https://www.obchod77.cz/omezeni-provozu-v-souvislosti-s-covid19.html
Registrace Zapomenuté heslo?
 
přihlašovat automaticky
 
 
 
 
 

Celková cena s DPH:0,00 Kč

 
 

Reklamace

Reklamace zboží:
Kupující doručí na vlastní náklady (zásilky na dobírku nepřijímáme) a riziko reklamované zboží na adresu naší provozovny s vyplněným reklamačním listem (reklamační list ke stažení zde, nemusíte vypisovat náš reklamační list, ale uveďte všechny údaje v něm požadované). Když nám budete zboží zasílat využijte takovou společnost, která v případě poškození zboží během přepravy dokáže reklamaci vyřešit na naší provozovně. Pokud chcete, abychom vyzvedli zásilku na naše náklady, kontaktujte nás, zajistíme vyzvednutí reklamovaného zboží (na Vámi uvedené adrese musí být zásilka k dispozici od 8:00 do 18:00). Odpovědný pracovník reklamačního oddělení posoudí reklamovanou vadu a rozhodne o vyřízení reklamace, pokud je to možné, ihned. Způsob vyřízení reklamace napíše odpovědný pracovník do reklamační listu (případně do Vašeho dokumentu). V případě, že je reklamace zamítnuta, uvede se odůvodnění a tím vzniká prodávajícímu nárok na proplacení nákladů na doručení zboží k reklamaci, pokud je učiněno na jeho náklady. Reklamace řešíme u občanů (spotřebitelů) nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace, na průběh reklamace se průběžně informujte. Reklamace, kde je jasná příčina, řešíme zpravidla ihned výměnou zboží nebo vrácením finanční částky (částky vracíme pouze převodem na bankovní účet nebo v hotovosti na naší provozovně). Reklamace zboží se řídí platnými ustanoveními Občanského, případně Obchodního zákoníku, není-li uvedeno jinak.

Rozpor s kupní smlouvou a dodání poškozeného zboží pro občany:
Pokud kupující spotřebitel zjistí poškození dodaného zboží, je povinen neprodleně kontaktovat přepravní službu, od které zboží obdržel. V případě DPD je potřeba sepsat reklamaci na jejich webových stránkách http://www.dpd.cz/reklamace a při sepisování věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Po sepsání reklamace nám prosím neprodleně doručte číslo reklamace DPD (zápis o škodě) emailem na "obchod77@obchod77.cz", nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem a zkuste sdělit i další podrobnosti související s reklamací. Poté uplatníme Vaší reklamaci u přepravce a o výsledku Vás budeme informovat. Při reklamaci u České pošty je potřeba se dostavit se zásilkou na Vaší nejbližší Poštu a reklamaci uplatnit na místě. Při sepisování reklamace věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Pokud neuvedete všechny skutečnosti týkající se způsobu zabalení a označení zásilky, Pošta může z tohoto důvodu reklamaci zamítnout a v tomto případě Vám nebude poskytnuta z naší strany náhrada. Kopii reklamačního protokolu s uvedeným způsobem zabalení zboží (např. Obal - karton, u ofuků oken - karton vyztužený dřevěnou latí, Vystýlka - papír) včetně informace jaké zásilka manipulační štítky obsahovala (např. KŘEHKÉ, NEKLOPIT, ...) prosím neprodleně doručte emailem na "obchod77@obchod77.cz" nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem. Reklamační řízení probíhá u přepravců odlišně, vždy je nutné dodržet postup daného přepravce!  Pokud kupující spotřebitel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi daňovým dokladem a skutečně dodaným zbožím nebo poškození zboží, které nemohl zavinit přepravce, důrazně doporučujeme ihned (nejlépe do 24 hodin) prokazatelným způsobem kontaktovat naší společnost k odstranění těchto vad. Nároky kupujícího spotřebitele řeší Občanský zákoník. V případě kupujícího spotřebitele se rozpor s kupní smlouvou, který se objevil do 6 měsíců ode dne převzetí zboží, považuje se za rozpor existující již při jejím přijetí, ledaže kupující o rozporu prokazatelně věděl v okamžiku přijetí zboží a toto zboží i přes toto přijal bez výhrad. V takovém případě má kupující spotřebitel právo volby řešit odstranitelnou vadu záruční opravou či výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.

Rozpor s kupní smlouvou a dodání poškozeného zboží pro podnikatele:
(daňový doklad, kde je uvedeno IČ nebo DIČ kupujícího)
Kupující je povinen nejpozději následující pracovní den zkontrolovat dodávku zboží. Pokud zjistí poškození dodaného zboží, je povinen neprodleně kontaktovat přepravní službu, od které zboží obdržel. V případě DPD je potřeba sepsat reklamaci na jejich webových stránkách http://www.dpd.cz/reklamace a při sepisování věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Po sepsání reklamace nám prosím neprodleně doručte číslo reklamace DPD (zápis o škodě) emailem na "obchod77@obchod77.cz", nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem a zkuste sdělit i další podrobnosti související s reklamací. Poté uplatníme Vaší reklamaci u přepravce a o výsledku Vás budeme informovat. Při reklamaci u České pošty je potřeba se dostavit se zásilkou na Vaší nejbližší Poštu a reklamaci uplatnit na místě. Při sepisování reklamace věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Pokud neuvedete všechny skutečnosti týkající se způsobu zabalení a označení zásilky, Pošta může z tohoto důvodu reklamaci zamítnout a v tomto případě Vám nebude poskytnuta z naší strany náhrada. Kopii reklamačního protokolu s uvedeným způsobem zabalení zboží (např. Obal - karton, u ofuků oken - karton vyztužený dřevěnou latí, Vystýlka - papír) včetně informace jaké zásilka manipulační štítky obsahovala (např. KŘEHKÉ, NEKLOPIT, ...) prosím neprodleně doručte emailem na "obchod77@obchod77.cz" nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem. Reklamační řízení probíhá u přepravců odlišně, vždy je nutné dodržet postup daného přepravce! Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi daňovým dokladem a skutečně dodaným zbožím nebo poškození zboží, které nemohl zavinit přepravce, je povinen prokazatelným způsobem kontaktovat naší společnost k odstranění těchto vad. Pokud tak neučiní, nebude na jeho pozdější reklamaci brán zřetel.

Řešení sporů
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší příslušné soudy, v případě spotřebitele, tedy nákup bez IČ nebo DIČ, má spotřebitel podle zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je například Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.


Záruční podmínky:
Prodávající ručí za funkčnost zboží, pokud je provozováno v předepsaných podmínkách, po dobu životnosti stanovenou v technické normě. Není-li u zboží záruční list, nahrazuje ho daňový doklad, pokud je v daňovém dokladu uvedena skutečnost, že ke zboží je nutný záruční list, musí být tedy z naší strany přiložen. Některé zboží vyžaduje odbornou montáž, a proto, když si nejste 100% jisti, vždy si montáž na vlastní riziko a náklady před zakoupením zajistěte u odborné firmy. Před montáží (aplikací) je vždy nutné prověřit parametry dodaného zboží a jeho funkčnost. Pokud nemáte potřebné vybavení či znalosti a dovednosti, svěřte montáž odborné firmě a tomto postupu jí předem prokazatelně informujte.

Nahoru

 
 
 
 
 
 

Ochranné lišty dveří LDF53

 

bez DPH: 918,00 Kč
s DPH: 1 110,78 Kč
 

Ochranné lišty dveří LDF66

bez DPH: 1 020,60 Kč
s DPH: 1 234,93 Kč
 

Ochranné lišty dveří LDF65

 

bez DPH: 1 020,60 Kč
s DPH: 1 234,93 Kč

Kompletní přehled »

 
Navštívené produkty
naposledy navštívené produkty
 
 
 
 
Vzduchový filtr ALCO MD-9750 POZOR !!! vyhrazujeme si možnost dodat náhradu od jiného výrobce, který bude kvalitativně stejný nebo lepší cena filtru bude zachována, nebude-li dohodnuto jinak (napíšeme nebo zavoláme) zpravidla jsou náhrady od značek MANN HUMELL, FILTRON, PURFLUX, MAHLE ORIGINAL, HENGST FILTER, MEYLE POHOV MD-9750 ALCO MALX1045 MAHLE RB1457433150 BOSCH VA585045 VALEO MHC25117/2 M+H
Plastová vana do kufru Seat Leon SportCoupe 2013- (hb), Rezaw-Plast Plastová vana do kufru s protiskluzovou vrstvou a 4-6cm vysokým okrajem . Tvar vany přesně kopíruje zavazadlový prostor vozu Seat Leon. Protiskluzová vrstva zajišťuje velkou stabilitu převáženého nákladu , nicméně je náročnější na údržbu a po čase užívání se její povrch může začít drolit. Vana je vyrobena odolného gumoplastu, který je zároveň dostatečně pružný , aby se vana nezlomila a to ani při nízkých teplotách. Dno je pokryté...
Ofuky oken Citroen Jumper 2D 06- Ofuky oken Team HEKO Citroen Jumper 2D 06- jsou určené přímo na tento typ vozidla. Protiprůvanové plexi (ofuky) jsou v kouřovém provedení, zabraňují nepříjemnému proudění vzduchu do interiéru vozu a umožňují otevření oken při nepříznivém počasí. ofuky oken prodáváme jako sadu na přední boční okna, pokud je v názvu uvedeno (+ zadní) např.: "Ofuky oken Škoda Octavia II 5D 05- combi (+zadní)", jde o sadu na celé vozidlo je-li například v názvu...
VOREL Regulátor tlaku vzduchu 1/2", 0-1MPa, s filtrem, TO-81553 Regulátor tlaku vzduchu Vorel 81553 s odlučovačem vody, s rozsahem regulace vzduchu 0 - 10 bar. • pracovní tlak 0 - 10 bar • vstup - vnitřní závit G 1/2" • výstup - vnitřní závit G 1/2" • objem filtru vlhkosti 90 cm3 • provozní teplota max. 60° C • stupnice manometru v jednotkách bar / psi palce (inch) 1/2"
YATO Klíč na kola křížový 24-27-32-3/4", YT-0802 Křížový klíč na kola. Klíč je vyroben z vysoce kvalitní CrV oceli rozměrů 700 x 700, s průměrem trubek 23 mm. Jeho 3 ramena mají koncovky přizpůsobeny všem šestihranným metrickým typům šroubů a matic používaných u kol náladních vozidel (24; 27; 32 mm) a 4 rameno je opatřeno zakončením pro nástavce 3/4". Kloub mezi rameny je vyztužen dvojitou nýtovanou ocelovou vrstvou, zvyšující bezpečnost a pohodlí při používání.
TOYA Kladivo zámečnické 4 kg, TO-30532 hmotnost (kg) 4
Houkačka 24V 430Hz 120dB Osvědčený diskový pozinkovaný klakson o průměru 90mm, póly "+" a "-" na konektory, univerzální použití pro všechny typy motorových vozidel.
Vzduchový filtr ALCO MD-316 POZOR !!! vyhrazujeme si možnost dodat náhradu od jiného výrobce, který bude kvalitativně stejný nebo lepší cena filtru bude zachována, nebude-li dohodnuto jinak (napíšeme nebo zavoláme) zpravidla jsou náhrady od značek MANN HUMELL, FILTRON, PURFLUX, MAHLE ORIGINAL, HENGST FILTER, MEYLE POHOV MD-316 ALCO RB1457433291 BOSCH MHC1990 M+H
Gumové koberce CITROEN BERLINGO 08-, 2m okraj 3cm Přesné gumové autokoberce pro CITROEN BERLINGO 08-, 2m , mají zvýšený cca okraj 3cm a jsou tvarovány pro tento konkrétní model vozidla. Tím je zajištěna jedinečná ochrana podlah interiéru před znečištěním. Tyto koberce jsou spíše vhodné pro vozidla, kde je očekáváno silné znečištění, tedy kde dochází často k vystupování a nastupování v blátě a sněhu. Označení na koberci se může lišit v závislosti na výrobci. Jeli v názvu uvedeno:...
YATO Sada kartáčů drátěných 180 mm, YT-6351 celková délka (mm) 180 počet řad 3
 

© Copyright Obchod77.cz s.r.o. 2020

Používáním těchto stránek souhlasíte s tím, že využíváme soubory cookies, které jsou nutné pro 100% funkčnost těchto stránek. podrobnosti