Registrace Zapomenuté heslo?
 
přihlašovat automaticky
 
 
 
 
 

Celková cena s DPH:0,00 Kč

 
 

Akumulátory, Autobaterie - CTEK

Široký výběr autobaterií pro motocykly od léty prověřené značky MOTOBAT a akumulátory pro osobní vozidla značky LINECARS77 a VARTA (stejný výrobce v ČR JOHNSON CONTROLS). Máme i autobaterie pro nákladní auta. Nabízíme příslušenství k akumulátorům jako: svorky, odpojovače baterie , autonabíječky, zejména od TOP značky CTEK, startovací kabely, vyrábíme i startovací kabely pro vysoký startovací výkon, které jsou určeny pro nákladní vozidla, stroje a i armádní techniku. A  nepotřebujete od nás akumulátorové nářadí?

Filtrace a řazení
 
Vybrané produkty lze 
 
 
17 ks
1str. z1 »
 
str.
 
 
Konektor CTEK k akumulátoru s M8 oky  Top položka
 
126,90 Kč
bez DPH
153,55 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 2 ks

 
Konektor CTEK k akumulátoru s M8 oky
 

Pro nabíječky CTEK

Rychlokonektor k akumulátoru s M8 oky pro nabíječky CTEK. Tento konektor je standardně dodáván k nabíječkám CTEK, ale pokud máte více vozidel je vhodné tento konektor namontovat na každé Vaše vozidlo a můžete kdykoliv v rychlosti dát vozidlo na nabíječku.

126,90 Kč
bez DPH
153,55 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Konektor s indikací stavu akumulátoru CTEK s M8 oky  Top položka
 
226,80 Kč
bez DPH
274,43 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 1 ks

 
Konektor s indikací stavu akumulátoru CTEK s M8 oky
 

Pro nabíječky CTEK

Rychlokonektor se svítivými mikrodiodamy indikují tři stupně stavu baterie včetně ATO pojisky. - konektor Comfort Indicator s diodamy indikují stav akumulátoru - oka o velikosti M8 - délka kabelu cca 50cm - integrovaná ATO pojistka

226,80 Kč
bez DPH
274,43 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Nabíječka CTEK MXS 3.8 Profi 12V/3,8A Akce
 
1 348,95 Kč
bez DPH
1 632,23 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 1 ks

 
Nabíječka CTEK MXS 3.8 Profi 12V/3,8A
 

Pulsní nabíjení, plně automatická, udržování napětí, voděodolná IP65

CTEK MXS 3.8 je plně automatická sedmikroková nabíječka s teplotním čidlem, řízená mikroprocesorem. Tato nabíječka CTEK MXS 3.8 má ochranu proti přepólování, proti jiskření a proti zkratu. - výstupní napětí Nominal 12V - vhodné pro nabíjení akumulátoru 1,2-85Ah - vhodné pro udržování akumulátoru 1,2-130Ah (stálé připojení k akumulátoru) - vstupní napětí AC 220–240 VAC, 50–60 Hz - nabíjecí napětí...

1 348,95 Kč
bez DPH
1 632,23 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Nabíječka CTEK MXS 5.0 Profi 12V/5A Akce
 
1 645,65 Kč
bez DPH
1 991,24 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 7 ks

 
Nabíječka CTEK MXS 5.0 Profi 12V/5A
 

Pulsní nabíjení, plně automatická, udržování napětí, voděodolná IP65

CTEK MXS 5.0 je plně automatická osmikroková nabíječka s teplotním čidlem, řízená mikroprocesorem. Tato nabíječka CTEK MXS 5.0 má ochranu proti přepólování, proti jiskření a proti zkratu. Tato nabíječka CTEK MXS 5.0 má rovněž režimem Recond, který dokáže obnovit již poškozené nebo hluboce vybité baterie (pokud není akumulátor ve hluboce vybitém stavu dlouho). - výstupní napětí Nominal 12V - vhodné pro...

1 645,65 Kč
bez DPH
1 991,24 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Nabíječka CTEK MXS 5.0 Test and Charge 12V/5A Top položka
 
2 113,70 Kč
bez DPH
2 557,58 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 1 ks

 
Nabíječka CTEK MXS 5.0 Test and Charge 12V/5A
 

Pulsní nabíjení, plně automatická, udržování napětí, tester, voděodolná IP65

CTEK MXS 5.0 Test and Charge je zároveň plně automatická 8 kroková nabíječka. Nabíjecí proud je 5 A. Je určena pro 12 V baterie od 1,2 do 110 Ah a je vhodný až do 160 Ah pro udržovací nabíjení. Nabíječka má IP 65 (chráněno proti stříkající vodě a prachu), zajišťuje ochranu elektroinstalace vozidla při nabíjení, ochranu proti přepólování, proti jiskření a proti zkratu. Varianta úspěšné nabíječky CTEK...

2 113,70 Kč
bez DPH
2 557,58 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Nabíječka CTEK MXS 10.0 Profi 12V/10A Top položka
 
2 973,90 Kč
bez DPH
3 598,42 Kč
s DPH
 

Dostupnost: na telefonický dotaz

 
Nabíječka CTEK MXS 10.0 Profi 12V/10A
 

Pulsní nabíjení, plně automatická, udržování napětí, voděodolná IP65

CTEK MXS 10 je plně automatická 8 kroková nabíječka, řízená mikroprocesorem. Nabíjecí proud je 10 A. Je určena pro 12 V baterie od 20 do 200 Ah a je vhodná až do 300 Ah pro udržovací nabíjení. Jedná se o kompaktní, univerzální, skvěle vybavený 12V model pro náročné hobby i profi uživatele. CTEK MXS 10 je výkonná nabíječka určená pro větší akumulátory. Režim náhradního zdroje, který zabrání smazání...

2 973,90 Kč
bez DPH
3 598,42 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Držák pro nabíječky CTEK MXS 3.8 - 5.0
 
313,20 Kč
bez DPH
378,97 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 1 ks

 
Držák pro nabíječky CTEK MXS 3.8 - 5.0
 

Pro nabíječky CTEK

Nástěnný pevný, praktický držák pro uchycení nabíječky a kabelů. MXS 3.8, MXS5.0, Lithium XS, POLAR, MXS 5.0 Test and Charge.

313,20 Kč
bez DPH
378,97 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Top položka
 
126,90 Kč
bez DPH
153,55 Kč
s DPH
 

Dostupnost: na telefonický dotaz

 
Konektor CTEK k akumulátoru s M6 oky
 

Pro nabíječky CTEK

Rychlokonektor k akumulátoru s M6 oky pro nabíječky CTEK. Tento konektor je standardně dodáván k nabíječkám CTEK, ale pokud máte více vozidel je vhodné tento konektor namontovat na každé Vaše vozidlo a můžete kdykoliv v rychlosti dát vozidlo na nabíječku.

126,90 Kč
bez DPH
153,55 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Konektor s indikací stavu akumulátoru CTEK s M6 oky  Top položka
 
226,80 Kč
bez DPH
274,43 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 4 ks

 
Konektor s indikací stavu akumulátoru CTEK s M6 oky
 

Pro nabíječky CTEK

Rychlokonektor se svítivými mikrodiodamy indikují tři stupně stavu baterie včetně ATO pojisky. - konektor Comfort Indicator s diodamy indikují stav akumulátoru - oka o velikosti M6 - délka kabelu cca 50cm - integrovaná ATO pojistka

226,80 Kč
bez DPH
274,43 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Nabíječka CTEK  XS 0.8 Profi 12V/0,8A
 
964,80 Kč
bez DPH
1 167,41 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 2 ks

 
Nabíječka CTEK XS 0.8 Profi 12V/0,8A
 

Pulsní nabíjení, plně automatická, udržování napětí, voděodolná IP65

Ultra kompaktní, voděodolný a plně automatický 12V nabíječ. Je vhodný pro nabíjení a udržování všech dostupných druhů moto-baterií a menších autobaterií včetně AGM a GELových. Proces nabíjení lze díky unikátní signalizaci sledovat ve všech 6-ti krocích nabíjení. Díky patentované technologii a vyhlazení nabíjecího proudu vytěží XS0.8 z potenciálu baterií maximum. Bez obav může zůstat libovolně...

964,80 Kč
bez DPH
1 167,41 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Nabíječka CTEK CT5 Start / Stop 12V/3,8A
 
1 567,50 Kč
bez DPH
1 896,68 Kč
s DPH
 

Dostupnost: na telefonický dotaz

 
Nabíječka CTEK CT5 Start / Stop 12V/3,8A
 

Pulsní nabíjení, plně automatická, udržování napětí, voděodolná IP65

Nabíječka CTEK CT5 Start/Stop je plně automatickou nabíječkou, která byla speciálně vyvinuta pro zabezpečení bezpečného a jednoduchého nabíjení a údržbu akumulátorů vozidel s technologií Start/Stop. Jedná se o praktickou nabíječku s jednoduchou manipulací, přehledným a srozumitelným displejem. Obsluha je velmi nenáročná bez nutnosti cokoliv nastavovat a zvládne ji opravdu každý uživatel. Je zajištěna proti...

1 567,50 Kč
bez DPH
1 896,68 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Nabíječka CTEK MXS 7.0 Profi 12V/7A
 
2 764,60 Kč
bez DPH
3 345,17 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 1 ks

 
Nabíječka CTEK MXS 7.0 Profi 12V/7A
 

Pulsní nabíjení, plně automatická, udržování napětí, voděodolná IP65

CTEK MXS 7.0 je plně automatická osmikroková nabíječka, řízená mikroprocesorem. Má ochranu proti přepólování, proti jiskření a proti zkratu. Tento model je vhodný pro větší akumulátory v karavanech, lodích i automobilech. CTEK MXS 7.0 nabízí režim náhradního zdroje, který zabrání smazání důležitých nastavení ve vašem vozidle. Disponuje rovněž režimem Recond, který dokáže obnovit již poškozené nebo...

2 764,60 Kč
bez DPH
3 345,17 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Nabíječka CTEK MXT 14 Profi 24V/14A
 
6 043,75 Kč
bez DPH
7 312,94 Kč
s DPH
 

Dostupnost: na telefonický dotaz

 
Nabíječka CTEK MXT 14 Profi 24V/14A
 

Pulsní nabíjení, plně automatická, udržování napětí, voděodolná IP44

Výkonný, kompaktní, profesionální 24V model pro dílenské i údržbářské využití s plnou výbavou, zahrnující režim náhradního zdroje a rekondice. Teplotní čidlo pro šetrný a maximálně bezpečný provoz. Vhodný pro nabíjení 24V baterií kapacit: 28-300Ah Vhodný pro udržování 24V baterie kapacit: 28-500Ah Maximální nabíjecí proud: 14A Izolace (stupeň ochrany krytu nabíječe): IP44 (odolný stříkající vodě)

6 043,75 Kč
bez DPH
7 312,94 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Nabíječka CTEK PRO 25S Profi 12V/25A
 
6 588,00 Kč
bez DPH
7 971,48 Kč
s DPH
 

Dostupnost: na telefonický dotaz

 
Nabíječka CTEK PRO 25S Profi 12V/25A
 

Pulsní nabíjení, plně automatická, udržování napětí, voděodolná IP44

CTEK PRO25S je profesionální 12V nabíječka. Nabíjí rychle a účinně všechny typy olověných baterií včetně AGM, gelových a i baterie Lithiové. Je ideální pro dílny, karavany, obytné vozy, lodě a osobní automobily. CTEK PRO25S je vybavena všemi nezbytnými vlastnostmi a funkcemi, snadno si proto poradí s každým akumulátorem. Vzhledem k vysokému výkonu je tento velmi kompaktní, ovšem robustní dílenský profi 12V...

6 588,00 Kč
bez DPH
7 971,48 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Ochranný kryt pro nabíječky CTEK MXS 10
 
387,40 Kč
bez DPH
468,75 Kč
s DPH
 

Dostupnost: na telefonický dotaz

 
Ochranný kryt pro nabíječky CTEK MXS 10
 

CTEK Bumper 120 ochranný kryt

Bumper CTEK pomáhá chránit nabíječku CTEK před nárazy a poškrábáním. Umožňuje uložení nabíječky na kluzkém povrchu. Je vyroben z odolného silikonového materiálu.

387,40 Kč
bez DPH
468,75 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Ochranný kryt pro nabíječky CTEK MXS 3.8, MXS 5.0
 
250,90 Kč
bez DPH
303,59 Kč
s DPH
 

Dostupnost: na telefonický dotaz

 
Ochranný kryt pro nabíječky CTEK MXS 3.8, MXS 5.0
 

CTEK Bumper 60 ochranný kryt

Bumper CTEK pomáhá chránit nabíječku CTEK před nárazy a poškrábáním. Umožňuje uložení nabíječky na kluzkém povrchu. Je vyroben z odolného silikonového materiálu.

250,90 Kč
bez DPH
303,59 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Prodlužovací kabel 2,5m s konektory nabíječkám CTEK
 
303,75 Kč
bez DPH
367,54 Kč
s DPH
 

Dostupnost: na telefonický dotaz

 
Prodlužovací kabel 2,5m s konektory nabíječkám CTEK
 

Pro nabíječky CTEK

Konektor komfort prodlužovací v délce 2,5 m

303,75 Kč
bez DPH
367,54 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
 
 
17 ks
« 1str. z1 »
 
str.
 
 
 

Autobaterie - přehled, dobíjení, sulfatace

Na našem automobilovém trhu se nejčastěji používají tři typy autobaterií:

Hybridní baterie

Hybridní baterie (již starší typ, ale stále v prodeji) má vždy zátky, je třeba kontrolovat hladinu elektrolytu, případně dolít (je bezúdržbová dle normy DIN). Většina hybridních baterií se však dolití během života nedočká a ani to často nepotřebují, je to dáno tím, že minusová deska baterie hybridní a Ca/Ca jsou vlastně principielně stejné. Plus mřížka je vyrobena technologií Pb legované antimonem, tzv. nízkoantimonová mřížka, vždy litá, má pevný rámeček (zpevňuje mřížku, omezuje vypadávání aktivní hmoty, prodlužuje životnost), nelze šidit tím, že mám tenkou desku, technologicky nemožné. Kvalita a provedení plus desky ovlivňuje životnost baterie zásadním způsobem. Mínusová mřížka je vyrobena technologií Ca, tedy olovo legované vápníkem, může být litá i tažená (stretch metal) nebo i power frame.

Výhody hybridního akumulátoru

  • poctivá pozitivní mřížka, většinou silnější až 1,4 mm, nejkvalitnější Ca/Ca baterie se pohybují v rozmezí 0,9 -1,2 mm, AGM baterie mají plusovou desku litou 1,4 mm
  • snáší lépe hluboké vybití, širší pracovní rozsah
  • dlouhá životnost při kvalitní údržbě
  • životnost končí postupně (Ca/Ca najednou)
  • nižší dobíjecí napětí, menší riziko práce v podvybitém stavu a následné sulfatace

Nevýhody hybridního akumulátoru

  • rychlejší samovybíjení, kratší doba skladovatelnosti bez dobíjení (3 měsíce)

Měření parametrů hybridní baterie

Běžně používané elektronické bezzátěžové testery pro měření proudu vykazují nižší hodnoty a to někdy až o 30% než baterie Ca/Ca. Je to dáno konstrukcí desky, tyto přístroje neměří skutečný startovací proud ale vnitřní odpor baterie, ten je u hybridní baterie, zvláště pak se silnými deskami vyšší než u odpovídající baterie Ca/Ca se stejnými parametry. Během provozu akumulátoru dochází uvnitř k chemickým reakcím, které mění vnitřní odpor a proud naměřený tím stoupá, tato skutečnost platí pro všechny typy baterií, z tohoto důvodu výrobci všech bezzátěžových testerů nedoporučují jejich použití na nové baterie


Vápníkové baterie - Ca/Ca

Může být se zátkami, uzavřená nebo vzhledově uzavřená s možností přístupu do jednotlivých článků (pro přístup reklamačního technika). Plus mřížka je vyrobena technologií Ca, bývá litá gravitační metodou, litá pod tlakem, tažená (stretch metal), power frame. V případě tažené mřížky nemá rámeček, pokud je mřížka hodně tenká (0,7 – 0,8mm) nebo oka velká, hrozí zkroucení a vysypání aktivní hmoty, to je nejčastější problém nekvalitních baterií. Mínusová mřížka je také vyrobena technologií Ca, tedy olovo legované vápníkem, může být litá i tažená (stretch metal) nebo i power frame.

Výhody Ca/Ca akumulátoru

  • velmi dlouhá skladovatelnost, dle výrobce a typu baterie 6 – 18 měsíců
  • je vyvinuta pro moderní vozidla (jenom je třeba kontrolovat hodnotu napětí baterie, neměla by dlouhodobě klesnout pod 12,4 V)

Nevýhody Ca/Ca akumulátoru

  • nesnáší hluboké vybití, malý pracovní rozsah
  • při špatném provozu baterie krátká životnost, potřebuje vyšší dobíjecí napětí, větší riziko práce v podvybitém stavu a následné sulfatace
  • životnost končí najednou

Měření parametrů Ca/Ca baterie

Běžně používané elektronické bezzátěžové testery pro měření proudu vykazují odchylku cca 10%, to je  dáno různou konstrukcí jednotlivých akumulátorů. Během provozu akumulátoru dochází uvnitř k chemickým reakcím, které mění vnitřní odpor a proud naměřený stoupá, tato skutečnost platí pro všechny typy baterií, z tohoto důvodu výrobci všech bezzátěžových testerů nedoporučují jejich použití na nové baterie.


EFB autobaterie

Technologie EFB pro osobní auta se využívá nejčastěji u vozidel které mají START-STOP bez rekuperace.
 

 

Výhody EFB akumulátoru

  • vyšší životnost oproti Ca/Ca typům, vydrží více startů a lépe snáší vybití
  • zlepšené přijímání nabíjení oproti Ca/Ca typům (rychleji se dobíjí)
  • odolnější konstrukce proti vybracím

Nevýhody EFB akumulátoru

  • trochu vyšší cena oproti Ca/Ca typům

AGM autobaterie

Technologie AGM (absorbed glass mat) je technologie, při níž není v článcích mezi elektrodami elektrolyt v tekuté formě, ale je nasáklý v netkané tkaníně ze skelných vláken(tzv. separátor, odděluje vzájemně kladné a záporné elektrody). Baterie postavené na této technologii jsou velmi výkonné, mají výborné nabíjeccí charakteristiky, to znamená, že při vybití je mnohem snažší a rychlejší je nabít a také jsou velmi dobře odolné proti cyklické zátěži(nabíjení a vybíjení).

Baterie typu AGM jsou absolutně bezúdržbové, odolné proti vytečení elektrolytu a bezpečné.

Baterie na technologii AGM jsou vhodné pro náročné použití, do moderních aut, která mají nadstandardní elektrickou výbavu. Také jsou vhodné do vozidel vybavených funkcí Start&Stop (tzn. za jednu jízdu musí baterie mnohokrát nastartovat motor během okamžiku), včetně funkce regeneračního nabíjení, tedy rekuperace brzdné energie.

Výhody AGM akumulátoru

  • absolutně bezúdržbové
  • odolné proti vytečení elektrolytu
  • vysoce výkonné
  • vhodné do vozů se systémy Start&Stop s regeneračním brzděním
  • odolná proti otřesům
  • možnost umístění i v náklonu včetně umístění v kabině řidiče (neuniká žádný plyn)
  • nízké samovybíjení
  • vyšší výkon pro krátkodobé startovací proudy (vyšší startovací proudy)
  • zvýšená odolnost při cyklickém zatížení
  • delší životnost při správném dobíjení

Nevýhody AGM akumulátoru

  • vyšší cena oproti CA/CA akumulátorům
  • nabíjet baterie typu AGM lze pouze nabíječi, které mají režim pro nabíjení akumulátorů AGM/GEL

Upozornění, pokud je ve vozidle AGM akumulátor z výroby, není vhodné používat Vápníkový Ca/Ca či EFB akumulátor!

  • toto uvádíme, protože z praxe víme, že spousta osob chce ušetřit a koupit levnější typ akumulátoru
  • taktéž je často akumulátor zaměněn za jiný typ z neznalosti a toto se dějě bohužel i v autoservisech

Základy údržby akumulátoru

Pokud nabíjecí soustava funguje správně a vozidlo je v běžném provozu (bez častých startů a dalších odstávek), stačí kontrolovat hladinu elektrolytu jednou za půl roku (pokud nejde o uzavřený akumulátor). Při teplém počasí nebo při náročném provozu může být vhodné hladinu kontrolovat častěji. V případě potřeby se dolévá jen destilovaná voda, ihned po dolévání není směrodatné případné měření hustoty. V případě další odstávky vozidla je nutné akumulátor pravidelně dobíjet. Pokud dojde k vybití (stav dlouhodobě pod 12,4V) je nutné akumulátor připojit na vhodnou nabíječku a zapnout rekondiční režim. Akumulátor se musí udržovat čistý, prach na povrchu v kombinaci s vlhkem způsobuje vodivou vrstvu mezi póly, která způsobuje vybíjení ! V plně nabitém stavu mráz do –50°C nevadí, při vybitém stavu může už při –10°C dojít k zamrznutí a následnému poškození. Při skladování je nízká teplota výhodná, jelikož snižuje samovybíjení. Uskladněné akumulátory je nutno kontrolovat každé 3 měsíce, případně dobít. V případě nevhodné údržby a používání dojde k poškození akumulátoru (sulfataci). Pokud je sultaface v mírném stádiu, lze jí částečně odstranit připojením na kvalitní nabíječku s rekondičním režimem.


Kvalitní autonabíjěčky baterií

Pro pravidelnou domácí údržbu, ale i pro profesionální použití doporučujeme švédské autonabíječky CTEK. Toto není jen reklamní tvrzení z letáku, máme to osobně vyzkoušeno, prodáváme autobaterie LINECAR77,  VARTA motobaterie MOTOBATT, nabíječky CTEK používáme každý den.

 

Úroveň nabití akumulátoru 100% 70% 50% 25%
Napětí 12,8 - 12,6 V 12,5 – 12,4 V 12,4 – 12,2 V 12,2 – 11,9 V


Článek Jakou autonabíječku koupit? najdete zde.


Sulfatace akumulátoru

je nežádoucí jev vyskytující se u olověného akumulátoru, když je delší dobu – řádově dny – ponechán v nedostatečně nabitém (případně vybitém) stavu. Podstatou tohoto jevu je postupný vznik krystalů síranu olovnatého (PbSO4) na elektrodách. Na rozdíl od původního amfoterního síranu, se vzniklé krystaly zúčastňují přeměn aktivní hmoty elektrod jen ve velmi omezené míře. Následkem toho dojde ke snížení kapacity akumulátoru. Dalším negativním důsledkem sulfatace je nárůst vnitřního odporu (a snížení vodivosti), který má za následek snížení napětí a proudu dodávaného akumulátorem, zvláště při velkých proudových odběrech. V případě, že se lze podívat dovnitř akumulátoru, je možné přítomnou sulfataci poznat – projevuje se přítomností bílých lesklých skvrn na elektrodách. Rychlost vzniku krystalů síranu olovnatého závisí na teplotě a míře vybití akumulátoru – s rostoucí teplotou a vybitím rychlost narůstá. Plně vybitý akumulátor při vyšší teplotě (více než 25 °C) výrazně sulfatuje již během jednoho dne; při nižších teplotách až po více dnech. U akumulátoru, který je vybit jen trochu, výraznější sulfatace nastává asi po třech a více dnech; v chladu po týdnu a více.


Starou autobaterii můžete přivést do 60 dnů od data prodeje a vrátíme Vám za ní peníze.

 
Kapacita baterie
Ah
Cena výkupu
Kč včetně DPH
44 - 55 120
56 - 59 150
60 - 70 160
71 - 94 200
95 - 139 240
140 - 179 400
180 - 219 480
220 -  580

 

Bezpečnostní informace pro akumulátory


Baterie jsou označeny následujícími varovnými symboly:



 

  1. Nekouřit, bez otevřeného ohně, bez jisker
    No smoking, no naked flames, no sparks
     
  2. Nosit ochranné brýle
    Shield eyes
     
  3. Chránit před dětmi
    Keep away from children
     
  4. Kyselina sírová
    Battery acid
     
  5. Dodržovat návod k obsluze
    Note operating instructions
     
  6. Explozivní směs plynů
    Explosive gas

 

Nebezpečná
látka

oxid olovnatý

olovo a slitina olova
(obs. stopy arzenu a antiminu)

Kyselina
sírová

Obsah v %

31

34

34

Číslo CAS

EINECS-č.

1317-36-8

215 -267 -0

7439-92-1

231-100-4

7664-93-9

231-639-5

Symbol
nebezpečnosti

 

 

Klasifikace

Repr. kat. 1  R 61

Repr. kat. 3  R 62

R 33

Zdraví škodlivý
R 20/22

Nebezpečný pro
životní prostředí
R 52/53

Repr. kat. 1  R 61

Repr. kat. 3  R 62

R 33

Zdraví škodlivý
R 20/22

Nebezpečný pro
životní prostředí
R 52/53

 

 

Žíravý
R35

R – věty

20/22-33-52/53-61-62

20/22-33-52/53-61-62

35

S – věty

53-45-60-61

53-45-60-61

(1/2)-26-30-45

R –věty:
R20/22  Zdravý škodlivý při vdechování a požití
R33  Nebezpečí kumulativních účinků
R35 Způsobuje těžké poleptání                             
R52/53  Škodlivý pro vodní organismy, může vyvolat dlouhodobé nepříznivé účinky ve vodním prostředí.
R61  Může poškodit plod v těle matky
R62  Možné nebezpečí poškození reprodukční  schopnosti
S – věty: (1/2)  Uchovávejte uzamčené a mimo dosah dětí
S13   Uchovávejte  oddělení od potravin, nápojů a  krmiv
S20/21  Nejezte, nepijte a nekuřte při používání
S22  Nevdechujte prach
S26  Vysoce toxický při vdechování
S30  Při používání se může stát vysoce hořlavým
S45  V případě nehody, nebo necítíte-li se dobře,  okamžitě vyhledejte lékařskou pomoc (je-li možno, ukažte toto označení)
S53  Zamezte expozici – před použitím si obstarejte speciální instrukce
S60  Tento materiál a jeho obal musí být zneškodněny jako nebezpečný odpad.
S61  Zabraňte uvolnění do životního prostředí.

Pokyny pro první pomoc:   
U intaktních baterií a při dodržení návodu k provozu nehrozí nebezpečí.
Olověné baterie mají dva podstatné znaky:
- obsahují zředěnou kyselinu sírovou, která může způsobit vážné poleptání
- vyvolávají při elektrickém nabíjecím procesu plyny vodíku a kyslíku, které mohou vytvořit za určitých předpokladů explozivní směs

Všeobecné pokyny:
Postiženého vždy dopravit na čerstvý vzduch. Udržovat v klidu a teple. Pokud je postižený v bezvědomí, zkontrolovat a případně zajistit základní životní funkce (dýchání a srdeční činnost). Při zástavě dechu použít umělé dýchání, při zástavě srdce zahájit masáž srdce. Přivolat lékaře.

Při nadýchání výparů kyseliny:
Postiženého vyveďte na čerstvý vzduch a musí setrvat v klidu. Při delším dráždění v krku nebo ke kašli vyhledejte lékaře.

Při styku kyseliny s kůží:
Okamžitě svlékněte znečištěný oděv a omývejte pokožku množstvím vody. Ihned dopravte k lékaři.

Při zasažení očí kyselinou:
Ihned začněte vyplachovat oči dostatečným množstvím vody a pokračujte nejméně 15 minut. Odstraňte popř. kontaktní čočky a co nejvíce roztáhněte oční víčka. Jestliže dráždění neustává, pokračujte ve vyplachování očí i při přepravě k lékaři.

Pokyny pro lékaře:
Zátěž organismu olovem může být zjištěna rozborem jeho obsahu v krvi a/nebo moči.

Vyjádření výrobce k požadavku na bezpečnostní list:
"k autobateriím bezpečnostní list být nemusí. Nejedná se o chemický přípravek nýbrž o výrobek s nebezpečnou náplní, která se za normálních podmínek nedostane ven. Volal jsme i na inspekci životního prostředí, kde mi právě řekli tuto informaci."
Johnson Controls Autobaterie spol. s r.o., Dubická 958, 47090 Česká Lípa, Česká republika

 
 
 
 

Kompresor ALCA 12V 35L 227500

bez DPH: 742,50 Kč
s DPH: 898,43 Kč
 

Kompresor ALCA dvouválcový 12V s manometrem 227100

bez DPH: 1 296,00 Kč
s DPH: 1 568,16 Kč
 

Patice autožárovky 2,1x9,5D T10 plast 20mm, 2ks

 

bez DPH: 57,66 Kč
s DPH: 69,77 Kč

Kompletní přehled »

 

AKU LED světlo s magnetem, 5x3W, 220x115mm

 

bez DPH: 1 001,00 Kč
s DPH: 1 211,21 Kč
 

Akumulátor Motobatt 12V 14Ah MBTX12U 210A

 

bez DPH: 1 129,20 Kč
s DPH: 1 366,33 Kč
 

Nosič hliníkový ATERA, typ ASF

 

bez DPH: 2 499,00 Kč
s DPH: 3 023,79 Kč

Kompletní přehled »

 
Navštívené produkty
naposledy navštívené produkty
 
 
 
 
Sada náhradních autožárovek SEAT ALHAMBRA 00- Sada náhradních autožárovek obsahuje jednotlivé autožárovky pro konkrétní typ vozidla. Vždy je nutné zkontrolovat složení sady dle Vašich světlometů, protože nejde jednoduše přiřadit sadu k jednotlivým typům vozidel (žárovky jsou závislé na výbavě vozidla, značce světlometu, adt.). Pokud je v názvu sady pomlčka uvedená před rokem, to značí, že sada je určena do tohoto roku výroby např. -00 nebo -2000. Pokud je pomlčka uvedena za rokem, to značí, že...
Prut antény M6 41cm opletený Anténní prut, délka 40cm, vnější závit M6, baleno volně.
MANN-FILTER C 2030 Typ vozidla:Osobní !!!VÝPRODEJ!!! ŽADNÉ DODATEČNÉ SLEVY CENA PLATNÁ POUZE DO VYPRODÁNÍ ZÁSOB !!!VÝPRODEJ!!! ŽADNÉ DODATEČNÉ SLEVY CENA PLATNÁ POUZE DO VYPRODÁNÍ ZÁSOB délka [mm]: 207 Šířka [mm]: 192 výška [mm]: 58 D RENAULT: 7701071327, RENAULT: 8200820869, RENAULT: 8200853393,
VOREL Sekáč plochý 250 mm s ochranou, TO-35250 Sekáč je vyrobený z osmihranné ocelové tyče. V horní části plastová rukojeť chrání ruku před náhodným nárazem. Lakovaný červený povrch. Technická data Materiál ocel délka 250 mm šířka 20 mm
Sněhové řetězy PEWAG SNOX PRO SXP540 SNOX Pro - nejmodernější, nejjednoduší a nejmenší samoupínací systém - napínací prvek zajišťující automatické dopínání - článek z materiálu o síle 3,20mm legovaný titanem pro vysokou odolnost - ÖNORM, TÜV, ATEST Lze použít na pneu: 185/80 R14 205/70 R14 215/65 R14 225/60 R14 175/80 R15 195/65 R15 195/70 R15 205/60 R15 205/65 R15 215/60 R15 225/55 R15 175/75 R16 195/60 R16 205/55 R16 215/50 R16 205/50 R17 215/45 R17 225/40 R17 235/40 R17
MANN-FILTER C 27 998/5 Odkaz na tento konkrétní filtr do online katalogu MANN-FILTER, zde jsou kompletní informace o filtru. Filrty MANN-FILTER
RAVENOL ATF T-IV Fluid 1L RAVENOL ATF T-IV Fluid je olej nejnovější generace pro automatické převodovky speciálně konstruovaný pro Aisin AW. Je výráběn hydrokrakováním základoveho oleje a PAO. Je možné nahradit předchozí T, T-II, T-III oleje. Kvalita klasifikace a praxe a osvědčení při použití u agregátů s předepsanou náplní: Aisin Warner, BMW 83 22 7 542 290 pro MINI 6-rychlostní Aisin F21, 83 22 0402413 pro MINI 6-rychlostní Aisin F21 (pouze v USA), FORD 1.327.936, WSS-M2C924-A, XT...
Tester zásuvky přívěsu 7pólů Tester s LED diodami pro ověření všech funkcí osvětlení pro zásuvku tažného zařízení vozidla a pro zástrčku přívěsu. Otestuje všechny 7 pólové zásuvky a zástrčky; pomocí adaptérů (není součástí balení) i všechny 13 pólové zásuvky a zástrčky v 7 pólové funkci. LED kontrolky zobrazí nefunkční spojení. Návod k použití: Vložte do testeru jednu 9V baterii (není součástí balení), dbejte na správnou polaritu. Zapojte tester do zásuvky či...
MANN-FILTER MW 712 Typ vozidla:Motocykl BMW: 11001300053, BMW: 11001341616, BMW: 11421460697, BMW: 11421460833, BMW: 11421460845, BMW: 11002300053,
 

© Copyright Obchod77.cz s.r.o. 2024