Registrace Zapomenuté heslo?
 
přihlašovat automaticky
 
 
 
 
 

Celková cena s DPH:0,00 Kč

 
 

Akumulátor 95Ah 830A Levá VARTA BLUE DYNAMIC

Kód zboží:

VA595405083

 

EAN:

4016987119723

 

Náš sklad:

0 ks

 

Dostupnost:

  • dostupnost v pracovních dnech na našem skladě v případě objednávky
  • pokud je uveden i externí sklad, platí dostupnost pro tyto kusy
  • pokud objednáte více kusu než je uvedeno, termín upřesníme
 cca 1-3 dny

 

Značka:

VARTA

 

Cena na prodejně:

3 761,88 Kč  help

 

Běžná cena:

3 932,86 Kč

 

Ušetříte:

512,98 Kč

 

Cena bez DPH:

2 826,35 Kč

 

Cena s DPH:

3 419,88 Kč

 
Koupit
/ ks
 
 
Omezení expedice na:

Osobní odběr provozovna Praha 10

Rozvoz pro velkoobchod Praha

Zajistím si vlastní dopravu, mám levnější a lepší

 
 
 
 

d304xš173xv210/225mm, Plus vlevo, za starou autobaterii sleva 240 Kč

Autobaterie VARTA BLUE Dynamic patří do skupiny autobaterií s technologií PowerFrame.
Tato technologie autobaterii dodává dlouhou životnost, spolehlivost a stálost při studeném startu. Autobaterie BLUE Dynamic jsou nejprodávanější řadou na trhu s náhradními autobateriemi.
• pro moderní vozy všech tříd
• již osvědčený výkon s dalším vylepšením
• nejprodávanější výrobek svého druhu na trhu
• delší životnost díky osvědčené technologii legování stříbrem
Vysoce kvalitní zcela bezúdržbový akumulátor s prodlouženou životností až o 20%
(technologie Calcium-Stříbro-legura) a sníženým samovybíjením (skladovatelnost až 18 měsíců). Další vlastnosti: vyšší bezpečnost (ochrana proti zpětnému zážehu), snížená spotřeba destilované vody, lepší odolnost proti korozi mřížek, rukojeť pro snadnější instalaci či manipulaci, vysoký startovací výkon.

Pokud u nás koupíte autobaterii můžete vrátit svůj starý akumulátor a odečteme Vám za starou autobaterii peníze dle níže uvedené tabulky.

  • nový akumulátor Vás vyjde levněji
  • starý akumulátor bude ekologicky zlikvidován, šetříte životní prostředí
  • nemusíte nikam se starou autobaterií jezdit
  • poškozené autobaterie, kde je únik elektrolytu nelze u nás vracet

Starou autobaterii můžete přivést do 60 dnů od data prodeje a vrátíme Vám peníze.

 
Kapacita baterie
Ah
Cena výkupu
Kč včetně DPH
44 - 55120
56 - 59150
60 - 70160
71 - 94200
95 - 139240
140 - 179400
180 - 219480
220 - 580

 

TOP kategorie autobaterí:
Autobaterie pro motocykly a čtyřkolky značky Motobatt
Autobaterie pro osobní vozidla
A
utoabterie pro nákladní vozidla

 


Obrázek (19858)
 

Prodej po násobcích:

1

 
 
 

Související 

Autobaterie - přehled, dobíjení, sulfatace
Bezpečnostní informace pro akumulátory
 
 

Související produkty

Sleva za starou autobaterii 95Ah - 139Ah

Kód: AK95-139AH
 

Náš sklad:

 
Top položka

Tuto položku nevhazujte do košíku, dát slevu za starý akumulátor můžeme pouze u nás na provozovně. Pokud u nás koupíte autobaterii můžete vrátit svůj starý akumulátor a odečteme Vám za starou autobaterii peníze dle níže uvedené tabulky. nový akumulátor Vás vyjde levněji starý akumulátor bude ekologicky zlikvidován, šetříte životní prostředí nemusíte nikam se starou autobaterií jezdit...

Běžná cena: 238,02 Kč

Běžná cena: 288,00 Kč

Ušetříte: 39,67 Kč

Ušetříte: 48,00 Kč

Cena bez DPH: 198,35 Kč

Cena s DPH: 240,00 Kč

 
 
 
 

Autobaterie - přehled, dobíjení, sulfatace

Na našem automobilovém trhu se nejčastěji používají tři typy autobaterií:

Hybridní baterie

Hybridní baterie (již starší typ, ale stále v prodeji) má vždy zátky, je třeba kontrolovat hladinu elektrolytu, případně dolít (je bezúdržbová dle normy DIN). Většina hybridních baterií se však dolití během života nedočká a ani to často nepotřebují, je to dáno tím, že minusová deska baterie hybridní a Ca/Ca jsou vlastně principielně stejné. Plus mřížka je vyrobena technologií Pb legované antimonem, tzv. nízkoantimonová mřížka, vždy litá, má pevný rámeček (zpevňuje mřížku, omezuje vypadávání aktivní hmoty, prodlužuje životnost), nelze šidit tím, že mám tenkou desku, technologicky nemožné. Kvalita a provedení plus desky ovlivňuje životnost baterie zásadním způsobem. Mínusová mřížka je vyrobena technologií Ca, tedy olovo legované vápníkem, může být litá i tažená (stretch metal) nebo i power frame.

Výhody hybridního akumulátoru

  • poctivá pozitivní mřížka, většinou silnější až 1,4 mm, nejkvalitnější Ca/Ca baterie se pohybují v rozmezí 0,9 -1,2 mm, AGM baterie mají plusovou desku litou 1,4 mm
  • snáší lépe hluboké vybití, širší pracovní rozsah
  • dlouhá životnost při kvalitní údržbě
  • životnost končí postupně (Ca/Ca najednou)
  • nižší dobíjecí napětí, menší riziko práce v podvybitém stavu a následné sulfatace

Nevýhody hybridního akumulátoru

  • rychlejší samovybíjení, kratší doba skladovatelnosti bez dobíjení (3 měsíce)

Měření parametrů hybridní baterie

Běžně používané elektronické bezzátěžové testery pro měření proudu vykazují nižší hodnoty a to někdy až o 30% než baterie Ca/Ca. Je to dáno konstrukcí desky, tyto přístroje neměří skutečný startovací proud ale vnitřní odpor baterie, ten je u hybridní baterie, zvláště pak se silnými deskami vyšší než u odpovídající baterie Ca/Ca se stejnými parametry. Během provozu akumulátoru dochází uvnitř k chemickým reakcím, které mění vnitřní odpor a proud naměřený tím stoupá, tato skutečnost platí pro všechny typy baterií, z tohoto důvodu výrobci všech bezzátěžových testerů nedoporučují jejich použití na nové baterie


Vápníkové baterie - Ca/Ca

Může být se zátkami, uzavřená nebo vzhledově uzavřená s možností přístupu do jednotlivých článků (pro přístup reklamačního technika). Plus mřížka je vyrobena technologií Ca, bývá litá gravitační metodou, litá pod tlakem, tažená (stretch metal), power frame. V případě tažené mřížky nemá rámeček, pokud je mřížka hodně tenká (0,7 – 0,8mm) nebo oka velká, hrozí zkroucení a vysypání aktivní hmoty, to je nejčastější problém nekvalitních baterií. Mínusová mřížka je také vyrobena technologií Ca, tedy olovo legované vápníkem, může být litá i tažená (stretch metal) nebo i power frame.

Výhody Ca/Ca akumulátoru

  • velmi dlouhá skladovatelnost, dle výrobce a typu baterie 6 – 18 měsíců
  • je vyvinuta pro moderní vozidla (jenom je třeba kontrolovat hodnotu napětí baterie, neměla by dlouhodobě klesnout pod 12,4 V)

Nevýhody Ca/Ca akumulátoru

  • nesnáší hluboké vybití, malý pracovní rozsah
  • při špatném provozu baterie krátká životnost, potřebuje vyšší dobíjecí napětí, větší riziko práce v podvybitém stavu a následné sulfatace
  • životnost končí najednou

Měření parametrů Ca/Ca baterie

Běžně používané elektronické bezzátěžové testery pro měření proudu vykazují odchylku cca 10%, to je  dáno různou konstrukcí jednotlivých akumulátorů. Během provozu akumulátoru dochází uvnitř k chemickým reakcím, které mění vnitřní odpor a proud naměřený stoupá, tato skutečnost platí pro všechny typy baterií, z tohoto důvodu výrobci všech bezzátěžových testerů nedoporučují jejich použití na nové baterie.


EFB autobaterie

Technologie EFB pro osobní auta se využívá nejčastěji u vozidel které mají START-STOP bez rekuperace.
 

 

Výhody EFB akumulátoru

  • vyšší životnost oproti Ca/Ca typům, vydrží více startů a lépe snáší vybití
  • zlepšené přijímání nabíjení oproti Ca/Ca typům (rychleji se dobíjí)
  • odolnější konstrukce proti vybracím

Nevýhody EFB akumulátoru

  • trochu vyšší cena oproti Ca/Ca typům

AGM autobaterie

Technologie AGM (absorbed glass mat) je technologie, při níž není v článcích mezi elektrodami elektrolyt v tekuté formě, ale je nasáklý v netkané tkaníně ze skelných vláken(tzv. separátor, odděluje vzájemně kladné a záporné elektrody). Baterie postavené na této technologii jsou velmi výkonné, mají výborné nabíjeccí charakteristiky, to znamená, že při vybití je mnohem snažší a rychlejší je nabít a také jsou velmi dobře odolné proti cyklické zátěži(nabíjení a vybíjení).

Baterie typu AGM jsou absolutně bezúdržbové, odolné proti vytečení elektrolytu a bezpečné.

Baterie na technologii AGM jsou vhodné pro náročné použití, do moderních aut, která mají nadstandardní elektrickou výbavu. Také jsou vhodné do vozidel vybavených funkcí Start&Stop (tzn. za jednu jízdu musí baterie mnohokrát nastartovat motor během okamžiku), včetně funkce regeneračního nabíjení, tedy rekuperace brzdné energie.

Výhody AGM akumulátoru

  • absolutně bezúdržbové
  • odolné proti vytečení elektrolytu
  • vysoce výkonné
  • vhodné do vozů se systémy Start&Stop s regeneračním brzděním
  • odolná proti otřesům
  • možnost umístění i v náklonu včetně umístění v kabině řidiče (neuniká žádný plyn)
  • nízké samovybíjení
  • vyšší výkon pro krátkodobé startovací proudy (vyšší startovací proudy)
  • zvýšená odolnost při cyklickém zatížení
  • delší životnost při správném dobíjení

Nevýhody AGM akumulátoru

  • vyšší cena oproti CA/CA akumulátorům
  • nabíjet baterie typu AGM lze pouze nabíječi, které mají režim pro nabíjení akumulátorů AGM/GEL

Upozornění, pokud je ve vozidle AGM akumulátor z výroby, není vhodné používat Vápníkový Ca/Ca či EFB akumulátor!

  • toto uvádíme, protože z praxe víme, že spousta osob chce ušetřit a koupit levnější typ akumulátoru
  • taktéž je často akumulátor zaměněn za jiný typ z neznalosti a toto se dějě bohužel i v autoservisech

Základy údržby akumulátoru

Pokud nabíjecí soustava funguje správně a vozidlo je v běžném provozu (bez častých startů a dalších odstávek), stačí kontrolovat hladinu elektrolytu jednou za půl roku (pokud nejde o uzavřený akumulátor). Při teplém počasí nebo při náročném provozu může být vhodné hladinu kontrolovat častěji. V případě potřeby se dolévá jen destilovaná voda, ihned po dolévání není směrodatné případné měření hustoty. V případě další odstávky vozidla je nutné akumulátor pravidelně dobíjet. Pokud dojde k vybití (stav dlouhodobě pod 12,4V) je nutné akumulátor připojit na vhodnou nabíječku a zapnout rekondiční režim. Akumulátor se musí udržovat čistý, prach na povrchu v kombinaci s vlhkem způsobuje vodivou vrstvu mezi póly, která způsobuje vybíjení ! V plně nabitém stavu mráz do –50°C nevadí, při vybitém stavu může už při –10°C dojít k zamrznutí a následnému poškození. Při skladování je nízká teplota výhodná, jelikož snižuje samovybíjení. Uskladněné akumulátory je nutno kontrolovat každé 3 měsíce, případně dobít. V případě nevhodné údržby a používání dojde k poškození akumulátoru (sulfataci). Pokud je sultaface v mírném stádiu, lze jí částečně odstranit připojením na kvalitní nabíječku s rekondičním režimem.


Kvalitní autonabíjěčky baterií

Pro pravidelnou domácí údržbu, ale i pro profesionální použití doporučujeme švédské autonabíječky CTEK. Toto není jen reklamní tvrzení z letáku, máme to osobně vyzkoušeno, prodáváme autobaterie LINECAR77,  VARTA motobaterie MOTOBATT, nabíječky CTEK používáme každý den.

 

Úroveň nabití akumulátoru 100% 70% 50% 25%
Napětí 12,8 - 12,6 V 12,5 – 12,4 V 12,4 – 12,2 V 12,2 – 11,9 V


Článek Jakou autonabíječku koupit? najdete zde.


Sulfatace akumulátoru

je nežádoucí jev vyskytující se u olověného akumulátoru, když je delší dobu – řádově dny – ponechán v nedostatečně nabitém (případně vybitém) stavu. Podstatou tohoto jevu je postupný vznik krystalů síranu olovnatého (PbSO4) na elektrodách. Na rozdíl od původního amfoterního síranu, se vzniklé krystaly zúčastňují přeměn aktivní hmoty elektrod jen ve velmi omezené míře. Následkem toho dojde ke snížení kapacity akumulátoru. Dalším negativním důsledkem sulfatace je nárůst vnitřního odporu (a snížení vodivosti), který má za následek snížení napětí a proudu dodávaného akumulátorem, zvláště při velkých proudových odběrech. V případě, že se lze podívat dovnitř akumulátoru, je možné přítomnou sulfataci poznat – projevuje se přítomností bílých lesklých skvrn na elektrodách. Rychlost vzniku krystalů síranu olovnatého závisí na teplotě a míře vybití akumulátoru – s rostoucí teplotou a vybitím rychlost narůstá. Plně vybitý akumulátor při vyšší teplotě (více než 25 °C) výrazně sulfatuje již během jednoho dne; při nižších teplotách až po více dnech. U akumulátoru, který je vybit jen trochu, výraznější sulfatace nastává asi po třech a více dnech; v chladu po týdnu a více.


Starou autobaterii můžete přivést do 60 dnů od data prodeje a vrátíme Vám za ní peníze.

 
Kapacita baterie
Ah
Cena výkupu
Kč včetně DPH
44 - 55 120
56 - 59 150
60 - 70 160
71 - 94 200
95 - 139 240
140 - 179 400
180 - 219 480
220 -  580

 

Bezpečnostní informace pro akumulátory


Baterie jsou označeny následujícími varovnými symboly:



 

  1. Nekouřit, bez otevřeného ohně, bez jisker
    No smoking, no naked flames, no sparks
     
  2. Nosit ochranné brýle
    Shield eyes
     
  3. Chránit před dětmi
    Keep away from children
     
  4. Kyselina sírová
    Battery acid
     
  5. Dodržovat návod k obsluze
    Note operating instructions
     
  6. Explozivní směs plynů
    Explosive gas

 

Nebezpečná
látka

oxid olovnatý

olovo a slitina olova
(obs. stopy arzenu a antiminu)

Kyselina
sírová

Obsah v %

31

34

34

Číslo CAS

EINECS-č.

1317-36-8

215 -267 -0

7439-92-1

231-100-4

7664-93-9

231-639-5

Symbol
nebezpečnosti

 

 

Klasifikace

Repr. kat. 1  R 61

Repr. kat. 3  R 62

R 33

Zdraví škodlivý
R 20/22

Nebezpečný pro
životní prostředí
R 52/53

Repr. kat. 1  R 61

Repr. kat. 3  R 62

R 33

Zdraví škodlivý
R 20/22

Nebezpečný pro
životní prostředí
R 52/53

 

 

Žíravý
R35

R – věty

20/22-33-52/53-61-62

20/22-33-52/53-61-62

35

S – věty

53-45-60-61

53-45-60-61

(1/2)-26-30-45

R –věty:
R20/22  Zdravý škodlivý při vdechování a požití
R33  Nebezpečí kumulativních účinků
R35 Způsobuje těžké poleptání                             
R52/53  Škodlivý pro vodní organismy, může vyvolat dlouhodobé nepříznivé účinky ve vodním prostředí.
R61  Může poškodit plod v těle matky
R62  Možné nebezpečí poškození reprodukční  schopnosti
S – věty: (1/2)  Uchovávejte uzamčené a mimo dosah dětí
S13   Uchovávejte  oddělení od potravin, nápojů a  krmiv
S20/21  Nejezte, nepijte a nekuřte při používání
S22  Nevdechujte prach
S26  Vysoce toxický při vdechování
S30  Při používání se může stát vysoce hořlavým
S45  V případě nehody, nebo necítíte-li se dobře,  okamžitě vyhledejte lékařskou pomoc (je-li možno, ukažte toto označení)
S53  Zamezte expozici – před použitím si obstarejte speciální instrukce
S60  Tento materiál a jeho obal musí být zneškodněny jako nebezpečný odpad.
S61  Zabraňte uvolnění do životního prostředí.

Pokyny pro první pomoc:   
U intaktních baterií a při dodržení návodu k provozu nehrozí nebezpečí.
Olověné baterie mají dva podstatné znaky:
- obsahují zředěnou kyselinu sírovou, která může způsobit vážné poleptání
- vyvolávají při elektrickém nabíjecím procesu plyny vodíku a kyslíku, které mohou vytvořit za určitých předpokladů explozivní směs

Všeobecné pokyny:
Postiženého vždy dopravit na čerstvý vzduch. Udržovat v klidu a teple. Pokud je postižený v bezvědomí, zkontrolovat a případně zajistit základní životní funkce (dýchání a srdeční činnost). Při zástavě dechu použít umělé dýchání, při zástavě srdce zahájit masáž srdce. Přivolat lékaře.

Při nadýchání výparů kyseliny:
Postiženého vyveďte na čerstvý vzduch a musí setrvat v klidu. Při delším dráždění v krku nebo ke kašli vyhledejte lékaře.

Při styku kyseliny s kůží:
Okamžitě svlékněte znečištěný oděv a omývejte pokožku množstvím vody. Ihned dopravte k lékaři.

Při zasažení očí kyselinou:
Ihned začněte vyplachovat oči dostatečným množstvím vody a pokračujte nejméně 15 minut. Odstraňte popř. kontaktní čočky a co nejvíce roztáhněte oční víčka. Jestliže dráždění neustává, pokračujte ve vyplachování očí i při přepravě k lékaři.

Pokyny pro lékaře:
Zátěž organismu olovem může být zjištěna rozborem jeho obsahu v krvi a/nebo moči.

Vyjádření výrobce k požadavku na bezpečnostní list:
"k autobateriím bezpečnostní list být nemusí. Nejedná se o chemický přípravek nýbrž o výrobek s nebezpečnou náplní, která se za normálních podmínek nedostane ven. Volal jsme i na inspekci životního prostředí, kde mi právě řekli tuto informaci."
Johnson Controls Autobaterie spol. s r.o., Dubická 958, 47090 Česká Lípa, Česká republika

 
 
 
 

Volkswagen LongLife IV FE 0W-20 1L

 

bez DPH: 195,65 Kč
s DPH: 236,74 Kč
 

Volkswagen LongLife III FE 0W-30 5L

 

bez DPH: 877,57 Kč
s DPH: 1 061,86 Kč
 

Volkswagen LongLife III FE 0W-30 1L

 

bez DPH: 187,82 Kč
s DPH: 227,26 Kč

Kompletní přehled »

 

Gumové autokoberce Rezaw-Plast Jeep Cherokee 2008-2013

 

bez DPH: 695,50 Kč
s DPH: 841,56 Kč
 

Akumulátor Motobatt 12V 34Ah MBTX30U 440A

 

bez DPH: 2 329,20 Kč
s DPH: 2 818,33 Kč
 

Akumulátor Motobatt 12V 11,5Ah MBTZ14S 190A

 

bez DPH: 1 090,80 Kč
s DPH: 1 319,87 Kč

Kompletní přehled »

 
 
 
 
Stěrače FLAT SET (SLOT) 610+580mm Sada dvou plochých stěračů FLAT (řidič + spolujezdec) se speciálním uchycením. Délky stěračů a systém uchycení na ramínko jsou přizpůsobeny vybraným vozům, viz aplikační tabulka. U některých typů vozidel nejde jednoznačně určit, jaký typ uchycení byl při výrobě použit, vždy je proto nutné, porovnat délky a způsob uchycení s Vaším typem. Určeno pro vozy: BMW Serie 5 [E 60] 07/03 - 02/10 BMW Serie 5 Touring [E 61] 05/04 - 08/10 BMW Serie 6 [E 63]...
Ofuky oken Land Rover Defender 4D 89- (+zadní) Ofuky oken Team HEKO Land Rover Defender 4D 89- (+zadní) jsou určené přímo na tento typ vozidla. Protiprůvanové plexi (ofuky) jsou v kouřovém provedení, zabraňují nepříjemnému proudění vzduchu do interiéru vozu a umožňují otevření oken při nepříznivém počasí. ofuky oken prodáváme jako sadu na přední boční okna, pokud je v názvu uvedeno (+ zadní) např.: "Ofuky oken Škoda Octavia II 5D 05- combi (+zadní)", jde o sadu na celé vozidlo je-li...
Pojistka kulatá 16A
VOREL Smeták průmyslový šíře 30 cm, TO-35923 Klasické koště pro průmyslové použití s drátěnými štětinami šíře 30 cm. Uchycení je možné pomocí držáku 24 mm. Vhodné pro každodenní úklidové práce, a pro nepravidelné povrhcy (např. dlažební kostky).
YATO Kotouč lamelový radiální 60x30 P-40 s hřídelí 6 mm, YT-83361 Lamelové kotouče stopkové vhodné k odstraňování svarů na složitých součástech, dobrušování a dolešťování členitých povrchů na montážích, broušení vnitřních obvodů trubek apod. Ve větších průměrech jsou vhodně také k ručnímu broušení a obrušování větších ploch. Ideálně se s nimi brousí také profilové materiály. • Kotouč lamelový radiální 60x30 P-40 se stopkou 6 mm • Hrubost brusiva P-40 • Max. otáčky 15000 / min • Průměr...
Tyč majáku 2 x úchyt L
Stěrače sada HEYNER ALL SEASON 600 + 530mm + adaptér SA30032 Budou dodány níže uvedené komponenty: - 1x Stěrač HEYNER ALL SEASONS 600mm grafit 24" - 1x Stěrač HEYNER ALL SEASONS 530mm grafit 21" - 1x Adaptér na stěrač Alca, Heyner PTSada 2ks Pokud nechcete celou sadu, zakupte pouze odpovídající délku výše uvedeného stírátka, a to včetně adaptéru, pokud ho sada obsahuje (stěrač u řidiče je zpravidla delší).
YATO Kotouč na dřevo 400 x 30 mm 60z, YT-6086 Univerzální pilový kotouč pro příčné i podélné řezání dřeva, dřevovláknitých desek a plastů. Jednotlivé zuby kotouče jsou vybaveny plátky ze slinutého karbidu (SK plátky), které nabízí vysokou kvalitu řezu a dlouhou životnost naostřeného břitu. Technická data průměr kotouče 400 mm průměr otvoru 30 mm počet zubů 60 šíře řezu 3,8 mm šíře kotouče 2,8 mm max. povolené otáčky 4 000 / min.
Stěrače sada HEYNER ALL SEASON 650 + 600mm + adaptér SA30022 Budou dodány níže uvedené komponenty: - 1x Stěrač HEYNER ALL SEASONS 650mm - 1x Stěrač HEYNER ALL SEASONS 600mm - 1x Adaptér na stěrač Alca, Heyner TL Sada 2ks Pokud nechcete celou sadu, zakupte pouze odpovídající délku výše uvedeného stírátka, a to včetně adaptéru, pokud ho sada obsahuje (stěrač u řidiče je zpravidla delší). Určeno pro vozy: Opel Astra [J] 09/09 - Opel Astra GTC [J] 09/11 - Opel Astra Sedan [J] 09/12 - Opel Astra Sports Tourer [J] 09/10...
MANN-FILTER WK 822/2 Typ vozidla:Osobní vnější průměr [mm]: 80,5 Vstup [mm]: 8 Výstup [mm]: 8 výška [mm]: 163 Další objednací čísla: SP2145, SP-2145 VOLVO: 30620512, CHANGAN FORD: 30620512, FF G9552, FI PP866/2, BO 0450905921
 

© Copyright Obchod77.cz s.r.o. 2024