Registrace Zapomenuté heslo?
 
přihlašovat automaticky
 
 
 
 
 

Celková cena s DPH:0,00 Kč

 
 

Akumulátory, Autobaterie - YATO

Široký výběr autobaterií pro motocykly od léty prověřené značky MOTOBAT a akumulátory pro osobní vozidla značky LINECARS77 a VARTA (stejný výrobce v ČR JOHNSON CONTROLS). Máme i autobaterie pro nákladní auta. Nabízíme příslušenství k akumulátorům jako: svorky, odpojovače baterie , autonabíječky, zejména od TOP značky CTEK, startovací kabely, vyrábíme i startovací kabely pro vysoký startovací výkon, které jsou určeny pro nákladní vozidla, stroje a i armádní techniku. A  nepotřebujete od nás akumulátorové nářadí?

Filtrace a řazení
 
Vybrané produkty lze 
 
 
7 ks
1str. z1 »
 
str.
 
 
YATO Analogový tester akumulátorů, YT-8310
 
448,35 Kč
bez DPH
542,50 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 1 ks

Externí sklad: 1-5 ks

 
YATO Analogový tester akumulátorů, YT-8310
 

V našem sortimentu nově také stejný tester pod značkou Compass: 07173 - Tester autobaterie zátěžový ANALOG. Zátěžový tester pro důkladné prověření stavu autobaterie. Pomocí zátěže 100 Ampér umožní kontrolu stavu nabití a zároveň to, do jaké míry je akumulátor opotřebovaný. Tento tester nevyžaduje žádný napájecí zdroj (je napájen přímo z měřené autobaterie), takže jeho použití je velmi snadné...

448,35 Kč
bez DPH
542,50 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
YATO Nabíječka 25A 12/24V, YT-8305
 
2 992,04 Kč
bez DPH
3 620,37 Kč
s DPH
 

Externí sklad: 1-5 ks

Dostupnost: cca 1-7 dní

 
YATO Nabíječka 25A 12/24V, YT-8305
 

Profesionální nabíječka 12 V / 24 V WET baterií. Díky vysoce výkonnému transformátoru je nabíječka vhodná pro osobní, dodávkové i nákladní automobily. Na ovládacím panelu lze přepínat nabíjecí proud, nabíječka je navíc vybavena funkcí BOOST. Mezi další vybavení nabíječky patří pojistky proti přetížení a přepětí. Technická data stejnosměrné napětí 12 V / 24 V proud 25 A /...

2 992,04 Kč
bez DPH
3 620,37 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
YATO Nabíječka 8A 6/12V gel/procesor, YT-8301
 
940,45 Kč
bez DPH
1 137,94 Kč
s DPH
 

Externí sklad:

Nedostupnéskladem pouze uvedené množství Náš sklad, více neobjednávejte, nelze již dodat.

 
YATO Nabíječka 8A 6/12V gel/procesor, YT-8301
 

Elektronická nabíječka akumulátorů s napájením 230V, určená pro 6 a 12V akumulátory o kapacitě 5-200 Ah. U této nabíječky se před zahájením nabíjení navolí typ nabíjeného 6 / 12V akumulátoru, na výběr jsou olověné (Pb)WET, GEL či AGM akumulátory. Nabíječka je také vybavena LED kontrolkami pro správnou funkci a mikroprocesorem pro správné nabíjecí hodnoty výstupního proudu. Technická data...

940,45 Kč
bez DPH
1 137,94 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
YATO Nabíječka digitální s jump starterem 30A, YT-83052
 
3 257,63 Kč
bez DPH
3 941,73 Kč
s DPH
 

Externí sklad: 6-20 ks

Dostupnost: cca 1-7 dní

 
YATO Nabíječka digitální s jump starterem 30A, YT-83052
 

Mikroprocesorová nabíječka akumulátorů 12/24V s napájením 230V s funkcí Boost (Starter), umožňující nastartovat vozidlo s vybitou baterií tak, jako by bylo startováno pomocí startovacích kabelů z jiného vozidla. Nabíječka je dále vybavena ochranou proti zkratu a přebití akumulátoru, pro jeho bezpečné nabití. Nabíječka umožňuje nabíjet rychle nebo pomalu (velmi šetrně). Nabíječka je určena pro 12/24V...

3 257,63 Kč
bez DPH
3 941,73 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
YATO Nabíječka s funkcí startovací stanice 12V-300A / 24V-240A, YT-83060
 
4 148,35 Kč
bez DPH
5 019,50 Kč
s DPH
 

Externí sklad: 1-5 ks

Dostupnost: cca 1-7 dní

 
YATO Nabíječka s funkcí startovací stanice 12V-300A / 24V-240A, YT-83060
 

Profesionální nabíječka s funkcí JUMP START 12 V / 24 V WET baterií. Díky vysoce výkonnému transformátoru je nabíječka vhodná pro osobní, dodávkové i nákladní automobily. Na ovládacím panelu lze přepínat nabíjecí proud, nabíječka je navíc vybavena funkcí BOOST. Mezi další vybavení nabíječky patří pojistky proti přetížení a přepětí. Technická data stejnosměrné napětí 12 V / 24 V...

4 148,35 Kč
bez DPH
5 019,50 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
YATO Nabíječka s funkcí startovací stanice 12V-540A / 24V-450A, YT-83062
 
5 904,52 Kč
bez DPH
7 144,47 Kč
s DPH
 

Externí sklad: 1-5 ks

Dostupnost: cca 1-7 dní

 
YATO Nabíječka s funkcí startovací stanice 12V-540A / 24V-450A, YT-83062
 

Profesionální nabíječka s funkcí JUMP START 12 V / 24 V WET baterií. Díky vysoce výkonnému transformátoru je nabíječka vhodná pro osobní, dodávkové i nákladní automobily. Na ovládacím panelu lze přepínat nabíjecí proud, nabíječka je navíc vybavena funkcí BOOST. Mezi další vybavení nabíječky patří pojistky proti přetížení a přepětí. Technická data stejnosměrné napětí 12 V / 24 V...

5 904,52 Kč
bez DPH
7 144,47 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
YATO Startovací zdroj a powerbanka 9000 mAh
 
1 435,01 Kč
bez DPH
1 736,36 Kč
s DPH
 

Externí sklad: více než 20 ks

Dostupnost: cca 1-7 dní

 
YATO Startovací zdroj a powerbanka 9000 mAh
 

Kompaktní mobilní zařízení s kapacitou 9000mAh, vhodné pro nouzové nastartování vozidla a napájení přenosných zařízení. Zařízení je vhodné pro nastartování auta, motocyklu, čtyřkolky, lodi i zahradního vybavení. Lze také použít k nabíjení tabletů, telefonů, navigací a mnoho dalších. Dále je zařízení opatřeno vestavěnou svítilnou s možností nastavení režimu SOS. Technická data...

1 435,01 Kč
bez DPH
1 736,36 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
 
 
7 ks
« 1str. z1 »
 
str.
 
 
 

Autobaterie - přehled, dobíjení, sulfatace

Na našem automobilovém trhu se nejčastěji používají tři typy autobaterií:

Hybridní baterie

Hybridní baterie (již starší typ, ale stále v prodeji) má vždy zátky, je třeba kontrolovat hladinu elektrolytu, případně dolít (je bezúdržbová dle normy DIN). Většina hybridních baterií se však dolití během života nedočká a ani to často nepotřebují, je to dáno tím, že minusová deska baterie hybridní a Ca/Ca jsou vlastně principielně stejné. Plus mřížka je vyrobena technologií Pb legované antimonem, tzv. nízkoantimonová mřížka, vždy litá, má pevný rámeček (zpevňuje mřížku, omezuje vypadávání aktivní hmoty, prodlužuje životnost), nelze šidit tím, že mám tenkou desku, technologicky nemožné. Kvalita a provedení plus desky ovlivňuje životnost baterie zásadním způsobem. Mínusová mřížka je vyrobena technologií Ca, tedy olovo legované vápníkem, může být litá i tažená (stretch metal) nebo i power frame.

Výhody hybridního akumulátoru

  • poctivá pozitivní mřížka, většinou silnější až 1,4 mm, nejkvalitnější Ca/Ca baterie se pohybují v rozmezí 0,9 -1,2 mm, AGM baterie mají plusovou desku litou 1,4 mm
  • snáší lépe hluboké vybití, širší pracovní rozsah
  • dlouhá životnost při kvalitní údržbě
  • životnost končí postupně (Ca/Ca najednou)
  • nižší dobíjecí napětí, menší riziko práce v podvybitém stavu a následné sulfatace

Nevýhody hybridního akumulátoru

  • rychlejší samovybíjení, kratší doba skladovatelnosti bez dobíjení (3 měsíce)

Měření parametrů hybridní baterie

Běžně používané elektronické bezzátěžové testery pro měření proudu vykazují nižší hodnoty a to někdy až o 30% než baterie Ca/Ca. Je to dáno konstrukcí desky, tyto přístroje neměří skutečný startovací proud ale vnitřní odpor baterie, ten je u hybridní baterie, zvláště pak se silnými deskami vyšší než u odpovídající baterie Ca/Ca se stejnými parametry. Během provozu akumulátoru dochází uvnitř k chemickým reakcím, které mění vnitřní odpor a proud naměřený tím stoupá, tato skutečnost platí pro všechny typy baterií, z tohoto důvodu výrobci všech bezzátěžových testerů nedoporučují jejich použití na nové baterie


Vápníkové baterie - Ca/Ca

Může být se zátkami, uzavřená nebo vzhledově uzavřená s možností přístupu do jednotlivých článků (pro přístup reklamačního technika). Plus mřížka je vyrobena technologií Ca, bývá litá gravitační metodou, litá pod tlakem, tažená (stretch metal), power frame. V případě tažené mřížky nemá rámeček, pokud je mřížka hodně tenká (0,7 – 0,8mm) nebo oka velká, hrozí zkroucení a vysypání aktivní hmoty, to je nejčastější problém nekvalitních baterií. Mínusová mřížka je také vyrobena technologií Ca, tedy olovo legované vápníkem, může být litá i tažená (stretch metal) nebo i power frame.

Výhody Ca/Ca akumulátoru

  • velmi dlouhá skladovatelnost, dle výrobce a typu baterie 6 – 18 měsíců
  • je vyvinuta pro moderní vozidla (jenom je třeba kontrolovat hodnotu napětí baterie, neměla by dlouhodobě klesnout pod 12,4 V)

Nevýhody Ca/Ca akumulátoru

  • nesnáší hluboké vybití, malý pracovní rozsah
  • při špatném provozu baterie krátká životnost, potřebuje vyšší dobíjecí napětí, větší riziko práce v podvybitém stavu a následné sulfatace
  • životnost končí najednou

Měření parametrů Ca/Ca baterie

Běžně používané elektronické bezzátěžové testery pro měření proudu vykazují odchylku cca 10%, to je  dáno různou konstrukcí jednotlivých akumulátorů. Během provozu akumulátoru dochází uvnitř k chemickým reakcím, které mění vnitřní odpor a proud naměřený stoupá, tato skutečnost platí pro všechny typy baterií, z tohoto důvodu výrobci všech bezzátěžových testerů nedoporučují jejich použití na nové baterie.


EFB autobaterie

Technologie EFB pro osobní auta se využívá nejčastěji u vozidel které mají START-STOP bez rekuperace.
 

 

Výhody EFB akumulátoru

  • vyšší životnost oproti Ca/Ca typům, vydrží více startů a lépe snáší vybití
  • zlepšené přijímání nabíjení oproti Ca/Ca typům (rychleji se dobíjí)
  • odolnější konstrukce proti vybracím

Nevýhody EFB akumulátoru

  • trochu vyšší cena oproti Ca/Ca typům

AGM autobaterie

Technologie AGM (absorbed glass mat) je technologie, při níž není v článcích mezi elektrodami elektrolyt v tekuté formě, ale je nasáklý v netkané tkaníně ze skelných vláken(tzv. separátor, odděluje vzájemně kladné a záporné elektrody). Baterie postavené na této technologii jsou velmi výkonné, mají výborné nabíjeccí charakteristiky, to znamená, že při vybití je mnohem snažší a rychlejší je nabít a také jsou velmi dobře odolné proti cyklické zátěži(nabíjení a vybíjení).

Baterie typu AGM jsou absolutně bezúdržbové, odolné proti vytečení elektrolytu a bezpečné.

Baterie na technologii AGM jsou vhodné pro náročné použití, do moderních aut, která mají nadstandardní elektrickou výbavu. Také jsou vhodné do vozidel vybavených funkcí Start&Stop (tzn. za jednu jízdu musí baterie mnohokrát nastartovat motor během okamžiku), včetně funkce regeneračního nabíjení, tedy rekuperace brzdné energie.

Výhody AGM akumulátoru

  • absolutně bezúdržbové
  • odolné proti vytečení elektrolytu
  • vysoce výkonné
  • vhodné do vozů se systémy Start&Stop s regeneračním brzděním
  • odolná proti otřesům
  • možnost umístění i v náklonu včetně umístění v kabině řidiče (neuniká žádný plyn)
  • nízké samovybíjení
  • vyšší výkon pro krátkodobé startovací proudy (vyšší startovací proudy)
  • zvýšená odolnost při cyklickém zatížení
  • delší životnost při správném dobíjení

Nevýhody AGM akumulátoru

  • vyšší cena oproti CA/CA akumulátorům
  • nabíjet baterie typu AGM lze pouze nabíječi, které mají režim pro nabíjení akumulátorů AGM/GEL

Upozornění, pokud je ve vozidle AGM akumulátor z výroby, není vhodné používat Vápníkový Ca/Ca či EFB akumulátor!

  • toto uvádíme, protože z praxe víme, že spousta osob chce ušetřit a koupit levnější typ akumulátoru
  • taktéž je často akumulátor zaměněn za jiný typ z neznalosti a toto se dějě bohužel i v autoservisech

Základy údržby akumulátoru

Pokud nabíjecí soustava funguje správně a vozidlo je v běžném provozu (bez častých startů a dalších odstávek), stačí kontrolovat hladinu elektrolytu jednou za půl roku (pokud nejde o uzavřený akumulátor). Při teplém počasí nebo při náročném provozu může být vhodné hladinu kontrolovat častěji. V případě potřeby se dolévá jen destilovaná voda, ihned po dolévání není směrodatné případné měření hustoty. V případě další odstávky vozidla je nutné akumulátor pravidelně dobíjet. Pokud dojde k vybití (stav dlouhodobě pod 12,4V) je nutné akumulátor připojit na vhodnou nabíječku a zapnout rekondiční režim. Akumulátor se musí udržovat čistý, prach na povrchu v kombinaci s vlhkem způsobuje vodivou vrstvu mezi póly, která způsobuje vybíjení ! V plně nabitém stavu mráz do –50°C nevadí, při vybitém stavu může už při –10°C dojít k zamrznutí a následnému poškození. Při skladování je nízká teplota výhodná, jelikož snižuje samovybíjení. Uskladněné akumulátory je nutno kontrolovat každé 3 měsíce, případně dobít. V případě nevhodné údržby a používání dojde k poškození akumulátoru (sulfataci). Pokud je sultaface v mírném stádiu, lze jí částečně odstranit připojením na kvalitní nabíječku s rekondičním režimem.


Kvalitní autonabíjěčky baterií

Pro pravidelnou domácí údržbu, ale i pro profesionální použití doporučujeme švédské autonabíječky CTEK. Toto není jen reklamní tvrzení z letáku, máme to osobně vyzkoušeno, prodáváme autobaterie LINECAR77,  VARTA motobaterie MOTOBATT, nabíječky CTEK používáme každý den.

 

Úroveň nabití akumulátoru 100% 70% 50% 25%
Napětí 12,8 - 12,6 V 12,5 – 12,4 V 12,4 – 12,2 V 12,2 – 11,9 V


Článek Jakou autonabíječku koupit? najdete zde.


Sulfatace akumulátoru

je nežádoucí jev vyskytující se u olověného akumulátoru, když je delší dobu – řádově dny – ponechán v nedostatečně nabitém (případně vybitém) stavu. Podstatou tohoto jevu je postupný vznik krystalů síranu olovnatého (PbSO4) na elektrodách. Na rozdíl od původního amfoterního síranu, se vzniklé krystaly zúčastňují přeměn aktivní hmoty elektrod jen ve velmi omezené míře. Následkem toho dojde ke snížení kapacity akumulátoru. Dalším negativním důsledkem sulfatace je nárůst vnitřního odporu (a snížení vodivosti), který má za následek snížení napětí a proudu dodávaného akumulátorem, zvláště při velkých proudových odběrech. V případě, že se lze podívat dovnitř akumulátoru, je možné přítomnou sulfataci poznat – projevuje se přítomností bílých lesklých skvrn na elektrodách. Rychlost vzniku krystalů síranu olovnatého závisí na teplotě a míře vybití akumulátoru – s rostoucí teplotou a vybitím rychlost narůstá. Plně vybitý akumulátor při vyšší teplotě (více než 25 °C) výrazně sulfatuje již během jednoho dne; při nižších teplotách až po více dnech. U akumulátoru, který je vybit jen trochu, výraznější sulfatace nastává asi po třech a více dnech; v chladu po týdnu a více.


Starou autobaterii můžete přivést do 60 dnů od data prodeje a vrátíme Vám za ní peníze.

 
Kapacita baterie
Ah
Cena výkupu
Kč včetně DPH
44 - 55 120
56 - 59 150
60 - 70 160
71 - 94 200
95 - 139 240
140 - 179 400
180 - 219 480
220 -  580

 

Bezpečnostní informace pro akumulátory


Baterie jsou označeny následujícími varovnými symboly:



 

  1. Nekouřit, bez otevřeného ohně, bez jisker
    No smoking, no naked flames, no sparks
     
  2. Nosit ochranné brýle
    Shield eyes
     
  3. Chránit před dětmi
    Keep away from children
     
  4. Kyselina sírová
    Battery acid
     
  5. Dodržovat návod k obsluze
    Note operating instructions
     
  6. Explozivní směs plynů
    Explosive gas

 

Nebezpečná
látka

oxid olovnatý

olovo a slitina olova
(obs. stopy arzenu a antiminu)

Kyselina
sírová

Obsah v %

31

34

34

Číslo CAS

EINECS-č.

1317-36-8

215 -267 -0

7439-92-1

231-100-4

7664-93-9

231-639-5

Symbol
nebezpečnosti

 

 

Klasifikace

Repr. kat. 1  R 61

Repr. kat. 3  R 62

R 33

Zdraví škodlivý
R 20/22

Nebezpečný pro
životní prostředí
R 52/53

Repr. kat. 1  R 61

Repr. kat. 3  R 62

R 33

Zdraví škodlivý
R 20/22

Nebezpečný pro
životní prostředí
R 52/53

 

 

Žíravý
R35

R – věty

20/22-33-52/53-61-62

20/22-33-52/53-61-62

35

S – věty

53-45-60-61

53-45-60-61

(1/2)-26-30-45

R –věty:
R20/22  Zdravý škodlivý při vdechování a požití
R33  Nebezpečí kumulativních účinků
R35 Způsobuje těžké poleptání                             
R52/53  Škodlivý pro vodní organismy, může vyvolat dlouhodobé nepříznivé účinky ve vodním prostředí.
R61  Může poškodit plod v těle matky
R62  Možné nebezpečí poškození reprodukční  schopnosti
S – věty: (1/2)  Uchovávejte uzamčené a mimo dosah dětí
S13   Uchovávejte  oddělení od potravin, nápojů a  krmiv
S20/21  Nejezte, nepijte a nekuřte při používání
S22  Nevdechujte prach
S26  Vysoce toxický při vdechování
S30  Při používání se může stát vysoce hořlavým
S45  V případě nehody, nebo necítíte-li se dobře,  okamžitě vyhledejte lékařskou pomoc (je-li možno, ukažte toto označení)
S53  Zamezte expozici – před použitím si obstarejte speciální instrukce
S60  Tento materiál a jeho obal musí být zneškodněny jako nebezpečný odpad.
S61  Zabraňte uvolnění do životního prostředí.

Pokyny pro první pomoc:   
U intaktních baterií a při dodržení návodu k provozu nehrozí nebezpečí.
Olověné baterie mají dva podstatné znaky:
- obsahují zředěnou kyselinu sírovou, která může způsobit vážné poleptání
- vyvolávají při elektrickém nabíjecím procesu plyny vodíku a kyslíku, které mohou vytvořit za určitých předpokladů explozivní směs

Všeobecné pokyny:
Postiženého vždy dopravit na čerstvý vzduch. Udržovat v klidu a teple. Pokud je postižený v bezvědomí, zkontrolovat a případně zajistit základní životní funkce (dýchání a srdeční činnost). Při zástavě dechu použít umělé dýchání, při zástavě srdce zahájit masáž srdce. Přivolat lékaře.

Při nadýchání výparů kyseliny:
Postiženého vyveďte na čerstvý vzduch a musí setrvat v klidu. Při delším dráždění v krku nebo ke kašli vyhledejte lékaře.

Při styku kyseliny s kůží:
Okamžitě svlékněte znečištěný oděv a omývejte pokožku množstvím vody. Ihned dopravte k lékaři.

Při zasažení očí kyselinou:
Ihned začněte vyplachovat oči dostatečným množstvím vody a pokračujte nejméně 15 minut. Odstraňte popř. kontaktní čočky a co nejvíce roztáhněte oční víčka. Jestliže dráždění neustává, pokračujte ve vyplachování očí i při přepravě k lékaři.

Pokyny pro lékaře:
Zátěž organismu olovem může být zjištěna rozborem jeho obsahu v krvi a/nebo moči.

Vyjádření výrobce k požadavku na bezpečnostní list:
"k autobateriím bezpečnostní list být nemusí. Nejedná se o chemický přípravek nýbrž o výrobek s nebezpečnou náplní, která se za normálních podmínek nedostane ven. Volal jsme i na inspekci životního prostředí, kde mi právě řekli tuto informaci."
Johnson Controls Autobaterie spol. s r.o., Dubická 958, 47090 Česká Lípa, Česká republika

 
 
 
 

Hydraulický olej HVLP 46 10L

bez DPH: 541,58 Kč
s DPH: 655,31 Kč
 

Hydraulický olej OTHP 32 4L

bez DPH: 256,70 Kč
s DPH: 310,61 Kč
 

Hydraulický olej HVLP 32 10L

bez DPH: 540,31 Kč
s DPH: 653,78 Kč

Kompletní přehled »

 
Navštívené produkty
naposledy navštívené produkty
 
 
 
 
MANN-FILTER CS 51 Typ vozidla:Užitkové KOMATSU: 20Y6021470,
Ofuky oken Honda Civic 5D HB 01-06 Ofuky oken Team HEKO Honda Civic 5D HB 01-06 jsou určené přímo na tento typ vozidla. Protiprůvanové plexi (ofuky) jsou v kouřovém provedení, zabraňují nepříjemnému proudění vzduchu do interiéru vozu a umožňují otevření oken při nepříznivém počasí. ofuky oken prodáváme jako sadu na přední boční okna, pokud je v názvu uvedeno (+ zadní) např.: "Ofuky oken Škoda Octavia II 5D 05- combi (+zadní)", jde o sadu na celé vozidlo je-li například v názvu...
STHOR Sada vrtáků na kov 13 ks Titan, TO-22300 Sada 13 ks vrtáku z rychlořezné oceli s kaleným povrchem nitridu titanu. Sada odolných vrtáků je vhodná na vrtání nerezové a kyselinovzdorné oceli. Uloženo v praktické plastové krabičce. Technická data zhotovení HSS počet 13 ks průměry 1,5; 2,0; 2,5; 3,0; 3,2; 3,5; 4,0; 4,5; 4,8; 5,0; 5,5; 6,0; 6,5 mm obal plastová krabička
FLO Postřikovač tlakový ruční 2 L, TO-89509 Tlakový ruční postřikovač o objemu 2l vyrobený z plastu. FLO je stabilní, rychle se rozvíjecí řada zahradnických potřeb. max. provozní tlak 0,2[MPa] objem (l) 2
Odrazka kulatá 80mm oranžová - samolepící s dírou
YATO Nástavec 3/4" 52 mm šestihranný, YT-1326 Precizně zpracovaný šestihranný nástavec 3/4". Zhotovení z kvalitní oceli CrV50BV30. Technická data rozměr 52 mm zakončení 3/4" délka 70 mm
YATO Nástavec 1/2" 24 mm šetihranný hluboký, YT-1237 Gola ořech šestihran 1/2" 24 mm délka 76 mm je vyroben z kvalitní chromvanadiové slitiny oceli CrV 50BV30. Profil šestihranu používá speciální úpravu tzv. AS DRIVE, která umožňuje vyvinout větší kontaktní sílu, neboť ke kontaktu se šroubem nedochází na hranách šestihranu, nýbrž v první třetině styčných ploch. Tím nedochází k poničení hlavice šroubu a ořech mnohdy povolí i matice a šrouby již poničené. D1 průměr (mm) 28 D2...
 

© Copyright Obchod77.cz s.r.o. 2024