Registrace Zapomenuté heslo?
 
přihlašovat automaticky
 
 
 
 
 

Celková cena s DPH:0,00 Kč

 
 

Akumulátory pro nákladní vozidla

Pro nákladní vozidla nabízíme akumulátory od 110Ah do 230Ah, které uspokojí i toho nejnáročnějšího uživatele. Doporučujeme nahlédnout i do kategorie Startovací kabely pro vysoký startovací výkon, které vyrábíme přímo v naší provozovně.

Filtrace a řazení
Značka: ▼
 
Vybrané produkty lze 
 
 
5 ks
1str. z1 »
 
str.
 
 
Akumulátor 110Ah 680A VARTA PROMOTIVE BLACK Top položka
 
2 746,70 Kč
bez DPH
3 323,51 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 1 ks

 
Akumulátor 110Ah 680A VARTA PROMOTIVE BLACK
 

d345xš173xv232mm, za starou autobaterii sleva 240 Kč

Akumulátor pro IVECO DAILY 2010- Pokud u nás koupíte autobaterii můžete vrátit svůj starý akumulátor a odečteme Vám za starou autobaterii peníze dle níže uvedené tabulky. nový akumulátor Vás vyjde levněji starý akumulátor bude ekologicky zlikvidován, šetříte životní prostředí nemusíte nikam se starou autobaterií jezdit poškozené autobaterie, kde je únik elektrolytu nelze u nás vracet Starou...

2 746,70 Kč
bez DPH
3 323,51 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Akumulátor 120Ah 1000A Top položka
 
2 960,05 Kč
bez DPH
3 581,66 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 2 ks

 
Akumulátor 120Ah 1000A
 

FARMER, d329xš173xv220/240mm, za starou autobaterii sleva 240 Kč

Tento typ akumulátoru je určen zejména pro vozidla a stroje, kde je nutný silný startovací proud ( se startem je v chodu i čerpadlo hydrauliky ). Osvědčené bezúdržbové akumulátory od předních výrobců, prodávané pod naší obchodní značkou CARLINNE77, nejlepší poměr kvalita/ výkon / cena . Prodávat autobaterie pod vlastní obchodní značkou jsme se rozhodli poté, co naši dodavetelé ( výrobci ) nás nebyli...

2 960,05 Kč
bez DPH
3 581,66 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Akumulátor 140Ah 760A Top položka
 
2 820,00 Kč
bez DPH
3 412,20 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 2 ks

 
Akumulátor 140Ah 760A
 

LINECARS77,d513xš189xv192/213mm, za starou autobaterii sleva 400 Kč

Výroba v ČR - Česká Lípa. Výrobce JOHNSON CONTROLS, znáte pod značkou VARTA. Dle našich dlouholetých zkušeností, opravdu minimum reklamací. - bezúdržbový akumulátor - technologie CA / CA - uvedené hodnoty dle C20 Osvědčený akumulátor vyrobený předními výrobci. Nejlepší poměr kvalita / výkon / cena. Prodávat autobaterie pod vlastní obchodní značkou LINECARS77 jsme se rozhodli poté, co naši dodavetelé...

2 820,00 Kč
bez DPH
3 412,20 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Akumulátor 180Ah 1000A Top položka
 
3 488,66 Kč
bez DPH
4 221,28 Kč
s DPH
 

Náš sklad: 2 ks

 
Akumulátor 180Ah 1000A
 

LINECARS77, d513xš223xv191/223mm, za starou autobaterii sleva 480 Kč

Výroba v ČR - Česká Lípa. Výrobce JOHNSON CONTROLS, znáte pod značkou VARTA. Dle našich dlouholetých zkušeností, opravdu minimum reklamací. - bezúdržbový akumulátor - technologie CA / CA - uvedené hodnoty dle C20 Osvědčený akumulátor vyrobený předními výrobci. Nejlepší poměr kvalita / výkon / cena. Prodávat autobaterie pod vlastní obchodní značkou LINECARS77 jsme se rozhodli poté, co naši dodavetelé...

3 488,66 Kč
bez DPH
4 221,28 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
Akumulátor 225Ah 1150A Top položka
 
4 524,00 Kč
bez DPH
5 474,04 Kč
s DPH
 

Dostupnost: cca 1-3 dny

 
Akumulátor 225Ah 1150A
 

LINECARS77, d514xš274xv213/233mm, za starou autobaterii sleva 580 Kč

Výroba v ČR - Česká Lípa. Výrobce JOHNSON CONTROLS, znáte pod značkou VARTA. Dle našich dlouholetých zkušeností, opravdu minimum reklamací. - bezúdržbový akumulátor - technologie CA / CA - uvedené hodnoty dle C20 Osvědčený akumulátor vyrobený předními výrobci. Nejlepší poměr kvalita / výkon / cena. Prodávat autobaterie pod vlastní obchodní značkou LINECARS77 jsme se rozhodli poté, co naši dodavetelé...

4 524,00 Kč
bez DPH
5 474,04 Kč
s DPH
 
ks
 
  Detail
 
 
 
5 ks
« 1str. z1 »
 
str.
 
 
 

Autobaterie - přehled, dobíjení, sulfatace

Na našem automobilovém trhu se nejčastěji používají tři typy autobaterií:

Hybridní baterie

Hybridní baterie (již starší typ, ale stále v prodeji) má vždy zátky, je třeba kontrolovat hladinu elektrolytu, případně dolít (je bezúdržbová dle normy DIN). Většina hybridních baterií se však dolití během života nedočká a ani to často nepotřebují, je to dáno tím, že minusová deska baterie hybridní a Ca/Ca jsou vlastně principielně stejné. Plus mřížka je vyrobena technologií Pb legované antimonem, tzv. nízkoantimonová mřížka, vždy litá, má pevný rámeček (zpevňuje mřížku, omezuje vypadávání aktivní hmoty, prodlužuje životnost), nelze šidit tím, že mám tenkou desku, technologicky nemožné. Kvalita a provedení plus desky ovlivňuje životnost baterie zásadním způsobem. Mínusová mřížka je vyrobena technologií Ca, tedy olovo legované vápníkem, může být litá i tažená (stretch metal) nebo i power frame.

Výhody hybridního akumulátoru

  • poctivá pozitivní mřížka, většinou silnější až 1,4 mm, nejkvalitnější Ca/Ca baterie se pohybují v rozmezí 0,9 -1,2 mm, AGM baterie mají plusovou desku litou 1,4 mm
  • snáší lépe hluboké vybití, širší pracovní rozsah
  • dlouhá životnost při kvalitní údržbě
  • životnost končí postupně (Ca/Ca najednou)
  • nižší dobíjecí napětí, menší riziko práce v podvybitém stavu a následné sulfatace

Nevýhody hybridního akumulátoru

  • rychlejší samovybíjení, kratší doba skladovatelnosti bez dobíjení (3 měsíce)

Měření parametrů hybridní baterie

Běžně používané elektronické bezzátěžové testery pro měření proudu vykazují nižší hodnoty a to někdy až o 30% než baterie Ca/Ca. Je to dáno konstrukcí desky, tyto přístroje neměří skutečný startovací proud ale vnitřní odpor baterie, ten je u hybridní baterie, zvláště pak se silnými deskami vyšší než u odpovídající baterie Ca/Ca se stejnými parametry. Během provozu akumulátoru dochází uvnitř k chemickým reakcím, které mění vnitřní odpor a proud naměřený tím stoupá, tato skutečnost platí pro všechny typy baterií, z tohoto důvodu výrobci všech bezzátěžových testerů nedoporučují jejich použití na nové baterie


Vápníkové baterie - Ca/Ca

Může být se zátkami, uzavřená nebo vzhledově uzavřená s možností přístupu do jednotlivých článků (pro přístup reklamačního technika). Plus mřížka je vyrobena technologií Ca, bývá litá gravitační metodou, litá pod tlakem, tažená (stretch metal), power frame. V případě tažené mřížky nemá rámeček, pokud je mřížka hodně tenká (0,7 – 0,8mm) nebo oka velká, hrozí zkroucení a vysypání aktivní hmoty, to je nejčastější problém nekvalitních baterií. Mínusová mřížka je také vyrobena technologií Ca, tedy olovo legované vápníkem, může být litá i tažená (stretch metal) nebo i power frame.

Výhody Ca/Ca akumulátoru

  • velmi dlouhá skladovatelnost, dle výrobce a typu baterie 6 – 18 měsíců
  • je vyvinuta pro moderní vozidla (jenom je třeba kontrolovat hodnotu napětí baterie, neměla by dlouhodobě klesnout pod 12,4 V)

Nevýhody Ca/Ca akumulátoru

  • nesnáší hluboké vybití, malý pracovní rozsah
  • při špatném provozu baterie krátká životnost, potřebuje vyšší dobíjecí napětí, větší riziko práce v podvybitém stavu a následné sulfatace
  • životnost končí najednou

Měření parametrů Ca/Ca baterie

Běžně používané elektronické bezzátěžové testery pro měření proudu vykazují odchylku cca 10%, to je  dáno různou konstrukcí jednotlivých akumulátorů. Během provozu akumulátoru dochází uvnitř k chemickým reakcím, které mění vnitřní odpor a proud naměřený stoupá, tato skutečnost platí pro všechny typy baterií, z tohoto důvodu výrobci všech bezzátěžových testerů nedoporučují jejich použití na nové baterie.


EFB autobaterie

Technologie EFB pro osobní auta se využívá nejčastěji u vozidel které mají START-STOP bez rekuperace.
 

 

Výhody EFB akumulátoru

  • vyšší životnost oproti Ca/Ca typům, vydrží více startů a lépe snáší vybití
  • zlepšené přijímání nabíjení oproti Ca/Ca typům (rychleji se dobíjí)
  • odolnější konstrukce proti vybracím

Nevýhody EFB akumulátoru

  • trochu vyšší cena oproti Ca/Ca typům

AGM autobaterie

Technologie AGM (absorbed glass mat) je technologie, při níž není v článcích mezi elektrodami elektrolyt v tekuté formě, ale je nasáklý v netkané tkaníně ze skelných vláken(tzv. separátor, odděluje vzájemně kladné a záporné elektrody). Baterie postavené na této technologii jsou velmi výkonné, mají výborné nabíjeccí charakteristiky, to znamená, že při vybití je mnohem snažší a rychlejší je nabít a také jsou velmi dobře odolné proti cyklické zátěži(nabíjení a vybíjení).

Baterie typu AGM jsou absolutně bezúdržbové, odolné proti vytečení elektrolytu a bezpečné.

Baterie na technologii AGM jsou vhodné pro náročné použití, do moderních aut, která mají nadstandardní elektrickou výbavu. Také jsou vhodné do vozidel vybavených funkcí Start&Stop (tzn. za jednu jízdu musí baterie mnohokrát nastartovat motor během okamžiku), včetně funkce regeneračního nabíjení, tedy rekuperace brzdné energie.

Výhody AGM akumulátoru

  • absolutně bezúdržbové
  • odolné proti vytečení elektrolytu
  • vysoce výkonné
  • vhodné do vozů se systémy Start&Stop s regeneračním brzděním
  • odolná proti otřesům
  • možnost umístění i v náklonu včetně umístění v kabině řidiče (neuniká žádný plyn)
  • nízké samovybíjení
  • vyšší výkon pro krátkodobé startovací proudy (vyšší startovací proudy)
  • zvýšená odolnost při cyklickém zatížení
  • delší životnost při správném dobíjení

Nevýhody AGM akumulátoru

  • vyšší cena oproti CA/CA akumulátorům
  • nabíjet baterie typu AGM lze pouze nabíječi, které mají režim pro nabíjení akumulátorů AGM/GEL

Upozornění, pokud je ve vozidle AGM akumulátor z výroby, není vhodné používat Vápníkový Ca/Ca či EFB akumulátor!

  • toto uvádíme, protože z praxe víme, že spousta osob chce ušetřit a koupit levnější typ akumulátoru
  • taktéž je často akumulátor zaměněn za jiný typ z neznalosti a toto se dějě bohužel i v autoservisech

Základy údržby akumulátoru

Pokud nabíjecí soustava funguje správně a vozidlo je v běžném provozu (bez častých startů a dalších odstávek), stačí kontrolovat hladinu elektrolytu jednou za půl roku (pokud nejde o uzavřený akumulátor). Při teplém počasí nebo při náročném provozu může být vhodné hladinu kontrolovat častěji. V případě potřeby se dolévá jen destilovaná voda, ihned po dolévání není směrodatné případné měření hustoty. V případě další odstávky vozidla je nutné akumulátor pravidelně dobíjet. Pokud dojde k vybití (stav dlouhodobě pod 12,4V) je nutné akumulátor připojit na vhodnou nabíječku a zapnout rekondiční režim. Akumulátor se musí udržovat čistý, prach na povrchu v kombinaci s vlhkem způsobuje vodivou vrstvu mezi póly, která způsobuje vybíjení ! V plně nabitém stavu mráz do –50°C nevadí, při vybitém stavu může už při –10°C dojít k zamrznutí a následnému poškození. Při skladování je nízká teplota výhodná, jelikož snižuje samovybíjení. Uskladněné akumulátory je nutno kontrolovat každé 3 měsíce, případně dobít. V případě nevhodné údržby a používání dojde k poškození akumulátoru (sulfataci). Pokud je sultaface v mírném stádiu, lze jí částečně odstranit připojením na kvalitní nabíječku s rekondičním režimem.


Kvalitní autonabíjěčky baterií

Pro pravidelnou domácí údržbu, ale i pro profesionální použití doporučujeme švédské autonabíječky CTEK. Toto není jen reklamní tvrzení z letáku, máme to osobně vyzkoušeno, prodáváme autobaterie LINECAR77,  VARTA motobaterie MOTOBATT, nabíječky CTEK používáme každý den.

 

Úroveň nabití akumulátoru 100% 70% 50% 25%
Napětí 12,8 - 12,6 V 12,5 – 12,4 V 12,4 – 12,2 V 12,2 – 11,9 V


Článek Jakou autonabíječku koupit? najdete zde.


Sulfatace akumulátoru

je nežádoucí jev vyskytující se u olověného akumulátoru, když je delší dobu – řádově dny – ponechán v nedostatečně nabitém (případně vybitém) stavu. Podstatou tohoto jevu je postupný vznik krystalů síranu olovnatého (PbSO4) na elektrodách. Na rozdíl od původního amfoterního síranu, se vzniklé krystaly zúčastňují přeměn aktivní hmoty elektrod jen ve velmi omezené míře. Následkem toho dojde ke snížení kapacity akumulátoru. Dalším negativním důsledkem sulfatace je nárůst vnitřního odporu (a snížení vodivosti), který má za následek snížení napětí a proudu dodávaného akumulátorem, zvláště při velkých proudových odběrech. V případě, že se lze podívat dovnitř akumulátoru, je možné přítomnou sulfataci poznat – projevuje se přítomností bílých lesklých skvrn na elektrodách. Rychlost vzniku krystalů síranu olovnatého závisí na teplotě a míře vybití akumulátoru – s rostoucí teplotou a vybitím rychlost narůstá. Plně vybitý akumulátor při vyšší teplotě (více než 25 °C) výrazně sulfatuje již během jednoho dne; při nižších teplotách až po více dnech. U akumulátoru, který je vybit jen trochu, výraznější sulfatace nastává asi po třech a více dnech; v chladu po týdnu a více.


Starou autobaterii můžete přivést do 60 dnů od data prodeje a vrátíme Vám za ní peníze.

 
Kapacita baterie
Ah
Cena výkupu
Kč včetně DPH
44 - 55 120
56 - 59 150
60 - 70 160
71 - 94 200
95 - 139 240
140 - 179 400
180 - 219 480
220 -  580

 

 
 
 
 

Volkswagen LongLife IV FE 0W-20 1L

 

bez DPH: 195,65 Kč
s DPH: 236,74 Kč
 

Volkswagen LongLife III FE 0W-30 5L

 

bez DPH: 877,57 Kč
s DPH: 1 061,86 Kč
 

Volkswagen LongLife III FE 0W-30 1L

 

bez DPH: 187,82 Kč
s DPH: 227,26 Kč

Kompletní přehled »

 

Tahokov 25x100cm, oko 7x3mm, Tuningová mřížka - Zelená

 

bez DPH: 149,10 Kč
s DPH: 180,41 Kč
 

VOREL Kartáč komínový 180 x 175 mm, TO-72951

 

bez DPH: 70,29 Kč
s DPH: 85,05 Kč
 

Akumulátor Motobatt 12V 7Ah MB5.5U 90A

 

bez DPH: 584,40 Kč
s DPH: 707,12 Kč

Kompletní přehled »

 
Navštívené produkty
naposledy navštívené produkty
 
 
 
 
MANN-FILTER C 2694 Typ vozidla:Osobní délka [mm]: 251,5 Šířka [mm]: 224 výška [mm]: 37,5 Další objednací čísla: MD9026, MD-9026 OEM-TD: PC 493, OEM-TD: PC 2316 E, FORD: 5018030, FORD: 870X9601TA, NISSAN: 16546V0192, OPEL: 834283, OPEL: 90194001, SUBARU: 16546AA080, GENERAL MOTORS: 25062058, GENERAL MOTORS: 25062179, FI AP054, FF CA4950, CH U544
MANN-FILTER CF 1470 Typ vozidla:Průmysl
MANN-FILTER HU 7020 Z Další objednací čísla: A.L. FILTER: ALO-8724 ALCO FILTER: MD-731 CLEAN FILTERS: ML 4533 COOPERSFIAAM FILTERS: FA6119ECO FRAM: CH11675ECO GUD FILTERS: M 148 HENGST FILTER: E340H D247 LAUTRETTE: ELH 4438 MAHLE FILTER: OX 787D ECO OX 787D MANN-FILTER: MUH HU7020Z MISFAT: L137 MOTAQUIP: LVFL 800 PURFLUX: L991 TROST: ET100079034 21B0HU7020Z UFI: 25.144.00 Rozměry: vnější průměr [mm]: 65 mm vnitřní průměr [mm]: 21 mm vnitřní průměr 1 [mm]: 27 mm vnější průměr 1 [mm]:...
MANN-FILTER C 1041 Typ vozidla:Osobní vnější průměr [mm]: 90,9 vnitřní průměr [mm]: 50 Vnitřní průměr 1 [mm]: 50 výška [mm]: 135 Další objednací čísla: OEM-TD: PC 2008 E, SMART: 0004591V001, BO 1457433044
Ofuky oken Rover 214 4D 96-99 Ofuky oken Team HEKO Rover 214 4D 96-99 jsou určené přímo na tento typ vozidla. Protiprůvanové plexi (ofuky) jsou v kouřovém provedení, zabraňují nepříjemnému proudění vzduchu do interiéru vozu a umožňují otevření oken při nepříznivém počasí. ofuky oken prodáváme jako sadu na přední boční okna, pokud je v názvu uvedeno (+ zadní) např.: "Ofuky oken Škoda Octavia II 5D 05- combi (+zadní)", jde o sadu na celé vozidlo je-li například v názvu uvedeno...
Akumulátor Motobatt 12V 16,5Ah MBTX14AU 250A - AGM technologie - uzavřené články, bez nebezpečí úniku elektrolytu - vylepšená konstrukce pro potřeby motocyklů, skútrů, a malých vozidel Obsahuje spodní nástavec: 8 mm Odpovídá standardu: YB14L-A2 SYB14L-A2 YB14-A1 YB14-A2 YB14-AA YB14-AA-1 YB14-AA-2 YB14-B1 YB14-B2 YB14L-A1 YB14L-A2 YB14L-B1 YB14L-B2 YB14L-A2S SYB14L-B2 SYB14L-A2 12N14-3A 12N14-3B YTX14AH YTX14AH-BS YTX14AHL-BS DIN: 51411 51411 51412 51413 51413 81401 51411
YATO Nabíječka digitální s jump starterem 30A, YT-83052 Mikroprocesorová nabíječka akumulátorů 12/24V s napájením 230V s funkcí Boost (Starter), umožňující nastartovat vozidlo s vybitou baterií tak, jako by bylo startováno pomocí startovacích kabelů z jiného vozidla. Nabíječka je dále vybavena ochranou proti zkratu a přebití akumulátoru, pro jeho bezpečné nabití. Nabíječka umožňuje nabíjet rychle nebo pomalu (velmi šetrně). Nabíječka je určena pro 12/24V olověné akumulátory (Pb) a bezúdržbové GEL...
12V 45W Ba20s** Tato autožárovka se nejčastěji používá pro motocykly, pracovní stroje, majáky adt. Objednací kódy jiných značek: 501207
 

© Copyright Obchod77.cz s.r.o. 2024