Registrace Zapomenuté heslo?
 
přihlašovat automaticky
 
 
 
 
 

Celková cena s DPH:0,00 Kč

 
 

Reklamace

Reklamace zboží:
Kupující doručí na vlastní náklady (zásilky na dobírku nepřijímáme) a riziko reklamované zboží na adresu naší provozovny s vyplněným reklamačním listem (reklamační list ke stažení zde, nemusíte vypisovat náš reklamační list, ale uveďte všechny údaje v něm požadované). Když nám budete zboží zasílat využijte takovou společnost, která v případě poškození zboží během přepravy dokáže reklamaci vyřešit na naší provozovně. Pokud chcete, abychom vyzvedli zásilku na naše náklady, kontaktujte nás, zajistíme vyzvednutí reklamovaného zboží (na Vámi uvedené adrese musí být zásilka k dispozici od 8:00 do 18:00). Odpovědný pracovník reklamačního oddělení posoudí reklamovanou vadu a rozhodne o vyřízení reklamace, pokud je to možné, ihned. Způsob vyřízení reklamace napíše odpovědný pracovník do reklamační listu (případně do Vašeho dokumentu). V případě, že je reklamace zamítnuta, uvede se odůvodnění a tím vzniká prodávajícímu nárok na proplacení nákladů na doručení zboží k reklamaci, pokud je učiněno na jeho náklady. Reklamace řešíme u občanů (spotřebitelů) nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace, na průběh reklamace se průběžně informujte. Reklamace, kde je jasná příčina, řešíme zpravidla ihned výměnou zboží nebo vrácením finanční částky (částky vracíme pouze převodem na bankovní účet nebo v hotovosti na naší provozovně). Reklamace zboží se řídí platnými ustanoveními Občanského, případně Obchodního zákoníku, není-li uvedeno jinak.

Rozpor s kupní smlouvou a dodání poškozeného zboží pro občany:
Pokud kupující spotřebitel zjistí poškození dodaného zboží, je povinen neprodleně kontaktovat přepravní službu, od které zboží obdržel. V případě DPD je potřeba sepsat reklamaci na jejich webových stránkách http://www.dpd.cz/reklamace a při sepisování věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Po sepsání reklamace nám prosím neprodleně doručte číslo reklamace DPD (zápis o škodě) emailem na "obchod77@obchod77.cz", nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem a zkuste sdělit i další podrobnosti související s reklamací. Poté uplatníme Vaší reklamaci u přepravce a o výsledku Vás budeme informovat. Při reklamaci u České pošty je potřeba se dostavit se zásilkou na Vaší nejbližší Poštu a reklamaci uplatnit na místě. Při sepisování reklamace věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Pokud neuvedete všechny skutečnosti týkající se způsobu zabalení a označení zásilky, Pošta může z tohoto důvodu reklamaci zamítnout a v tomto případě Vám nebude poskytnuta z naší strany náhrada. Kopii reklamačního protokolu s uvedeným způsobem zabalení zboží (např. Obal - karton, u ofuků oken - karton vyztužený dřevěnou latí, Vystýlka - papír) včetně informace jaké zásilka manipulační štítky obsahovala (např. KŘEHKÉ, NEKLOPIT, ...) prosím neprodleně doručte emailem na "obchod77@obchod77.cz" nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem. Reklamační řízení probíhá u přepravců odlišně, vždy je nutné dodržet postup daného přepravce!  Pokud kupující spotřebitel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi daňovým dokladem a skutečně dodaným zbožím nebo poškození zboží, které nemohl zavinit přepravce, důrazně doporučujeme ihned (nejlépe do 24 hodin) prokazatelným způsobem kontaktovat naší společnost k odstranění těchto vad. Nároky kupujícího spotřebitele řeší Občanský zákoník. V případě kupujícího spotřebitele se rozpor s kupní smlouvou, který se objevil do 6 měsíců ode dne převzetí zboží, považuje se za rozpor existující již při jejím přijetí, ledaže kupující o rozporu prokazatelně věděl v okamžiku přijetí zboží a toto zboží i přes toto přijal bez výhrad. V takovém případě má kupující spotřebitel právo volby řešit odstranitelnou vadu záruční opravou či výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.

Rozpor s kupní smlouvou a dodání poškozeného zboží pro podnikatele:
(daňový doklad, kde je uvedeno IČ nebo DIČ kupujícího)
Kupující je povinen nejpozději následující pracovní den zkontrolovat dodávku zboží. Pokud zjistí poškození dodaného zboží, je povinen neprodleně kontaktovat přepravní službu, od které zboží obdržel. V případě DPD je potřeba sepsat reklamaci na jejich webových stránkách http://www.dpd.cz/reklamace a při sepisování věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Po sepsání reklamace nám prosím neprodleně doručte číslo reklamace DPD (zápis o škodě) emailem na "obchod77@obchod77.cz", nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem a zkuste sdělit i další podrobnosti související s reklamací. Poté uplatníme Vaší reklamaci u přepravce a o výsledku Vás budeme informovat. Při reklamaci u České pošty je potřeba se dostavit se zásilkou na Vaší nejbližší Poštu a reklamaci uplatnit na místě. Při sepisování reklamace věnujte pozornost zejména způsobu zabalení zboží. Obal - uveďte typ! Vystýlka - uveďte typ!  Manipulační štítky - vždy uvádíme KŘEHKÉ a případně NEKLOPIT. Pokud neuvedete všechny skutečnosti týkající se způsobu zabalení a označení zásilky, Pošta může z tohoto důvodu reklamaci zamítnout a v tomto případě Vám nebude poskytnuta z naší strany náhrada. Kopii reklamačního protokolu s uvedeným způsobem zabalení zboží (např. Obal - karton, u ofuků oken - karton vyztužený dřevěnou latí, Vystýlka - papír) včetně informace jaké zásilka manipulační štítky obsahovala (např. KŘEHKÉ, NEKLOPIT, ...) prosím neprodleně doručte emailem na "obchod77@obchod77.cz" nebo jiným prokazatelným bezodkladným způsobem. Reklamační řízení probíhá u přepravců odlišně, vždy je nutné dodržet postup daného přepravce! Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi daňovým dokladem a skutečně dodaným zbožím nebo poškození zboží, které nemohl zavinit přepravce, je povinen prokazatelným způsobem kontaktovat naší společnost k odstranění těchto vad. Pokud tak neučiní, nebude na jeho pozdější reklamaci brán zřetel.

Řešení sporů
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší příslušné soudy, v případě spotřebitele, tedy nákup bez IČ nebo DIČ, má spotřebitel podle zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je například Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.


Záruční podmínky:
Prodávající ručí za funkčnost zboží, pokud je provozováno v předepsaných podmínkách, po dobu životnosti stanovenou v technické normě. Není-li u zboží záruční list, nahrazuje ho daňový doklad, pokud je v daňovém dokladu uvedena skutečnost, že ke zboží je nutný záruční list, musí být tedy z naší strany přiložen. Některé zboží vyžaduje odbornou montáž, a proto, když si nejste 100% jisti, vždy si montáž na vlastní riziko a náklady před zakoupením zajistěte u odborné firmy. Před montáží (aplikací) je vždy nutné prověřit parametry dodaného zboží a jeho funkčnost. Pokud nemáte potřebné vybavení či znalosti a dovednosti, svěřte montáž odborné firmě a tomto postupu jí předem prokazatelně informujte.

Nahoru

 
 
 
 
 
 

Filtr močoviny FILTRON UE 730/6

 

bez DPH: 134,94 Kč
s DPH: 163,28 Kč
 

Filtr močoviny FILTRON UE 730/4

 

bez DPH: 1 463,28 Kč
s DPH: 1 770,57 Kč
 

Filtr močoviny FILTRON UE 730/3

 

bez DPH: 1 209,00 Kč
s DPH: 1 462,89 Kč

Kompletní přehled »

 
Navštívené produkty
naposledy navštívené produkty
 
 
 
 
12V HB3 60W P20d ( 9005 ) TRIFA Standardní halogenová autožárovka určená do hlavních nebo přídavných světlometů. Objednací kódy jiných značek: OS9005, 4805
YATO Nástavec magnetický 1/4" 8 x 48 mm CrV, YT-1503 Nástavec s vnitřním, magnetickým šestihranem. Zhotovení z kvalitní oceli CrV6150 se stopkou 1/4" vhodnou pro upnutí do vrtačky. Technická data rozměr 8 délka 48 zakončení 1/4"
VOREL Lampa montážní LED 8 čelovka, TO-88670 Čelová svítilna s 8 klasickými Led diodami a přepínačem režimu svícení. Čelovky osazenéněkolika klasickými diodami mají menší spotřebu energie ale oproti čelovkám osazené pouhou 1 výkonostní diodou rozptýlí světelný parsek do široka, avšak s menší intenzitou osvětlení bodu. • Čelovka s 8 klasickými Led diodami • 8 klasických Led • Přepínač 3 režimů svícení (2 / 4 8 diod) • Napájení 3 x baterie 1,5V (AAA) • Odolná přímému dešti a...
VOREL Skříňka dílenská pojízdná, TO-81830 Prostorná dílenská skříň značky Vorel. K uložení nářadí poslouží 6 zásuvek se zamykáním. Samotné zásuvky se pohybují na kuličkových ložiscích, což významně prodlužuje jejich životnost. Skříň je vyrobena z kvalitní oceli, jež byla práškově lakována. V balení jsou doplňky skříně, a to háčky k zavěšení nástrojů a transportní madla. Technická data rozměry 62 x 33 x 107 počet zásuvek 6 ks uzamykatelné ano materiál...
Textilní autokoberce Standatr Mazda 626 GL 1987 - 1992 Přesné textilní autokoberce pro Mazda 626 GL 1987 - 1992, materiál: 100% polypropylen, struktura: delší smyčkový vlas, podklad: granulát, podpatník: textilní, hmotnost: 380 g/m2, lemování: obšití chemlonem, barva: grafiet. označení např. „2002->“ u názvu zboží značí modelový rok vozidla, pomlčka za rokem značí od a pomlčka před rokem značí do nespoléhejte na rok výroby vozidla dle TP, jde o modelový rok vždy doporučujeme porovnat...
Filtr kabinový MANN-FILTER CU 2327-2 Typ vozidla:Osobní délka [mm]: 225 šířka [mm]: 111 výška [mm]: 30 Další objednací čísla: HONDA: 08R79S5A600, HONDA: 80292S50A01, HONDA: 80292S5A003, HONDA: 80292S5DA01, HONDA: 80292S6DG01, HONDA: 80292S6M901, HONDA: 80292SCAE11, HONDA: 80292SCAG01,
YATO Smirkový papír 230*280 gr. 220, YT-8357 zrnitost 220 rozměry (mm) 230 x 280 použití obrábění dřeva, barev, laků a tmelů
Filtr olejový MANN-FILTER HU 719/3 X Typ vozidla:Osobní vnější průměr [mm]: 65 výška [mm]: 83 Další objednací čísla: OPEL: 4807966, GENERAL MOTORS: 93743595, OPEL: 4817460, DAEWOO: 93745425, NI J1310904
Ofuky oken Toyota Corolla Compact E10 3D 92-97 Ofuky oken Team HEKO Toyota Corolla Compact E10 3D 92-97 jsou určené přímo na tento typ vozidla. Protiprůvanové plexi (ofuky) jsou v kouřovém provedení, zabraňují nepříjemnému proudění vzduchu do interiéru vozu a umožňují otevření oken při nepříznivém počasí. ofuky oken prodáváme jako sadu na přední boční okna, pokud je v názvu uvedeno (+ zadní) např.: "Ofuky oken Škoda Octavia II 5D 05- combi (+zadní)", jde o sadu na celé vozidlo je-li například...
Filtr vzduchový MANN-FILTER C 3485/2 Typ vozidla:Osobní délka [mm]: 335 Šířka [mm]: 102 výška [mm]: 58 Další objednací čísla: CITROËN: 1444EC, CITROËN: 1444VH, CITROËN: 1444X1, PEUGEOT: 1444EE, PEUGEOT: 1444VH, PEUGEOT: 1444X1, CITROËN: 1444EF, CITROËN: 1444X4, SF VF3791
 

© Copyright Obchod77.cz s.r.o. 2020

Používáním těchto stránek souhlasíte s tím, že využíváme soubory cookies, které jsou nutné pro 100% funkčnost těchto stránek. podrobnosti