Registrace Zapomenuté heslo?
 
přihlašovat automaticky
 
 
 
 
 

Celková cena s DPH:0,00 Kč

 
 

Obchodní podmínky

Objednávání zboží:
Maloobchodní zákazníci mají možnost objednávat zboží pouze prostřednictvím našeho eshopunávod jak nakupovat, klikni zdeU velkoobchodních odběratelů je možné po předchozí dohodě objednávat také telefonicky, osobněnebo emailem. V objednávkách je nutné uvést správnou doručovací i fakturační adresu, funkční telefonní číslo příjemce a email. Objednávka je považována za uzavření kupní smlouvy.

Ceny:
Zaregistrovaným velkoobchodním zákazníkům s dobrou platební morálkou poskytujeme po dohodě slevy v závislosti na skladbě a výši odběru zboží. Informace o ceně zboží jsou závazné s výjimkou zjevné chyby a platí pro zboží, které je fyzicky na našem vlastním skladu. U zboží, které není na našem vlastním skladu, prosím považujte cenu raději za orientační. Pokud by mělo dojít ke změně ceny, kontaktujeme Vás a dohodneme se na dalším postupu. Důležitá informace pro maloobchodní zákazníky: zboží je možno zakoupit i bez objednávky na naší provozovně, je však nutné znát a říci nám objednací kódy požadovaného zboží, jinak bude účtována cena uvedená v detailu zboží „Cena na prodejně“, přičemž jsou účtovány i související poplatky jako v eshopu.

Platební podmínky a balné:
Platbu za zboží lze provést hotovědobírkouzálohovou fakturou, - uhraďte dle údajů v objednávce (pokud bylo zboží na našem skladě, použijte ID objednávky  jako variabilní symbol) nebo vyčkejte na zálohovou fakturu, faktura bude zaslána během naší pracovní doby. V případě zálohové faktury začneme objednávku vyřizovat až po zpracování platby, POZOR, může se změnit dostupnost produktů (doporučujeme online platbu). V případě neuhrazení zálohové faktury v termínu bude objednávka a zálohová faktura stornována, přičemž toto je považováno za porušení kupní smlouvy. Je možná i platba i on-line platební bránou, přičemž u firemních zákazníků bude účtován poplatek 2 z celkové ceny + 21% DPHinfo zde. U spotřebitelů pří platbě online platbě neúčtujeme poplatky platební brány, ale při odstoupení od smlouvy Vám budou tyto poplatky naúčtovány, jde o cca 1% (při platbě zálohovou fakturou se za transakci neplatí). Pro stálé velkoobchodní zákazníky je možné vystavit fakturou s odloženou splatností, v případě prodlení s placením je dodáváno pouze za hotové nebo dobírkou, čímž není dotčeno právo dodavatele na penalizaci odběratele a vymáhání pohledávky. Objednávky a daňové doklady zaokrouhlujeme na celé Kč. V případě bezhotovostní platby bude kontrolována totožnost osoby, která zboží přebírá, prosím, připravte si OP nebo PAS korespondující s údaji ve Vaší objednávce. Naše společnost si vyhrazuje možnou změnu platebního způsobu ve Vaší objednávce, toto je například využíváno u zákazníků, kteří v minulosti nepřevzali zboží či mají špatnou platební morálku. Aktuální ceny osobního odběru, dobírky, balného a platby najdete na tomto odkazu, poplatky jsou účtovány v závislosti na nákladech na tyto služby, např. náklady na online platby jsou zmiňovány zde. Platby realizujeme jen v rámci bankovních účtů v ČR, není-li dohodnuto jinak.

EET 
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin a upozorňujeme, že můžeme vystavovat účtenky i jen elektronicky. Toto ustanovení platí v závoslosti na jeho platnosti, záleží, kdo bude v parlamentu u vesta. 

Dostupnost zboží:
V našem eshopu je uvedena skutečná skladová dostupnost na našem vlastním skladu, která je on-line, nebo i na externím skladu našeho dodavatele. Uvedené dostupnosti platí pro pracovní dny a v případě zasílání je nutné počítat i s časem na doručení a v případě platby zálohovou fakturou uvedené termíny platí od připsání Vaší platby na náš b.ú.. V případě odlišné dostupnosti Vás po zpracování objednávky budeme kontaktovat a dohodneme individuální termín dodání.

Obrázky a popisy zboží:
Vážení zákazníci, naše firma se Vám snaží nabídnout aktuální obrázky a popisy zboží, ale naši dodavatelé (výrobci) nám zpravidla nedávají k dispozici potřebné informace, proto prosíme, považujte obrázky za ilustrační a popisy zboží za orientační. Tuto informaci prosím neberte tak, že Vám chceme vnutit něco jiného, ale opravdu není v našich silách udržovat aktuální stav při dodržení našich prodejních cen. Některé zboží vyžaduje odbornou montáž, a proto, když si nejste 100% jisti, vždy si montáž na vlastní riziko a náklady před zakoupením zajistěte u odborné firmy. 

Bezpečnostní informace k produktům:
V našem sortimentu máme položky na které jsou zpracovány tzv. bezpečnostní listy, nejčastěji kapaliny, spreje, pasty, adt. Pokud je zboží nebezpečné dle nařízení (ES) č.1272/2008, v detailu zboží tuto informaci naleznete, je zde uvedeno signální slovo, H - věty a případně další důležité informace. Bezpečnostní informace jsou případně uvedeny v odkazu na soubor s názvem "bezpečnostní list" (důležité informace o nebezpečnosti produktů jsou uvedené v bezpečnostním listu v oddílu 2.2. nebo bezpečnostní informace, tyto soubory jsou případně taktéž v detailu zboží. Před koupí je nutné se s možnou nebezpečností obeznámit, pokud by nastalo, že bezpečnostní informace není nebo je zaměněna či je chybná, ihned nás prosím kontaktujte a zboží nekupujte dokud nesjednáme nápravu. Prosím tento bod nepodceňujte, předejdete možnému zranění, poškození životního prostředí nebo majetku.

Expedice zboží ČR:

Osobní odběr na naší provozovně v Praze 10
Bezproblémové parkování, zboží je možné po zakoupení odzkoušet a případně ihned vrátit (platí pro objednávky přes "eshop" pro spotřebitele), ale zboží musí být dále prodejné). V případě objednávky prostřednictvím našeho eshopu budete emailem a SMS informováni o připraveném zboží, objednané zboží držíme připravené 7 kalendářních dnů, poté bude objednávka stornována. Zboží si po objednávce můžete vyzvednout ihned (pokud bylo na našem skladě v dostatečném množství), ale doporučujeme vyčkat na naše vyrozumění (email+SMS). Důležitá informace pro maloobchodní zákazníky: při osobním odběru zboží na naší provozovně bez objednávky je nutné znát a říci nám objednací kódy požadovaného zboží, jinak bude účtována cena uvedená v detailu zboží „Cena na prodejně“. Při nákupu zboží na naší provozovně bez objednávky nemáte nárok na výhody, které jsou při nákupu zboží učiněné pomocí komunikace na dálku. Aktuální cenu této služby najdete na tomto odkazu

Doprava Česká pošta Balík Do balíkovny - Přednostní výdej balíků
Zásilka je doručena obvykle následující pracovní den po zpracování objednávky do Vámi zvolené balíkovny. Zásilky mají přednostní výdej na specializovaných přepážkách pošty. K vyzvednutí není potřeba doklad totožnosti, stačí sdělení jména a kódu pro vyzvednutí. V případě objednávky prostřednictvím našeho eshopu Vás v den expedice emailem upozorníme, že Vám byla zásilka expedována. V emailu je odkaz, kde se zásilka nachází, pokud tedy následující pracovní den zásilku neobdržíte nebo informaci o možném vyzvednutí, je nutné neprodleně prokazatelně kontaktovat Vámi zvoleného dopravce a "urgovat" doručení (nás informujte také). O možnosti vyzvednutí Vás bude informovat Česká pošta prostřednictvím SMS a emailu. Zásilka bude uložena na balíkovně několik dní v závislosti na odběrném místě. Tato služba má bohužel jistá omezení, přičemž maximální hmotnost zásilky je 20kg a maximální rozměry jsou 70 x 50 x 50cm, snažíme se tuto službu nenabízet pro nevhodné produkty, v případě nemožnosti zaslání touto službou Vás kontaktujeme a dohodneme jiný způsob. Aktuální cenu této služby najdete na tomto odkazu není-li zásilka finančně náročná na expedici, více v níže uvedeném odstavci "Doplňující informace k přepravě Česká pošta, DPD". Základní dopravné je zdarma u maloobchodních zákazníků při objednávce od 2.000 Kč včetně DPH a u velkoobchodních od 6.050 Kč včetně DPH. 

Doprava Česká pošta Balík Na poštu
Zásilka je doručena obvykle následující pracovní den po zpracování objednávky na Vámi zvolenou poštu. V případě objednávky prostřednictvím našeho eshopu Vás v den expedice emailem upozorníme, že Vám byla zásilka expedována. V emailu je odkaz, kde se zásilka nachází, pokud tedy následující pracovní den zásilku neobdržíte nebo informaci o možném vyzvednutí, je nutné neprodleně prokazatelně kontaktovat Vámi zvoleného dopravce a "urgovat" doručení (nás informujte také). O možnosti vyzvednutí Vás bude informovat Česká pošta prostřednictvím SMS a emailu. Zásilka bude uložena na poště 7 kalendářních dnů a je možné prodloužení až na 15 dnů, a to prostřednictvím prolinku, který bude k dispozici v avízu pošty. Tato služba má bohužel jistá omezení, přičemž maximální hmotnost zásilky je 30kg a maximální rozměr pokud délka nepřesahuje 180cm a součet všech tří rozměrů nepřesahuje 240cm, snažíme se tuto službu nenabízet pro nevhodné produkty, v případě nemožnosti zaslání touto službou Vás kontaktujeme a dohodneme jiný způsob. Aktuální cenu této služby najdete na tomto odkazu není-li zásilka finančně náročná na expedici, více v níže uvedeném odstavci "Doplňující informace k přepravě Česká pošta, DPD". Základní dopravné je zdarma u maloobchodních zákazníků při objednávce od 2.000 Kč včetně DPH a u velkoobchodních od 6.050 Kč včetně DPH. 


Doprava Česká pošta Balík Do ruky
Zásilka je doručena obvykle následující pracovní den po zpracování objednávky na Vámi zvolenou adresuPři zvolení této možnosti se musíte nacházet na Vámi uvedené adrese od 8:00 do 16:00 hod, není-li uvedeno jinak, v některých oblastech je možná volba doručování od 8:00 do 14:00 hod nebo od 13:00 do 19:00. V případě objednávky prostřednictvím našeho eshopu Vás v den expedice emailem upozorníme, že Vám byla zásilka expedována. V emailu je odkaz, kde se zásilka nachází, pokud tedy následující pracovní den zásilku neobdržíte nebo informaci o možném vyzvednutí, je nutné neprodleně prokazatelně kontaktovat Vámi zvoleného dopravce a "urgovat" doručení (nás informujte také). O doručování Vás bude informovat Česká pošta prostřednictvím SMS a emailu. Jestliže nebudete zastiženi na Vámi uvedené adrese, bude zásilka uložena na Vaší poště 7 kalendářních dnů. Tato služba má bohužel jistá omezení, přičemž  maximální hmotnost zásilky je 30kg a maximální rozměr pokud délka nepřesahuje 180cm a součet všech tří rozměrů nepřesahuje 240cm, snažíme se tuto službu nenabízet pro nevhodné produkty, v případě nemožnosti zaslání touto službou Vás kontaktujeme a dohodneme jiný způsob. Aktuální cenu této služby najdete na tomto odkazu není-li zásilka finančně náročná na expedici, více v níže uvedeném odstavci "Doplňující informace k přepravě Česká pošta, DPD". Základní dopravné je zdarma při objednávce od 6.050 Kč včetně DPH.

Doprava DPD Pickup - doručení do výdejního místa
Tento typ dopravy je určen pro doručení do Vámi vybraných výdejních míst, zásilka je doručena obvykle následující pracovní den po zpracování objednávky a bude uložena 5 kalendářních dníV případě objednávky prostřednictvím našeho eshopu Vás v den expedice emailem upozorníme, že Vám byla zásilka expedována. V emailu je odkaz, kde se zásilka nachází, pokud tedy následující pracovní den zásilku neobdržíte nebo informaci o možném vyzvednutí, je nutné neprodleně prokazatelně kontaktovat Vámi zvoleného dopravce a "urgovat" doručení (nás informujte také). Tato služba má bohužel jistá omezení, přičemž maximální hmotnost je 20kg a maximální povolená délka u nejdelší strany je 100cm a obvodová délka nesmí přesahovat 250cm, snažíme se tuto službu nenabízet pro nevhodné produkty, v případě nemožnosti zaslání touto službou Vás kontaktujeme a dohodneme jiný způsob. Aktuální cenu této služby najdete na tomto odkazu není-li zásilka finančně náročná na expedici, více v níže uvedeném odstavci "Doplňující informace k přepravě Česká pošta, DPD". Interaktivní mapa pro náhled našich odběrných míst prostřednictvím našeho partnera, klikni zde.

Doprava DPD Ekonom Pomalu + platba předem
Tento typ dopravy je určen pro ty, kteří nepospíchají a chtějí ušetřit, zásilka bude doručena na Vámi zvolenou adresu cca do týdne od zpracování objednávky, expedujeme (objednáváme) až po připsání příslušné částky na náš bankovní účet a zpracování platby (zdržení cca 1 den převod + 1 den čekáme na bankovní výpis). Při zvolení této možnosti se musíte nacházet na Vámi uvedené adrese od 8:00 do 18:00 hod. V případě objednávky prostřednictvím našeho eshopu Vás v den expedice emailem upozorníme, že Vám byla zásilka expedována. V emailu je odkaz, kde se zásilka nachází, pokud tedy následující pracovní den zásilku neobdržíte nebo informaci o možném vyzvednutí, je nutné neprodleně prokazatelně kontaktovat Vámi zvoleného dopravce a "urgovat" doručení (nás informujte také). Před doručením zásilky budete kontaktováni operátorem DPD. Platba u této přepravy je možná pouze předem, uhraďte dle údajů v objednávce (pokud bylo zboží na našem skladě, ID objednávky použijte jako variabilní symbol) nebo vyčkejte na zálohovou fakturu, faktura bude zaslána během naší pracovní doby. Aktuální cenu této služby najdete na tomto odkazu není-li zásilka finančně náročná na expedici, více v níže uvedeném odstavci "Doplňující informace k přepravě Česká pošta, DPD".

Doprava DPD soukromá adresa
Zásilka je doručena obvykle následující pracovní den na Vámi zvolenou adresuPři zvolení této možnosti se musíte nacházet na Vámi uvedené adrese od 8:00 do 18:00 hod. V případě objednávky prostřednictvím našeho eshopu Vás v den expedice emailem upozorníme, že Vám byla zásilka expedována. V emailu je odkaz, kde se zásilka nachází, pokud tedy následující pracovní den zásilku neobdržíte nebo informaci o možném vyzvednutí, je nutné neprodleně prokazatelně kontaktovat Vámi zvoleného dopravce a "urgovat" doručení (nás informujte také). O doručování Vás bude dopravce informovat pomocí SMS a emailu. Aktuální cenu této služby najdete na tomto odkazu není-li zásilka finančně náročná na expedici, více v níže uvedeném odstavci "Doplňující informace k přepravě Česká pošta, DPD".

Doprava DPD firemní adresa
Zásilka je doručena obvykle následující pracovní den na Vámi zvolenou firemní adresu po zpracování objednávky. Při zvolení této možnosti se musíte nacházet na Vámi uvedené adrese od 8:00 do 18:00 hod. V případě objednávky prostřednictvím našeho eshopu Vás v den expedice emailem upozorníme, že Vám byla zásilka expedována. V emailu je odkaz, kde se zásilka nachází, pokud tedy následující pracovní den zásilku neobdržíte nebo informaci o možném vyzvednutí, je nutné neprodleně prokazatelně kontaktovat Vámi zvoleného dopravce a "urgovat" doručení (nás informujte také). U tohoto typu zásilky není avizováno doručení. Aktuální cenu této služby najdete na tomto odkazu není-li zásilka finančně náročná na expedici, více v níže uvedeném odstavci "Doplňující informace k přepravě Česká pošta, DPD".

Rozvoz Praha - maloobchod
Tento typ přepravy je určen pro soukromé i firemní adresy po Praze. Zásilka bude doručena k prvním dveřím čísla popisného cca do 48 hodin po zpracování objednávky, před doručením na soukromé adresy budete telefonicky kontaktováni. Aktuální cenu této služby najdete na tomto odkazuPři zvolení této možnosti se musíte nacházet na Vámi uvedené adrese od 9:00 do 17:00 hod. V případě nezastižení na uvedené adrese lze dohodnout další rozvoz, který ale bude také účtován. Prodejce si vyhrazuje právo změny této přepravy a to s využitím externích přepravců, zpravidla se jedná o vzdálenější lokality od naší provozovny a tam, kde je ztížená možnost parkování.

Zajistím si vlastní dopravu, mám levnější a lepší
Tento způsob přepravy využijte pokud: Vám naše doprava připadá drahá, chcete doručovat na více adres, je zboží vyloučeno z naší přepravy, má na Vás přepravce čekat než se dostavíte, potřebujete doručení ve Vámi stanoveném čase, chcete být před doručením přesně ve Vámi určeném času kontaktován. Rádi bychom předešlé služby zajistili, ale bohužel toto naši přepravci neumožňují za uvedené peníze. V případě zvolení této možnosti: budete informováni emailem o možném vyzvednutí objednávky, u nás je nakládka možná od 9.00 do 16.00 hodin v pracovní dny, sdělte oprávněné osobě k vyzvednutí číslo objednávky a jméno na koho byla objednávka vytvořena. U nás je bezproblémové parkování.

Doprava nad 50 kg, platba pouze zálohovou fakturou
Tento typ přepravy je určen pouze pro firemní zákazníky (objednávka na IČ) pro hmotnost zásilky nad 50 kg. K přepravě využíváme zpravidla přepravní společnost TOPTRANS, cena bude upřesněna po zpracování objednávky v závislosti na skutečné hmotnosti a zasílané vzdálenosti. Zde je odkaz na orientační sazebník této společnosti. Zásilka bude doručena cca do 48 hodin (zpravidla do 24 hodin) po zpracování objednávky. Přepravné účtujeme dle skutečných nákladů na expedici, v objednávce je uvedena pouze průměrná hodnota přepravy. Při zvolení této možnosti se musíte nacházet na Vámi uvedené adrese po celý den!

Doprava ADR individual jen pro produkry MAFRA
Tento typ přepravy je určen pouze pro ARD produkty MAFRA. K přepravě využíváme zpravidla přepravní společnost SCHENKER, zásilka bude expedována cca do 48 hodin po zpracování platby. Aktuální cenu této služby najdete na tomto odkazu.Při zvolení této možnosti se musíte nacházet na Vámi uvedené adrese od 9:00 do 17:00 hod.

Rozvoz pro velkoobchod Praha
Stálým velkoobchodním zákazníkům po Praze zajišťujeme po dohodě závoz zboží, minimální hodnota rozvozu je 1.210 včetně DPH, nebude-li dohodnuto jinak.

Doplňující informace k přepravě Česká pošta, DPD, Obchod77.cz

Zasíláme jen v rámci ČR. Vždy je nutné dodržovat obchodní podmínky jednotlivých přepravců (česká poštaDPD), zejména je velice nutné dodržovat postup reklamačního řízení. Proto vždy neprodleně v souladu s jednitlivým přepravcem zkontrolujte zásilku a ověřte funkčnost zboží. Pozor, pokud je zboží doručováno do "výdejních míst", zpravidla si přepravce vyhrazuje právo doručit zásilku na jiné "vhodné" místo. Vzhledem k našemu rozsáhlému sortimentu nelze některé zboží zasílat prostřednictvím přepravních služeb, např.: akumulátory, kapaliny chladiče a ostřikovače, destilovanou vodu a jiné zboží, které je vyloučeno z přepravy společností Česká pošta a DPD. V případě zasílání zboží, které je finančně náročné na expedici, účtujeme expediční příplatky, které jsou uvedeny v detailu zboží nebo Vás kontaktujeme a sdělíme individuální cenu. Termíny uvedené pro doručování platí pro pracovní dny a raději počítejte u dopravce s možným prodlením minimálně jednoho pracovního dne a je potřeba počítat i s dalším zdržením souvisejícím například se sjízdností komunukací a podobně. Při převzetí zboží vždy zkontrolujte, zda zboží odpovídá daňovému dokladu a objednávce. V den expedice od nás emailem obdržíte vyrozumění, že Vám zásilka byla expedována. V emailu je odkaz, kde se zásilka nachází, pokud tedy následující pracovní den zásilku neobdržíte nebo informaci o možném vyzvednutí, je nutné neprodleně prokazatelně kontaktovat Vámi zvoleného přepravce a "urgovat" doručení (nás informujte také). Při poškození obalu zásilky doporučujeme nepřebírat! V případě, že odmítnete poškozenou zásilku převzít, napište příslušnému dopravci: "nepřevzato z důvodu poškození zásilky" a o této skutečnosti nás prosím neprodleně prokazatelně informujte, protože nepřevzetí zásilky (vyjma poškození zásilky) je považováno za porušení kupní smlouvy. Zásilky nelze objednávat do takových objektů, kde je přepravci omezován vstup (bezpečnostní, zdravotní prohlídky a další procedury, které jakkoliv omezují či zdržují). Termíny dodání se v prosinci prodlužují až o několik dní vzhledem k Vánočním svátkům. Pokud požadujete doručení do 24.12.20XX, je datum poslední objednávky pro zboží, které je na našem skladě, 14.12.20XX 10:00 hodin. Jednotlivé typy přeprav nemusí být v nabídce volby dopravy v závislosti na našem provozu. Ceny uvedené na tomto odkazu platí pro 1. doručování zásilky, tyto ceny často dotujeme. Ostatní zásilky budou účtovány dle běžných ceníků jednotlivých přepravců a naše náklady na expedici (vždy si můžete zajistit vlastní přepravu, to doporučujeme).  

Převzetí zboží, nepřevzetí zboží, zrušení objednávky:
Kupující je povinen převzít zásilku, vyjma poškozené zásilky a bez zbytečného odkladu zkontrolovat s dostatečnou péčí obsah dodávky a funkčnost zboží (nekompletnost nebo poškození zboží může zavinit i přepravce a na nápravu je důležité dodržet termíny stanovené jednotlivými přepravci). Pokud nepřevezmete objednané zboží, toto automaticky nepovažujeme za zrušení objednávky (odstoupení od smlouvy), nepřevzetí zboží je považováno za porušení kupní smlouvy. Objednávku lze zrušit v určité fázi v zákaznickém rozhraní eshopu nebo na kontaktních údajích, ale tím není dotčeno právo na náhradu případných nákladů spojených s objednávkou. 

Záruční podmínky:
Prodávající ručí za funkčnost zboží, pokud je provozováno v předepsaných podmínkách, po dobu životnosti stanovenou v technické normě. Není-li u zboží záruční list, nahrazuje ho daňový doklad, pokud je v daňovém dokladu uvedena skutečnost, že ke zboží je nutný záruční list, musí být tedy z naší strany přiložen. Některé zboží vyžaduje odbornou montáž, a proto, když si nejste 100% jisti, vždy si montáž na vlastní riziko a náklady před zakoupením zajistěte u odborné firmy. Před montáží (aplikací) je vždy nutné prověřit parametry dodaného zboží a jeho funkčnost. Pokud nemáte potřebné vybavení či znalosti a dovednosti, svěřte montáž odborné firmě a tomto postupu jí předem prokazatelně informujte.

Odstoupení od smlouvy pro občany:
V případě objednávky pomocí prostředků komunikace na dálku může kupující občan dle § 1829 a násl. Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů bez udání důvodu, vyjma § 1837 Občanského zákoníku bod a) až l), v našem případě jde o zboží například vyrobené či upravené na zakázku. Kupující souhlasí v souladu s § 1832 odst. 2 Občanského zákoníku, že v případě, kdy zvolil jiný než nejlevnější nabízený způsob dodání zboží, vrátí prodávající pouze náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Kupující odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží dle § 1833 Občanského zákoníku, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je míra nutná k tomu, abyste se obeznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží a využijte takové prostředky, které minimalizují nakládání se zakoupeným zbožím a vyloučí jeho možné poškození. Pokud nemáte dostatečné vybavení či znalosti a dovednosti, abyste se se zbožím obeznámili, vždy tuto činnost svěřte odborné firmě o tomto postupu jí prokazatelně předem informujte. Pokud dojde k vrácení poškozeného zboží, zboží bude mít neúměrně odlišné parametry nebo pokud bude zboží vykazovat známky vyšší než je nutné vynaložit na jeho odzkoušení, plnění bude kráceno o toto zboží nebo, bude-li to možné, o jeho část. Pokud zboží bude jevit známky opotřebení (použité zboží), vzniká tím kupujícímu odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží. Součástí nebo příslušenstvím dodávky zboží, která se vrací, je i obal, který se rozbalením zboží neznehodnocuje a plní i jinou než jednorázovou obalovou funkci (pozor součástí obalu bývá často návod a jiná důležitá sdělení, jinou funkcí obalu se rozumí i například obal který umožňuje bezpečnou přepravu či skladování zboží, pokud je zboží baleno v blistrovém obalu, je nutné tento obal otevírat maximálně šetrně, aby byla dále jeho prezentační funkce minimálně ovlivněna). Při odstoupení od smlouvy má právo dodavatel na vrácení případných bonusů a skutečných nákladů vynaložených na vrácení zboží (kontrola poškození, kompletnosti, funkčnosti, zaskladnění a další). Finanční částky vracíme po obdržení zboží (nebo po prokázání, že bylo zboží odesláno a bude doručeno v původním stavu) převodem na bankovní účet nebo hotově na naší provozovně. Výši náhrady je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Vhodný formulář na odstoupení od smlouvy (ke stažení zde) zašlete spolu s vráceným zbožím na vlastní riziko a náklady, přičemž využijte takovou společnost, která v případě poškození zboží během přepravy dokáže reklamaci vyřešit na naší provozovně. Nepřebíráme viditelně poškozené zásilky a zásilky na dobírku, nebude-li dohodnuto jinak. Pokud chcete, abychom převzali i viditelně poškozenou zásilku, zaškrtněte v našem formuláři (ke stažení zde) "Žádám o převzetí i viditelně poškozené zásilky: ANO", ale plnění bude kráceno o poškozené zboží a je nás nutné o této skutečnosti prokazatelně písemně informovat 24 hodin před odesláním zásilky. Pokud ve formuláři zaškrtnete NE nebo nezaškrtnete žádnou možnost, nebude zásilka převzata a Vy máte možnost reklamovat případné poškozené zboží u svého přepravce. Pokud nám zašlete zboží, kde není nárok na odstoupení od smlouvy či nebudete souhlasit s naším plněním, tak si neprodleně zajistěte na vlastní náklady a riziko vyzvednutí, v tomto případě zpravidla zásilky zpět nezasíláme, pokud tak neučiníte bude účtováno skladné. 
(Pozor, pokud má zboží nějaké vady, zpravidla se jedná o reklamaci a je tedy zboží nutné reklamovat!).

Odstoupení od smlouvy pro podnikatele:
(daňový doklad, kde je uvedeno IČ nebo DIČ kupujícího)
V případě objednávky pomocí prostředků komunikace na dálku může kupující odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, vyjma zboží, které bylo vyrobeno či upraveno na zakázku. K vrácenému zboží účtujeme buď poplatky nebo můžeme nabídnout kupujícímu náhradní plnění. Pokud kupující již nám zaslal zboží zpět na naší provozovnu a nedohodneme se na náhradním plnění, kupující si zajistí opětovné doručení zboží na vlastní riziko a náklady. Při odstoupení od smlouvy má právo dodavatel na vrácení případných dárků, bonusů a nákladů vynaložených s vrácením zboží. Finanční částky vracíme pouze převodem na bankovní účet nebo hotově na naší provozovně, po obdržení potvrzeného - podepsaného Opravného daňového dokladu s uvedeným datem převzetí (datum napište k Vašemu podpisu), doklad Vám bude zaslán emailem. Potřebný formulář na odstoupení od smlouvy (ke stažení zde) zašlete spolu s vráceným zbožím na vlastní riziko a náklady (nepřebíráme viditelně poškozené zásilky a zásilky na dobírku) a využijte takovou společnost, která v případě poškození zboží během přepravy dokáže reklamaci vyřešit na naší provozovně.

Reklamace zboží:
Kupující doručí na vlastní náklady (zásilky na dobírku nepřijímáme) a riziko reklamované zboží na adresu naší provozovny s vyplněným reklamačním listem (reklamační list ke stažení zde, nemusíte vypisovat náš reklamační list, ale uveďte všechny údaje v něm požadované). Když nám budete zboží zasílat využijte takovou společnost, která v případě poškození zboží během přepravy dokáže reklamaci vyřešit na naší provozovně. Pokud chcete, abychom zásilku odeslali na naše náklady, kontaktujte nás, zajistíme odeslání reklamovaného zboží službou České pošty „Odpovědní zásilky“ nebo podobnou službou. Vždy je nutné zabalit zboží vhodným způsobem, jakékoliv poškození během přepravy vinou nedostatečného zabalení jde k tíži osoby, která zboží balí. Odpovědný pracovník reklamačního oddělení posoudí reklamovanou vadu a rozhodne o vyřízení reklamace, pokud je to možné, ihned. Způsob vyřízení reklamace napíše odpovědný pracovník do reklamační listu (případně do Vašeho dokumentu). V případě, že je reklamace zamítnuta, uvede se odůvodnění a tím vzniká prodávajícímu nárok na proplacení nákladů na doručení zboží k reklamaci, pokud je učiněno na jeho náklady. V případě zamítnutí reklamace zboží nezasíláme na naše náklady zpět, v takovém případě si zajistěte přepravu sami. Můžeme Vám zajistit i přepravu, ale toto již nečiníme za ceny uvedené v našem eshopu (tam jsou ceny z naší strany dotovány), cena bude vycházet z ceníků jednotlivých přepravců a náklady s tím spojené. Reklamace řešíme u občanů (spotřebitelů) nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace, na průběh reklamace se průběžně informujte. Reklamace, kde je jasná příčina, řešíme zpravidla ihned výměnou zboží nebo vrácením finanční částky (částky vracíme pouze převodem na bankovní účet nebo v hotovosti na naší provozovně). Reklamace zboží se řídí platnými ustanoveními Občanského, případně Obchodního zákoníku, není-li uvedeno jinak.

Rozpor s kupní smlouvou a dodání poškozeného zboží pro občany:
Vždy je nutné dodržovat obchodní podmínky jednotlivých přepravců (česká poštaDPD), zejména je velice nutné dodržovat postup reklamačního řízení. Proto vždy neprodleně v souladu s jednitlivým přepravcem zkontrolujte zásilku a ověřte funkčnost zboží. Pokud kupující spotřebitel zjistí poškození dodaného zboží, je povinen neprodleně kontaktovat přepravní službu, od které zboží obdržel. V případě DPD je potřeba sepsat reklamaci (zápis o škodě) na jejich webových stránkách http://www.dpd.cz/reklamace a při sepisování věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Po sepsání reklamace nám prosím neprodleně doručte číslo reklamace DPD (zápis o škodě) emailem na "obchod77@obchod77.cz", nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem a zkuste sdělit i další podrobnosti související s reklamací. Poté uplatníme Vaší reklamaci u přepravce a o výsledku Vás budeme informovat. Při reklamaci u České pošty je potřeba se dostavit se zásilkou na Vaší nejbližší Poštu a reklamaci uplatnit na místě. Při sepisování reklamace věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Pokud neuvedete všechny skutečnosti týkající se způsobu zabalení a označení zásilky, Pošta může z tohoto důvodu reklamaci zamítnout a v tomto případě Vám nebude poskytnuta z naší strany náhrada. Kopii reklamačního protokolu s uvedeným způsobem zabalení zboží (např. Obal - karton, u ofuků oken - karton vyztužený dřevěnou latí, Vystýlka - papír) včetně informace jaké zásilka manipulační štítky obsahovala (např. KŘEHKÉ, NEKLOPIT, ...) prosím neprodleně doručte emailem na "obchod77@obchod77.cz" nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem. Reklamační řízení probíhá u přepravců odlišně, vždy je nutné dodržet postup daného přepravce!  Pokud kupující spotřebitel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi daňovým dokladem a skutečně dodaným zbožím nebo poškození zboží, které nemohl zavinit přepravce, důrazně doporučujeme ihned (nejlépe do 24 hodin) prokazatelným způsobem kontaktovat naší společnost k odstranění těchto vad. Nároky kupujícího spotřebitele řeší Občanský zákoník. V případě kupujícího spotřebitele se rozpor s kupní smlouvou, který se objevil do 6 měsíců ode dne převzetí zboží, považuje se za rozpor existující již při jejím přijetí, ledaže kupující o rozporu prokazatelně věděl v okamžiku přijetí zboží a toto zboží i přes toto přijal bez výhrad. V takovém případě má kupující spotřebitel právo volby řešit odstranitelnou vadu záruční opravou či výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.

Rozpor s kupní smlouvou a dodání poškozeného zboží pro podnikatele:
(daňový doklad, kde je uvedeno IČ nebo DIČ kupujícího)
Vždy je nutné dodržovat obchodní podmínky jednotlivých přepravců (česká poštaDPD), zejména je velice nutné dodržovat postup reklamačního řízení. Proto vždy neprodleně v souladu s jednitlivým přepravcem zkontrolujte zásilku a ověřte funkčnost zboží. Kupující je povinen nejpozději následující pracovní den zkontrolovat dodávku zboží. Pokud zjistí poškození dodaného zboží, je povinen neprodleně kontaktovat přepravní službu, od které zboží obdržel. V případě DPD je potřeba sepsat reklamaci na jejich webových stránkách http://www.dpd.cz/reklamace a při sepisování věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Po sepsání reklamace nám prosím neprodleně doručte číslo reklamace DPD (zápis o škodě) emailem na "obchod77@obchod77.cz", nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem a zkuste sdělit i další podrobnosti související s reklamací. Poté uplatníme Vaší reklamaci u přepravce a o výsledku Vás budeme informovat. Při reklamaci u České pošty je potřeba se dostavit se zásilkou na Vaší nejbližší Poštu a reklamaci uplatnit na místě. Při sepisování reklamace věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Pokud neuvedete všechny skutečnosti týkající se způsobu zabalení a označení zásilky, Pošta může z tohoto důvodu reklamaci zamítnout a v tomto případě Vám nebude poskytnuta z naší strany náhrada. Kopii reklamačního protokolu s uvedeným způsobem zabalení zboží (např. Obal - karton, u ofuků oken - karton vyztužený dřevěnou latí, Vystýlka - papír) včetně informace jaké zásilka manipulační štítky obsahovala (např. KŘEHKÉ, NEKLOPIT, ...) prosím neprodleně doručte emailem na "obchod77@obchod77.cz" nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem. Reklamační řízení probíhá u přepravců odlišně, vždy je nutné dodržet postup daného přepravce! Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi daňovým dokladem a skutečně dodaným zbožím nebo poškození zboží, které nemohl zavinit přepravce, je povinen prokazatelným způsobem kontaktovat naší společnost k odstranění těchto vad. Pokud tak neučiní, nebude na jeho pozdější reklamaci brán zřetel.

Řešení sporů
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší příslušné soudy, v případě spotřebitele, tedy nákup bez IČ nebo DIČ, má spotřebitel podle zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je například Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

Prodejní doba:
Pracovní dny od 8:00 do 17:00 hodin.

Výhrada vlastnictví a zasílání obchodních informací:
Zboží zůstává až do úplného zaplacení majetkem firmy Obchod77.cz s.r.o. . Velkoobchodním zákazníkům budou automaticky zasílány obchodní informace emailem, nebude-li dohodnuto jinak.

Penále z prodlení, poplatky, storno poplatky a související:
V případě prodlení platby bude účtováno penále ve výši 0,15% za každý den prodlení. Zákazník schválením těchto obchodních podmínek souhlasí s následujícím postupem při prodlení své platby. Nejprve bude zaslána upomínka č.1, poté upomínka č.2 (upomínky jsou zasílány emailem, faxem, doporučeným dopisem, nebo jiným způsobem). Pokud i přes tyto upomínky nebude pohledávka uhrazena nebo písemně sjednána jiná dohoda, budou vyčísleny celkové náklady spojené s vymáháním pohledávky a tato pohledávka bude případně postoupena specializované firmě, v této fázi bohužel již nedokážeme ovlivnit další postup. V případě nepřevzetí již uhrazeného zboží, vyřízené reklamace, zamítnutí odstoupení od smlouvy v řádném termínu (10 dní od vyrozumění) bude účtováno "skladné" 20,00 Kč bez DPH (24,20 Kč včetně DPH) za každý započatý den po řádném termínu vyzvednutí (nebude-li dohodnuto jinak). V případě požadavku na změnu v daňových dokladech účtujeme poplatek ve výši 100 Kč bez DPH (121 Kč vč. DPH), který bude vyžadován uhradit zálohovou fakturou a je nutné zaslat zpět originální doklad, není-li dohodnuto jinak. Poté Vám bude opravený doklad zaslán emailem. 

Obaly:
Dodavatel je součástí systému zpětného odběru a využití obalů EKO-KOM pod e.č. K-F00060535 a pro elektroodpad je členem ASEKOLpod e.č. AK-072030.

Doplňující informace:
Naše firma nemůže upřednostňovat jakýkoliv z uvedených platebních či dodacích způsobů, je to jen Vaše rozhodnutí.

Ochrana osobních údajů:
Provozovatel prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, Vaše údaje nebudou nikde zveřejňovány ani poskytovány třetím osobám, vyjma naší zákonné povinnosti a vyjma potřebných údajů sloužící k přepravě zboží, vymáhání pohledávek, dotazníku Heureka – Ověřeno zákazníky a případně jiným subjektům, kde bude z Vaší strany naše společnost zmiňována, abychom mohli případně reagovat na Vaší negativní připomínku k naší společnosti. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v emailu s dotazníkem. V případě Vaší námitky Vám dotazník nebude dále zasílán. Konkrétně zpracováváme a uchováváme zadané údaje z tohoto odkazu vyjma hesel, Vaše hesla jsou pro nás v eshopu zakódovány. Také z důvodu minimalizace škod pracujeme s IP adresami a pokud je IP adresa na tzv. blacklistu, jsou objednávky prověřovány a mohou být i odmítnuty. Dále si Vás dovolujeme upozornit, že veškerá komunikace může být zaznamenána a bude případně použita pro účely související s Vaším nákupem, jako je například reklamace či odstoupení od smlouvy a to včetně záznamu z našeho bezpečnostního kamerového systému na naší provozovně (UOOU: 00069995). Pokud nově vstupujete na naše stránky, jste upozorněni na používání cookies, více naleznete na tomto odkazu, včetně návodu, jak postupovat, pokud chcete vzít svůj souhlas s cookies zpět. Osobní údaje je také možno vymazat z databáze společnosti, případně napište žádost na naše kontaktní údaje, avšak například archivace daňových dokladů včetně osobních údajů je podle zákona o DPH naší povinností uchovávat po dobu 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém se plnění uskutečnilo.

Duševní vlastnictví:
Jakékoli užití stránek jiné než pro osobní spotřebu je bez písemného povolení od naší firmy zakázáno. V případě porušení tohoto ustanovení bude postupováno dle platných právních předpisů. Dodržování tohoto ustanovení je pravidelně automaticky kontrolováno, je posuzována zejména shoda textů a obrázků (obrázky jsou digitálně podepsány). V případě zjištění neoprávněného užití našeho duševního vlastnictví Vám budeme účtovat (případně vymáhat) poplatky dle tohoto platného ceníku.

 

     

 

Starší Obchodní podmínky zde.

Nahoru

 
 
 
 
 
 

Patice autožárovky 3x16q, T20, W21/5W, WY21/5W

bez DPH: 94,05 Kč
s DPH: 113,80 Kč
 

Patice autožárovky 3x16d, T20, W21W, WY21W

bez DPH: 94,05 Kč
s DPH: 113,80 Kč
 

Pružný upínač 150cm, plochý

 

bez DPH: 56,10 Kč
s DPH: 67,88 Kč

Kompletní přehled »

 

přilba LONGUS Erturia modrá Inmold L-XL/58-61cm

 

bez DPH: 468,66 Kč
s DPH: 567,08 Kč
 

Gumové koberce ŠKODA SUPERB I 01-08 okraj 3cm

 

bez DPH: 674,10 Kč
s DPH: 815,66 Kč
 

Akumulátor Motobatt 12V 7Ah MB5.5U 90A

 

bez DPH: 584,40 Kč
s DPH: 707,12 Kč

Kompletní přehled »

 
Navštívené produkty
naposledy navštívené produkty
 
 
 
 
12V WY5W W2,1x9,5d Oranžová Chroma TRIFA Speciální autožárovka se stříbrným povrchem určená pro směrová světla s čirým krytem, která je po rozsvícení oranžová. Tato autožárovka neruší design vašeho světlometu.
Ofuky oken Audi A4 4DV 09- Ofuky oken Team HEKO Audi A4 4DV 09- jsou určené přímo na tento typ vozidla. Protiprůvanové plexi (ofuky) jsou v kouřovém provedení, zabraňují nepříjemnému proudění vzduchu do interiéru vozu a umožňují otevření oken při nepříznivém počasí. ofuky oken prodáváme jako sadu na přední boční okna, pokud je v názvu uvedeno (+ zadní) např.: "Ofuky oken Škoda Octavia II 5D 05- combi (+zadní)", jde o sadu na celé vozidlo je-li například v názvu uvedeno...
YATO Šroubovák křížový PZ2 x 100 mm magnetický S2, YT-25942 Šroubovák s magnetickým zakončením a ergonomickou rukojetí. Vyrobeno z nerezové oceli S2 tvrzené na HRC 58. Hrot šroubováku je kalený a pískovaný, což zabezpečuje jeho dlouhodobou pevnost a životnost. technická data: typ šroubováku křížový Pozidrive (PZ) velikost PZ2 délka 100 mm magnetický hrot ano
Ofuky oken BMW X5 5D 00 - 07 (+zadní) Ofuky oken Team HEKO BMW X5 5D 00 - 07 (+zadní) jsou určené přímo na tento typ vozidla. Protiprůvanové plexi (ofuky) jsou v kouřovém provedení, zabraňují nepříjemnému proudění vzduchu do interiéru vozu a umožňují otevření oken při nepříznivém počasí. ofuky oken prodáváme jako sadu na přední boční okna, pokud je v názvu uvedeno (+ zadní) např.: "Ofuky oken Škoda Octavia II 5D 05- combi (+zadní)", jde o sadu na celé vozidlo je-li například v...
VOREL Nástavec 3/4" 22 mm šestihranný, TO-53400 Nástavec šestihranný zhotovený z uhlíkaté oceli s chromovaným povrchem. Zakončení pro ráčnu 3/4" Technická data rozměr 22 mm zakončení 3/4"
Ofuky oken Lexus IS 3 4D 13R+ (zadní) Ofuky oken Team HEKO Lexus IS 3 4D 13R+ (zadní) jsou určené přímo na tento typ vozidla. Protiprůvanové plexi (ofuky) jsou v kouřovém provedení, zabraňují nepříjemnému proudění vzduchu do interiéru vozu a umožňují otevření oken při nepříznivém počasí. ofuky oken prodáváme jako sadu na přední boční okna, pokud je v názvu uvedeno (+ zadní) např.: "Ofuky oken Škoda Octavia II 5D 05- combi (+zadní)", jde o sadu na celé vozidlo je-li například v...
Castrol Magnatec 10W-40 1L Záměna za GXL 10W-40, GTX 10W-40, Powertec 10W-40. Vysoce výkonný motorový olej na syntetické bázi SAE 10W-40, API SL/CF, ACEA A3/B4. Specifikace: VW 505.00, MB 229.1 Bezpečnostní informace: Směs není klasifikovaná jako nebezpečná podle nařízení (ES) č. 1272/2008.
Pojistka mini s diodou 2A
Stěrače Bosch Twin 600mm+450mm
VOREL List do přímočaré pily 100 mm na dřevo a plast TPI6 5 ks, TO-27831 Sada listů do přímočaré pily. Pilové listy mají univerzální upínaní a jsou vyrobeny z HCS oceli. Určené na dřevo a plast. Na 75 mm dlouhé čepeli listu je TPI 6 (četnost zubů na 1"), list je dlouhý celkem 100 mm. Počet listů v sadě je 5 ks. délka (mm) 100/75 počet kusů (ks) 5
 

© Copyright Obchod77.cz s.r.o. 2024