Registrace Zapomenuté heslo?
 
přihlašovat automaticky
 
 
 
 
 

Celková cena s DPH:0,00 Kč

 
 

Nabíječka CTEK MXS 5.0 Test and Charge 12V/5A

Kód zboží:

CTK05000TEST

 

EAN:

7350009563086

 

Náš sklad:

1 ks

 

Značka:

CTEK

 

Cena na prodejně:

3 069,09 Kč  help

 

Běžná cena:

3 324,85 Kč

 

Ušetříte:

767,27 Kč

 

Cena bez DPH:

2 113,70 Kč

 

Cena s DPH:

2 557,58 Kč

 
Koupit
/ ks
 
 
 
 

Pulsní nabíjení, plně automatická, udržování napětí, tester, voděodolná IP65

CTEK MXS 5.0 Test and Charge je zároveň plně automatická 8 kroková nabíječka. Nabíjecí proud je 5 A. Je určena pro 12 V baterie od 1,2 do 110 Ah a je vhodný až do 160 Ah pro udržovací nabíjení. Nabíječka má IP 65 (chráněno proti stříkající vodě a prachu), zajišťuje ochranu elektroinstalace vozidla při nabíjení, ochranu proti přepólování, proti jiskření a proti zkratu.

Varianta úspěšné nabíječky CTEK MXS 5.0 v kombinaci s testerem baterie a alternátoru. Jednoduchou změnou režimu se z nabíječky stává tester pro posouzení vaší baterie, alternátoru a celého dobíjecího systému vozu.

CTEK MXS 5.0 Test and Charge nabízí nejnovější technologie vytvořené pro profesionální nabíječe značky CTEK. Tato nabíječka může vyřešit mnoho problémů spojených s vaší baterií. Nabíječka splňuje vysoké nároky běžných uživatelů.

CTEK MXS 5.0 Test and Charge diagnostikuje stav baterie. Obsahuje režim recond pro promíchání elektrolytu v případě jeho rozvrstvení (krok 6 v režimu nabíjení). Nabíječ je vhodný pro udržovací nabíjení, nabíjení optimalizovaný režim během chladných zimních měsíců. Jeho unikátní displej umožňuje uživateli sledovat celý proces nabíjení. Zároveň slouží jako tester akumulátoru i celého nabíjecího systému ve vašem autě.






Nabíječka CTEK MXS 5.0 Test and Charge
- typ nabíječky Plně automatizovaný nabíjecí cyklus s osmi kroky
- určeno pro všechny olověné akumulátory 12V (s kapalným elektrolytem, bezúdržbové MF, Ca/Ca, AGM a GEL)
- kapacita akumulátoru 1,2–110 Ah, při udržovacím dobíjení až 160 Ah, min. napětí akumulátoru 2,0 V
- vstupní napětí AC 220-240VAC, 50-60Hz
- nabíjecí napětí 14,4V, 14,7V, 15,8V
- teplota prostředí -20 °C až +50 °C; při vysokých okolních teplotách se automaticky
snižuje výstupní výkon
- rozměry 168 × 65 × 38 mm (D × Š × V)
- krytí IP65, hmotnost 0,6 kg
 

Prodej po násobcích:

1

 
 
 

Související 

Autobaterie - přehled, dobíjení, sulfatace
Autonabíječky - Jakou vybrat?
 
 
 
 
 

Související produkty

Konektor s indikací stavu akumulátoru CTEK s M8 oky

Kód: CTK000M8T
 

Náš sklad: 1 ks

1 ks skladem
 
Top položka

Pro nabíječky CTEK
Rychlokonektor se svítivými mikrodiodamy indikují tři stupně stavu baterie včetně ATO pojisky. - konektor Comfort Indicator s diodamy indikují stav akumulátoru - oka o velikosti M8 - délka kabelu cca 50cm - integrovaná ATO pojistka

Běžná cena: 272,16 Kč

Běžná cena: 329,30 Kč

Ušetříte: 45,36 Kč

Ušetříte: 54,87 Kč

Cena bez DPH: 226,80 Kč

Cena s DPH: 274,43 Kč

Konektor CTEK k akumulátoru s M8 oky

Kód: CTK000M8
 

Náš sklad: 2 ks

2 ks skladem
 
Top položka

Pro nabíječky CTEK
Rychlokonektor k akumulátoru s M8 oky pro nabíječky CTEK. Tento konektor je standardně dodáván k nabíječkám CTEK, ale pokud máte více vozidel je vhodné tento konektor namontovat na každé Vaše vozidlo a můžete kdykoliv v rychlosti dát vozidlo na nabíječku.

Běžná cena: 152,28 Kč

Běžná cena: 184,30 Kč

Ušetříte: 25,38 Kč

Ušetříte: 30,75 Kč

Cena bez DPH: 126,90 Kč

Cena s DPH: 153,55 Kč

 
 
 
 

Autobaterie - přehled, dobíjení, sulfatace

Na našem automobilovém trhu se nejčastěji používají tři typy autobaterií:

Hybridní baterie

Hybridní baterie (již starší typ, ale stále v prodeji) má vždy zátky, je třeba kontrolovat hladinu elektrolytu, případně dolít (je bezúdržbová dle normy DIN). Většina hybridních baterií se však dolití během života nedočká a ani to často nepotřebují, je to dáno tím, že minusová deska baterie hybridní a Ca/Ca jsou vlastně principielně stejné. Plus mřížka je vyrobena technologií Pb legované antimonem, tzv. nízkoantimonová mřížka, vždy litá, má pevný rámeček (zpevňuje mřížku, omezuje vypadávání aktivní hmoty, prodlužuje životnost), nelze šidit tím, že mám tenkou desku, technologicky nemožné. Kvalita a provedení plus desky ovlivňuje životnost baterie zásadním způsobem. Mínusová mřížka je vyrobena technologií Ca, tedy olovo legované vápníkem, může být litá i tažená (stretch metal) nebo i power frame.

Výhody hybridního akumulátoru

  • poctivá pozitivní mřížka, většinou silnější až 1,4 mm, nejkvalitnější Ca/Ca baterie se pohybují v rozmezí 0,9 -1,2 mm, AGM baterie mají plusovou desku litou 1,4 mm
  • snáší lépe hluboké vybití, širší pracovní rozsah
  • dlouhá životnost při kvalitní údržbě
  • životnost končí postupně (Ca/Ca najednou)
  • nižší dobíjecí napětí, menší riziko práce v podvybitém stavu a následné sulfatace

Nevýhody hybridního akumulátoru

  • rychlejší samovybíjení, kratší doba skladovatelnosti bez dobíjení (3 měsíce)

Měření parametrů hybridní baterie

Běžně používané elektronické bezzátěžové testery pro měření proudu vykazují nižší hodnoty a to někdy až o 30% než baterie Ca/Ca. Je to dáno konstrukcí desky, tyto přístroje neměří skutečný startovací proud ale vnitřní odpor baterie, ten je u hybridní baterie, zvláště pak se silnými deskami vyšší než u odpovídající baterie Ca/Ca se stejnými parametry. Během provozu akumulátoru dochází uvnitř k chemickým reakcím, které mění vnitřní odpor a proud naměřený tím stoupá, tato skutečnost platí pro všechny typy baterií, z tohoto důvodu výrobci všech bezzátěžových testerů nedoporučují jejich použití na nové baterie


Vápníkové baterie - Ca/Ca

Může být se zátkami, uzavřená nebo vzhledově uzavřená s možností přístupu do jednotlivých článků (pro přístup reklamačního technika). Plus mřížka je vyrobena technologií Ca, bývá litá gravitační metodou, litá pod tlakem, tažená (stretch metal), power frame. V případě tažené mřížky nemá rámeček, pokud je mřížka hodně tenká (0,7 – 0,8mm) nebo oka velká, hrozí zkroucení a vysypání aktivní hmoty, to je nejčastější problém nekvalitních baterií. Mínusová mřížka je také vyrobena technologií Ca, tedy olovo legované vápníkem, může být litá i tažená (stretch metal) nebo i power frame.

Výhody Ca/Ca akumulátoru

  • velmi dlouhá skladovatelnost, dle výrobce a typu baterie 6 – 18 měsíců
  • je vyvinuta pro moderní vozidla (jenom je třeba kontrolovat hodnotu napětí baterie, neměla by dlouhodobě klesnout pod 12,4 V)

Nevýhody Ca/Ca akumulátoru

  • nesnáší hluboké vybití, malý pracovní rozsah
  • při špatném provozu baterie krátká životnost, potřebuje vyšší dobíjecí napětí, větší riziko práce v podvybitém stavu a následné sulfatace
  • životnost končí najednou

Měření parametrů Ca/Ca baterie

Běžně používané elektronické bezzátěžové testery pro měření proudu vykazují odchylku cca 10%, to je  dáno různou konstrukcí jednotlivých akumulátorů. Během provozu akumulátoru dochází uvnitř k chemickým reakcím, které mění vnitřní odpor a proud naměřený stoupá, tato skutečnost platí pro všechny typy baterií, z tohoto důvodu výrobci všech bezzátěžových testerů nedoporučují jejich použití na nové baterie.


EFB autobaterie

Technologie EFB pro osobní auta se využívá nejčastěji u vozidel které mají START-STOP bez rekuperace.
 

 

Výhody EFB akumulátoru

  • vyšší životnost oproti Ca/Ca typům, vydrží více startů a lépe snáší vybití
  • zlepšené přijímání nabíjení oproti Ca/Ca typům (rychleji se dobíjí)
  • odolnější konstrukce proti vybracím

Nevýhody EFB akumulátoru

  • trochu vyšší cena oproti Ca/Ca typům

AGM autobaterie

Technologie AGM (absorbed glass mat) je technologie, při níž není v článcích mezi elektrodami elektrolyt v tekuté formě, ale je nasáklý v netkané tkaníně ze skelných vláken(tzv. separátor, odděluje vzájemně kladné a záporné elektrody). Baterie postavené na této technologii jsou velmi výkonné, mají výborné nabíjeccí charakteristiky, to znamená, že při vybití je mnohem snažší a rychlejší je nabít a také jsou velmi dobře odolné proti cyklické zátěži(nabíjení a vybíjení).

Baterie typu AGM jsou absolutně bezúdržbové, odolné proti vytečení elektrolytu a bezpečné.

Baterie na technologii AGM jsou vhodné pro náročné použití, do moderních aut, která mají nadstandardní elektrickou výbavu. Také jsou vhodné do vozidel vybavených funkcí Start&Stop (tzn. za jednu jízdu musí baterie mnohokrát nastartovat motor během okamžiku), včetně funkce regeneračního nabíjení, tedy rekuperace brzdné energie.

Výhody AGM akumulátoru

  • absolutně bezúdržbové
  • odolné proti vytečení elektrolytu
  • vysoce výkonné
  • vhodné do vozů se systémy Start&Stop s regeneračním brzděním
  • odolná proti otřesům
  • možnost umístění i v náklonu včetně umístění v kabině řidiče (neuniká žádný plyn)
  • nízké samovybíjení
  • vyšší výkon pro krátkodobé startovací proudy (vyšší startovací proudy)
  • zvýšená odolnost při cyklickém zatížení
  • delší životnost při správném dobíjení

Nevýhody AGM akumulátoru

  • vyšší cena oproti CA/CA akumulátorům
  • nabíjet baterie typu AGM lze pouze nabíječi, které mají režim pro nabíjení akumulátorů AGM/GEL

Upozornění, pokud je ve vozidle AGM akumulátor z výroby, není vhodné používat Vápníkový Ca/Ca či EFB akumulátor!

  • toto uvádíme, protože z praxe víme, že spousta osob chce ušetřit a koupit levnější typ akumulátoru
  • taktéž je často akumulátor zaměněn za jiný typ z neznalosti a toto se dějě bohužel i v autoservisech

Základy údržby akumulátoru

Pokud nabíjecí soustava funguje správně a vozidlo je v běžném provozu (bez častých startů a dalších odstávek), stačí kontrolovat hladinu elektrolytu jednou za půl roku (pokud nejde o uzavřený akumulátor). Při teplém počasí nebo při náročném provozu může být vhodné hladinu kontrolovat častěji. V případě potřeby se dolévá jen destilovaná voda, ihned po dolévání není směrodatné případné měření hustoty. V případě další odstávky vozidla je nutné akumulátor pravidelně dobíjet. Pokud dojde k vybití (stav dlouhodobě pod 12,4V) je nutné akumulátor připojit na vhodnou nabíječku a zapnout rekondiční režim. Akumulátor se musí udržovat čistý, prach na povrchu v kombinaci s vlhkem způsobuje vodivou vrstvu mezi póly, která způsobuje vybíjení ! V plně nabitém stavu mráz do –50°C nevadí, při vybitém stavu může už při –10°C dojít k zamrznutí a následnému poškození. Při skladování je nízká teplota výhodná, jelikož snižuje samovybíjení. Uskladněné akumulátory je nutno kontrolovat každé 3 měsíce, případně dobít. V případě nevhodné údržby a používání dojde k poškození akumulátoru (sulfataci). Pokud je sultaface v mírném stádiu, lze jí částečně odstranit připojením na kvalitní nabíječku s rekondičním režimem.


Kvalitní autonabíjěčky baterií

Pro pravidelnou domácí údržbu, ale i pro profesionální použití doporučujeme švédské autonabíječky CTEK. Toto není jen reklamní tvrzení z letáku, máme to osobně vyzkoušeno, prodáváme autobaterie LINECAR77,  VARTA motobaterie MOTOBATT, nabíječky CTEK používáme každý den.

 

Úroveň nabití akumulátoru 100% 70% 50% 25%
Napětí 12,8 - 12,6 V 12,5 – 12,4 V 12,4 – 12,2 V 12,2 – 11,9 V


Článek Jakou autonabíječku koupit? najdete zde.


Sulfatace akumulátoru

je nežádoucí jev vyskytující se u olověného akumulátoru, když je delší dobu – řádově dny – ponechán v nedostatečně nabitém (případně vybitém) stavu. Podstatou tohoto jevu je postupný vznik krystalů síranu olovnatého (PbSO4) na elektrodách. Na rozdíl od původního amfoterního síranu, se vzniklé krystaly zúčastňují přeměn aktivní hmoty elektrod jen ve velmi omezené míře. Následkem toho dojde ke snížení kapacity akumulátoru. Dalším negativním důsledkem sulfatace je nárůst vnitřního odporu (a snížení vodivosti), který má za následek snížení napětí a proudu dodávaného akumulátorem, zvláště při velkých proudových odběrech. V případě, že se lze podívat dovnitř akumulátoru, je možné přítomnou sulfataci poznat – projevuje se přítomností bílých lesklých skvrn na elektrodách. Rychlost vzniku krystalů síranu olovnatého závisí na teplotě a míře vybití akumulátoru – s rostoucí teplotou a vybitím rychlost narůstá. Plně vybitý akumulátor při vyšší teplotě (více než 25 °C) výrazně sulfatuje již během jednoho dne; při nižších teplotách až po více dnech. U akumulátoru, který je vybit jen trochu, výraznější sulfatace nastává asi po třech a více dnech; v chladu po týdnu a více.


Starou autobaterii můžete přivést do 60 dnů od data prodeje a vrátíme Vám za ní peníze.

 
Kapacita baterie
Ah
Cena výkupu
Kč včetně DPH
44 - 55 120
56 - 59 150
60 - 70 160
71 - 94 200
95 - 139 240
140 - 179 400
180 - 219 480
220 -  580

 

Autonabíječky - Jakou vybrat?

Kdy použít autonabíječku?

Autobaterie každého vozidla má určitou životnost a vyžaduje pravidelnou údržbu sestávající mj. z dostatečného dobíjení. Toto je důležité zvláště u automobilů, které nejezdí často,  anebo jen na velmi krátké vzdálenosti. Důležité je to ale i u vozů napěchovaných elektronikou, která spotřebovává proud sice v malé míře, ale u vozidel, která často nejezdí, může autobaterii zcela vybít.


Jakou autonabíječku koupit?

Pro pravidelnou domácí údržbu, ale i pro profesionální použití doporučujeme švédské nabíječky CTEK. Kdo jiný, než výrobce se severského státu by měl být kvalitou na top úrovni. CTEK vyrábí nabíječky, které jsou dlouhodobě špičkou ve svém oboru. Jde o vysoce kvalitní a sofistikované přístroje, které uspokojí i ty nejnáročnější uživatele. Jsou kompaktní a jednoduché, pyšní se špičkovou technologií a dokáží nabíjet všechny dostupné typy akumulátorů, včetně GEL, AGM i Ca/Ca baterií. Dle našich vlastních zkušeností uvádíme, že po dobití akumulátoru nabíječkou CTEK je rozdíl opravdu znát. Konkrétně, když akumulátor přeměříme po delší době, tak autobaterie nabité nabíječkou CTEK vykazují vyšší napětí než jiné typy.

V sortimentu CTEK jsou nabíječky, které nabíjejí od baterií malých motocyklových, přes osobní a nákladní autobaterie až po akumulátory stavebních i jiných těžkých strojů.

Firma CTEK dbá samozřejmě i na bezpečnost elektroniky automobilů. Jsou plně automatické, řízené mikroprocesorem a jsou vybaveny bezpečnostními prvky, které zabraňují jakémukoliv poškození vozidla nebo autobaterie. Akumulátor tedy můžete klidně nechat připojený k automobilu, nemusí se demontovat, jak tomu bývalo v minulosti při používání „hloupých“ nabíječek. Některé modely CTEK jsou vybaveny speciální udržovacím režimem pro zimní měsíce nebo pro období, kdy automobil nejezdí. CTEK dokáží také obnovit již částečně poškozený akumulátor režimem Recond.

Kromě nabíječek CTEK nabízíme i nabíječky od jiných značek, startovací stanice, testery a další pomůcky a příslušenství. Podívejte se na náš celý sortiment nabíječek.


Je v autonabíječkách rozdíl?

Nabíječky CTEK jsou opravdu lepší! ✅

Toto není jen reklamní tvrzení z letáku, máme to osobně vyzkoušeno, prodáváme autobaterie LINECAR77 VARTA a motobaterie MOTOBATT  a tudíž nabíječky CTEK používáme každý den.


 

 
 
 
 

Patice autožárovky 3x16q, T20, W21/5W, WY21/5W

bez DPH: 94,05 Kč
s DPH: 113,80 Kč
 

Patice autožárovky 3x16d, T20, W21W, WY21W

bez DPH: 94,05 Kč
s DPH: 113,80 Kč
 

Pružný upínač 150cm, plochý

 

bez DPH: 56,10 Kč
s DPH: 67,88 Kč

Kompletní přehled »

 

přilba LONGUS Erturia modrá Inmold L-XL/58-61cm

 

bez DPH: 468,66 Kč
s DPH: 567,08 Kč
 

Gumové koberce ŠKODA SUPERB I 01-08 okraj 3cm

 

bez DPH: 674,10 Kč
s DPH: 815,66 Kč
 

Akumulátor Motobatt 12V 7Ah MB5.5U 90A

 

bez DPH: 584,40 Kč
s DPH: 707,12 Kč

Kompletní přehled »

 
 
 
 
Ofuky oken Renault 5 3D 85-90 Ofuky oken Team HEKO Renault 5 3D 85-90 jsou určené přímo na tento typ vozidla. Protiprůvanové plexi (ofuky) jsou v kouřovém provedení, zabraňují nepříjemnému proudění vzduchu do interiéru vozu a umožňují otevření oken při nepříznivém počasí. ofuky oken prodáváme jako sadu na přední boční okna, pokud je v názvu uvedeno (+ zadní) např.: "Ofuky oken Škoda Octavia II 5D 05- combi (+zadní)", jde o sadu na celé vozidlo je-li například v názvu uvedeno...
12V H4 60/55W P43 TRIFA Standardní halogenová autožárovka určená do hlavních nebo přídavných světlometů. Objednací kódy jiných značek: 50440, 48881, OS64193
MANN-FILTER HU 719/6 X Typ vozidla:Osobní vnější průměr [mm]: 63,5 vnitřní průměr [mm]: 31 Vnitřní průměr 1 [mm]: 31 výška [mm]: 125 Další objednací čísla: MD469, MD-469 OEM-TD: AC 6205 E, VAG: 06D115466, VAG: 06D115562, VAG: 06D198405, FI OE662/1, DF FX20039, XS 06D115562, FI OE671/1, CH XE534, BO 1457429243, SF OF0856
MANN-FILTER W 713/18 Typ vozidla:Osobní vnější průměr [mm]: 76 Vnitřní průměr 1 [mm]: 62 Vnitřní průměr 2 [mm]: 71 velikost závitu: M 18 X 1.5 výška [mm]: 100 Další objednací čísla: SP900, SP-900 OEM-TD: PF 51, OEM-TD: PF 52, OEM-TD: VFF 701, OEM-TD: X 133, OEM-TD: X 28, OEM-TD: X 4107 E, CITROËN: MLS000530, FORD: 5005571, FORD: 5005804, FORD: 5010913, OPEL: 650382, OPEL: 650388, OPEL: 650389, OPEL: 90183727, OPEL: VOF133, OPEL: VOF28, PEUGEOT: 11
VOREL Lano s jádrem opletené 12 mm x 20 m, TO-69546 Pletené lano 12 mm, 20 m dlouhé, vyrobené z polypropylenových vláken. Je odolný vůči UV záření a většině chemikálií, což zajišťuje velmi širokou škálu aplikací. Upozornění: Barevná kombinace na fotkách je pouze ilustrační a může se od výrobku lišit. délka 20 m průměr 12 mm
Pružný upínač 2 x 200cm Kvalitní pružné upínače zakončené kovovými háky. Balení obsahuje 2 ks, homologace TÜV/GS. technická data: délka 200 cm sada 2 ks homologace TÜV/GS, atest 8SD
YATO Chrániče sluchu 33db (5 párů), YT-7451 Chrániče sluchu, zhotovené z měkké polyurethanové pěny, vhodné pro použití na hlučných pracovištích. Snadná aplikace do uší a skvělý komfort práce, je zabezpečen materiálem chráničů z pomalu expandující pěny. Potlačení hluku výsokých tónů o 34 dB, středních tónů o 30 dB a nízkých frekvencí o 27 dB. Ochrana sluchu splňuje požadavky normy EN352-2: 2002 Technická data Zhotovení Polyurethanová pěna Útlum 33 dB...
Ofuky oken Peugeot 106 5D 92- Ofuky oken Team HEKO Peugeot 106 5D 92- jsou určené přímo na tento typ vozidla. Protiprůvanové plexi (ofuky) jsou v kouřovém provedení, zabraňují nepříjemnému proudění vzduchu do interiéru vozu a umožňují otevření oken při nepříznivém počasí. ofuky oken prodáváme jako sadu na přední boční okna, pokud je v názvu uvedeno (+ zadní) např.: "Ofuky oken Škoda Octavia II 5D 05- combi (+zadní)", jde o sadu na celé vozidlo je-li například v názvu uvedeno...
Ofuky oken VW Polo 3D 09- Ofuky oken Team HEKO VW Polo 3D 09- jsou určené přímo na tento typ vozidla. Protiprůvanové plexi (ofuky) jsou v kouřovém provedení, zabraňují nepříjemnému proudění vzduchu do interiéru vozu a umožňují otevření oken při nepříznivém počasí. ofuky oken prodáváme jako sadu na přední boční okna, pokud je v názvu uvedeno (+ zadní) např.: "Ofuky oken Škoda Octavia II 5D 05- combi (+zadní)", jde o sadu na celé vozidlo je-li například v názvu uvedeno...
MANN-FILTER C 31 121 Typ vozidla:Osobní délka [mm]: 308 Šířka [mm]: 184 výška [mm]: 41 Další objednací čísla: MD9276, MD-9276 OEM-TD: PC 2417 E, VAG: 027133843A, FI AP070, FF CA5500, CH U608
 

© Copyright Obchod77.cz s.r.o. 2024