykazují odchylku cca 10%, to je  dáno různou konstrukcí jednotlivých akumulátorů. Během provozu akumulátoru dochází uvnitř k chemickým reakcím, které mění vnitřní odpor a proud naměřený stoupá, tato skutečnost platí pro všechny typy baterií, z tohoto důvodu výrobci všech bezzátěžových testerů nedoporučují jejich použití na nové baterie.


AGM baterie

Technologie AGM (absorbed glass mat) je technologie, při níž není v článcích mezi elektrodami elektrolyt v tekuté formě, ale je nasáklý v netkané tkaníně ze skelných vláken(tzv. separátor, odděluje vzájemně kladné a záporné elektrody). Baterie postavené na této technologii jsou velmi výkonné, mají výborné nabíjeccí charakteristiky, to znamená, že při vybití je mnohem snažší a rychlejší je nabít a také jsou velmi dobře odolné proti cyklické zátěži(nabíjení a vybíjení).

Baterie typu AGM jsou absolutně bezúdržbové, odolné proti vytečení elektrolytu a bezpečné.

Baterie na technologii AGM jsou vhodné pro náročné použití, do moderních aut, která mají nadstandardní elektrickou výbavu. Také jsou vhodné do vozidel vybavených funkcí Start&Stop (tzn. za jednu jízdu musí baterie mnohokrát nastartovat motor během okamžiku), včetně funkce regeneračního nabíjení, tedy rekuperace brzdné energie.

Výhody AGM akumulátoru

  • absolutně bezúdržbové
  • odolné proti vytečení elektrolytu
  • vysoce výkonné
  • vhodné do vozů se systémy Start&Stop s regeneračním brzděním
  • odolná proti otřesům
  • možnost umístění i v náklonu včetně umístění v kabině řidiče (neuniká žádný plyn)
  • nízké samovybíjení
  • vyšší výkon pro krátkodobé startovací proudy (vyšší startovací proudy)
  • zvýšená odolnost při cyklickém zatížení
  • delší životnost při správném dobíjení

Nevýhody AGM akumulátoru

  • vyšší cena oproti CA/CA akumulátorům
  • nabíjet baterie typu AGM lze pouze nabíječi, které mají režim pro nabíjení akumulátorů AGM/GEL

Upozornění, pokud je ve vozidle AGM akumulátor z výroby, není vhodné používat Vápníkový Ca/Ca akumulátor a i obráceně! Dobíjecí charakteristika je jiná a dojde k poškození akumulátoru.

  • toto uvádíme, protože z praxe víme, že spousta osob chce ušetřit a koupit levnější typ akumulátoru
  • taktéž je často akumulátor zaměněn za jiný typ z neznalosti a toto se dějě bohužel i v autoservisech

Základy údržby akumulátoru

Pokud nabíjecí soustava funguje správně a vozidlo je v běžném provozu (bez častých startů a dalších odstávek), stačí kontrolovat hladinu elektrolytu jednou za půl roku (pokud nejde o uzavřený akumulátor). Při teplém počasí nebo při náročném provozu může být vhodné hladinu kontrolovat častěji. V případě potřeby se dolévá jen destilovaná voda, ihned po dolévání není směrodatné případné měření hustoty. V případě další odstávky vozidla je nutné akumulátor pravidelně dobíjet. Pokud dojde k vybití (stav dlouhodobě pod 12,4V) je nutné akumulátor připojit na vhodnou nabíječku a zapnout rekondiční režim. Akumulátor se musí udržovat čistý, prach na povrchu v kombinaci s vlhkem způsobuje vodivou vrstvu mezi póly, která způsobuje vybíjení ! V plně nabitém stavu mráz do –50°C nevadí, při vybitém stavu může už při –10°C dojít k zamrznutí a následnému poškození. Při skladování je nízká teplota výhodná, jelikož snižuje samovybíjení. Uskladněné akumulátory je nutno kontrolovat každé 3 měsíce, případně dobít. V případě nevhodné údržby a používání dojde k poškození akumulátoru (sulfataci). Pokud je sultaface v mírném stádiu, lze jí částečně odstranit připojením na kvalitní nabíječku s rekondičním režimem.


Kvalitní autonabíjěčky baterií

Pro pravidelnou domácí údržbu, ale i pro profesionální použití doporučujeme švédské autonabíječky CTEK. Toto není jen reklamní tvrzení z letáku, máme to osobně vyzkoušeno, prodáváme autobaterie LINECAR77,  VARTA motobaterie MOTOBATT, nabíječky CTEK používáme každý den.

 

Úroveň nabití akumulátoru 100% 70% 50% 25%
Napětí 12,8 - 12,6 V 12,5 – 12,4 V 12,4 – 12,2 V 12,2 – 11,9 V


Článek Jakou autonabíječku koupit? najdete zde.


Sulfatace akumulátoru

je nežádoucí jev vyskytující se u olověného akumulátoru, když je delší dobu – řádově dny – ponechán v nedostatečně nabitém (případně vybitém) stavu. Podstatou tohoto jevu je postupný vznik krystalů síranu olovnatého (PbSO4) na elektrodách. Na rozdíl od původního amfoterního síranu, se vzniklé krystaly zúčastňují přeměn aktivní hmoty elektrod jen ve velmi omezené míře. Následkem toho dojde ke snížení kapacity akumulátoru. Dalším negativním důsledkem sulfatace je nárůst vnitřního odporu (a snížení vodivosti), který má za následek snížení napětí a proudu dodávaného akumulátorem, zvláště při velkých proudových odběrech. V případě, že se lze podívat dovnitř akumulátoru, je možné přítomnou sulfataci poznat – projevuje se přítomností bílých lesklých skvrn na elektrodách. Rychlost vzniku krystalů síranu olovnatého závisí na teplotě a míře vybití akumulátoru – s rostoucí teplotou a vybitím rychlost narůstá. Plně vybitý akumulátor při vyšší teplotě (více než 25 °C) výrazně sulfatuje již během jednoho dne; při nižších teplotách až po více dnech. U akumulátoru, který je vybit jen trochu, výraznější sulfatace nastává asi po třech a více dnech; v chladu po týdnu a více.


 

 
 
 
 

Valvoline Durablend 4T 20W-50 1L

 

bez DPH: 142,50 Kč
s DPH: 172,43 Kč
 

Valvoline Durablend 4T 10W-40 1L

 

bez DPH: 135,00 Kč
s DPH: 163,35 Kč
 

YATO Hák pro zvedání dřeva lesnické 450mm, YT-79904

 

bez DPH: 321,71 Kč
s DPH: 389,27 Kč

Kompletní přehled »

 

YATO Nástavec 1/4" 6 mm šestihranný hluboký, YT-1417

 

bez DPH: 17,61 Kč
s DPH: 21,31 Kč
 

YATO Spona do sešívačky 12 x 10,6 mm 1000 ks, YT-7025

 

bez DPH: 22,66 Kč
s DPH: 27,42 Kč
 

Palivový filtr ALCO SP-2020

 

bez DPH: 212,81 Kč
s DPH: 257,50 Kč

Kompletní přehled »

 
Navštívené produkty
naposledy navštívené produkty
 
 
 
 
YATO Sada šroubováků 15 ks magnetické S2, YT-25981
Vložka ventilku krátká
YATO Vložka do zásuvky - klíče nástrčné 25ks 3,5-14mm, YT-5541 počet nástrojů (ks) 25 vložka do zásuvky PVC
YATO Pilník zámečnický půlkulatý středně hrubý 200 mm, YT-6188 délka (mm) 200 typ pilníku #2 použití kov
Filtr vzduchový MANN-FILTER C 1460 Typ vozidla:Osobní vnější průměr [mm]: 139,5 vnitřní průměr [mm]: 101 Vnitřní průměr 1 [mm]: 101 vnější průměr 1 [mm]: 115,5 výška [mm]: 165 Další objednací čísla: MD5070, MD-5070 OEM-TD: PC 598, OEM-TD: PC 2060 E, CITROËN: 1444A7, CITROËN: 95658433, CITROËN: 95659354, PEUGEOT: 144485, DF CITROEN: ZQ9101980, DF CITROEN: 1444A7, FI AE311, SF VF2075, FF CA5329, CH V438, BO 1457433227
Ofuky oken Renault 25 4D 86- Ofuky oken Team HEKO Renault 25 4D 86- jsou určené přímo na tento typ vozidla. Protiprůvanové plexi (ofuky) jsou v kouřovém provedení, zabraňují nepříjemnému proudění vzduchu do interiéru vozu a umožňují otevření oken při nepříznivém počasí. ofuky oken prodáváme jako sadu na přední boční okna, pokud je v názvu uvedeno (+ zadní) např.: "Ofuky oken Škoda Octavia II 5D 05- combi (+zadní)", jde o sadu na celé vozidlo je-li například v názvu uvedeno...
Ochranná plachta automobilu proti kroupám L 480×177×119cm Ochranná plachta proti krupobití, k překrytí celého vozidla s vysokou odolností proti povětrnostním vlivům. Horní část vyztužená zesíleným materiálem, který dokáže absorbovat nárazy krup při krupobití a tím zamezí poškození vozidla. Jednoduché upevnění plachty - pouze se nasadí na automobil, na spodku se upevní část s všitou gumou za vhodné záhyby karoserie / nárazníku a přední i zadní část plachty se důkladně upevní pomocí všitých...
Ofuky oken Fiat Punto II 99-, Punto III 03- 5D Ofuky oken Team HEKO Fiat Punto II 99-, Punto III 03- 5D jsou určené přímo na tento typ vozidla. Protiprůvanové plexi (ofuky) jsou v kouřovém provedení, zabraňují nepříjemnému proudění vzduchu do interiéru vozu a umožňují otevření oken při nepříznivém počasí. ofuky oken prodáváme jako sadu na přední boční okna, pokud je v názvu uvedeno (+ zadní) např.: "Ofuky oken Škoda Octavia II 5D 05- combi (+zadní)", jde o sadu na celé vozidlo je-li...
Textilní autokoberce Luxus Toyota MR2 1984 -> Přesné textilní autokoberce pro Toyota MR2 1984 -> té nejvyšší kvality nabízíme v grafitové barvě. Materiál 100% polypropylen, hmotnost: 650 g/m2, struktura : vyšší střižený vlas který se vyznačuje především snadnou údržbou, sametovým vzhledem a dlouhou životností. Tento typ koberce uspokojí i nejnáročnější zákazníky. Rubová strana je zpevněna granulátovým povrchem. označení např. „2002->“ u názvu zboží značí modelový rok...
Textilní autokoberce Luxus Dodge Ram Pickup 1992 - 2008 Přesné textilní autokoberce pro Dodge Ram Pickup 1992 - 2008 té nejvyšší kvality nabízíme v grafitové barvě. Materiál 100% polypropylen, hmotnost: 650 g/m2, struktura : vyšší střižený vlas který se vyznačuje především snadnou údržbou, sametovým vzhledem a dlouhou životností. Tento typ koberce uspokojí i nejnáročnější zákazníky. Rubová strana je zpevněna granulátovým povrchem. označení např. „2002->“ u názvu zboží značí modelový rok...
 

© Copyright Obchod77.cz s.r.o. 2020

Používáním těchto stránek souhlasíte s tím, že využíváme soubory cookies, které jsou nutné pro 100% funkčnost těchto stránek. podrobnosti