- Autodoplňky
-
Autožárovky
Akumulátory
Autoelektromateriál
Autochladničky
Autokosmetika
Bezpečnostní šrouby kol
Car Audio
Car GSM-GPS
Car Multimédia
Car Komfort - Zabezpečení
Clony pro Slunce a Led
Dětské autosedačky
Držáky telefonů
Filtry
Hadice a spony
Hasicí přístroje
Houkačky
Kamerové systémy
Kanystry
Klimatizace a topení
Koberce
Lišty
Majáky
Měniče napětí
Mřížky TUNING
Oboustranné lepící pásky
Nabíječky
Odháněče škůdců
Ofuky oken
Oleje
Parkovací asistenti
Pes, doplňky pro pejsky
Plachty
Pneu a pneupříslušenství
Podložky pod SPZ
Podložky protiskluzové
Poklice
Potahy sedadel
Potahy volantů
Povinná výbava
Provozní kapaliny
Přísady provozních kapalin
Ramínka na opěrky hlavy
Reflexní prvky
Samolepící 3D znaky
Samolepky
Sítě, Brašny, Organizéry
Sněhové řetězy
Startovací kabely
Stěrače
Střešní nosiče
Světla
Škrabky na sníh a lopatky
Tažná zařízení
Tažné tyče
Upínací popruhy
Vany do kufru
Varné konvice
Xenony
Zimní clony masky a nárazníku
-
Autožárovky
Akumulátory
Autoelektromateriál
Autochladničky
Autokosmetika
Bezpečnostní šrouby kol
Car Audio
Car GSM-GPS
Car Multimédia
Car Komfort - Zabezpečení
Clony pro Slunce a Led
Dětské autosedačky
Držáky telefonů
Filtry
Hadice a spony
Hasicí přístroje
Houkačky
Kamerové systémy
Kanystry
Klimatizace a topení
Koberce
Lišty
Majáky
Měniče napětí
Mřížky TUNING
Oboustranné lepící pásky
Nabíječky
Odháněče škůdců
Ofuky oken
Oleje
Parkovací asistenti
Pes, doplňky pro pejsky
Plachty
Pneu a pneupříslušenství
Podložky pod SPZ
Podložky protiskluzové
Poklice
Potahy sedadel
Potahy volantů
Povinná výbava
Provozní kapaliny
Přísady provozních kapalin
Ramínka na opěrky hlavy
Reflexní prvky
Samolepící 3D znaky
Samolepky
Sítě, Brašny, Organizéry
Sněhové řetězy
Startovací kabely
Stěrače
Střešní nosiče
Světla
Škrabky na sníh a lopatky
Tažná zařízení
Tažné tyče
Upínací popruhy
Vany do kufru
Varné konvice
Xenony
Zimní clony masky a nárazníku
- Nářadí
- Cyklodoplňky
- Domácí vybavení
- Grily, Camping, Outdoor
- Fotovoltaika
- do schránky si můžete uložit vybrané zboží, které například chcete objednat později
- schránka je uložena ve Vašem prohlížeči, neodstraňujte cookies
- pozor, platnost schránky je 90 dní, poté bude obsah automaticky smazán
Nabíječka CTEK MXS 5.0 Test and Charge 12V/5A
Kód zboží:
CTK05000TEST
EAN:
7350009563086
Náš sklad:
1 ks
Značka:
CTEK
Cena na prodejně:
3 069,09 Kč
Běžná cena:
3 324,85 Kč
Ušetříte:
767,27 Kč
Cena bez DPH:
2 113,70 Kč
Cena s DPH:
2 557,58 Kč
Pulsní nabíjení, plně automatická, udržování napětí, tester, voděodolná IP65
CTEK MXS 5.0 Test and Charge je zároveň plně automatická 8 kroková nabíječka. Nabíjecí proud je 5 A. Je určena pro 12 V baterie od 1,2 do 110 Ah a je vhodný až do 160 Ah pro udržovací nabíjení. Nabíječka má IP 65 (chráněno proti stříkající vodě a prachu), zajišťuje ochranu elektroinstalace vozidla při nabíjení, ochranu proti přepólování, proti jiskření a proti zkratu.Varianta úspěšné nabíječky CTEK MXS 5.0 v kombinaci s testerem baterie a alternátoru. Jednoduchou změnou režimu se z nabíječky stává tester pro posouzení vaší baterie, alternátoru a celého dobíjecího systému vozu.
CTEK MXS 5.0 Test and Charge nabízí nejnovější technologie vytvořené pro profesionální nabíječe značky CTEK. Tato nabíječka může vyřešit mnoho problémů spojených s vaší baterií. Nabíječka splňuje vysoké nároky běžných uživatelů.
CTEK MXS 5.0 Test and Charge diagnostikuje stav baterie. Obsahuje režim recond pro promíchání elektrolytu v případě jeho rozvrstvení (krok 6 v režimu nabíjení). Nabíječ je vhodný pro udržovací nabíjení, nabíjení optimalizovaný režim během chladných zimních měsíců. Jeho unikátní displej umožňuje uživateli sledovat celý proces nabíjení. Zároveň slouží jako tester akumulátoru i celého nabíjecího systému ve vašem autě.
Nabíječka CTEK MXS 5.0 Test and Charge
- typ nabíječky Plně automatizovaný nabíjecí cyklus s osmi kroky
- určeno pro všechny olověné akumulátory 12V (s kapalným elektrolytem, bezúdržbové MF, Ca/Ca, AGM a GEL)
- kapacita akumulátoru 1,2–110 Ah, při udržovacím dobíjení až 160 Ah, min. napětí akumulátoru 2,0 V
- vstupní napětí AC 220-240VAC, 50-60Hz
- nabíjecí napětí 14,4V, 14,7V, 15,8V
- teplota prostředí -20 °C až +50 °C; při vysokých okolních teplotách se automaticky
snižuje výstupní výkon
- rozměry 168 × 65 × 38 mm (D × Š × V)
- krytí IP65, hmotnost 0,6 kg
Prodej po násobcích:
1
Související
Autobaterie - přehled, dobíjení, sulfatace |
Autonabíječky - Jakou vybrat? |
Související produkty
Konektor s indikací stavu akumulátoru CTEK s M8 oky
Náš sklad: 1 ks
Pro nabíječky CTEK
Rychlokonektor se svítivými mikrodiodamy indikují tři stupně stavu baterie včetně ATO pojisky. - konektor Comfort Indicator s diodamy indikují stav akumulátoru - oka o velikosti M8 - délka kabelu cca 50cm - integrovaná ATO pojistka
Běžná cena: 272,16 Kč
Běžná cena: 329,30 Kč
Ušetříte: 45,36 Kč
Ušetříte: 54,87 Kč
Cena bez DPH: 226,80 Kč
Cena s DPH: 274,43 Kč
Konektor CTEK k akumulátoru s M8 oky
Náš sklad: 2 ks
Pro nabíječky CTEK
Rychlokonektor k akumulátoru s M8 oky pro nabíječky CTEK. Tento konektor je standardně dodáván k nabíječkám CTEK, ale pokud máte více vozidel je vhodné tento konektor namontovat na každé Vaše vozidlo a můžete kdykoliv v rychlosti dát vozidlo na nabíječku.
Běžná cena: 152,28 Kč
Běžná cena: 184,30 Kč
Ušetříte: 25,38 Kč
Ušetříte: 30,75 Kč
Cena bez DPH: 126,90 Kč
Cena s DPH: 153,55 Kč
Autobaterie - přehled, dobíjení, sulfatace
Na našem automobilovém trhu se nejčastěji používají tři typy autobaterií:
Hybridní baterie
Hybridní baterie (již starší typ, ale stále v prodeji) má vždy zátky, je třeba kontrolovat hladinu elektrolytu, případně dolít (je bezúdržbová dle normy DIN). Většina hybridních baterií se však dolití během života nedočká a ani to často nepotřebují, je to dáno tím, že minusová deska baterie hybridní a Ca/Ca jsou vlastně principielně stejné. Plus mřížka je vyrobena technologií Pb legované antimonem, tzv. nízkoantimonová mřížka, vždy litá, má pevný rámeček (zpevňuje mřížku, omezuje vypadávání aktivní hmoty, prodlužuje životnost), nelze šidit tím, že mám tenkou desku, technologicky nemožné. Kvalita a provedení plus desky ovlivňuje životnost baterie zásadním způsobem. Mínusová mřížka je vyrobena technologií Ca, tedy olovo legované vápníkem, může být litá i tažená (stretch metal) nebo i power frame.
Výhody hybridního akumulátoru
|
|
Nevýhody hybridního akumulátoru
|
Měření parametrů hybridní baterie
Běžně používané elektronické bezzátěžové testery pro měření proudu vykazují nižší hodnoty a to někdy až o 30% než baterie Ca/Ca. Je to dáno konstrukcí desky, tyto přístroje neměří skutečný startovací proud ale vnitřní odpor baterie, ten je u hybridní baterie, zvláště pak se silnými deskami vyšší než u odpovídající baterie Ca/Ca se stejnými parametry. Během provozu akumulátoru dochází uvnitř k chemickým reakcím, které mění vnitřní odpor a proud naměřený tím stoupá, tato skutečnost platí pro všechny typy baterií, z tohoto důvodu výrobci všech bezzátěžových testerů nedoporučují jejich použití na nové baterie
Vápníkové baterie - Ca/Ca
Může být se zátkami, uzavřená nebo vzhledově uzavřená s možností přístupu do jednotlivých článků (pro přístup reklamačního technika). Plus mřížka je vyrobena technologií Ca, bývá litá gravitační metodou, litá pod tlakem, tažená (stretch metal), power frame. V případě tažené mřížky nemá rámeček, pokud je mřížka hodně tenká (0,7 – 0,8mm) nebo oka velká, hrozí zkroucení a vysypání aktivní hmoty, to je nejčastější problém nekvalitních baterií. Mínusová mřížka je také vyrobena technologií Ca, tedy olovo legované vápníkem, může být litá i tažená (stretch metal) nebo i power frame.
Výhody Ca/Ca akumulátoru
|
|
Nevýhody Ca/Ca akumulátoru
|
Měření parametrů Ca/Ca baterie
Běžně používané elektronické bezzátěžové testery pro měření proudu vykazují odchylku cca 10%, to je dáno různou konstrukcí jednotlivých akumulátorů. Během provozu akumulátoru dochází uvnitř k chemickým reakcím, které mění vnitřní odpor a proud naměřený stoupá, tato skutečnost platí pro všechny typy baterií, z tohoto důvodu výrobci všech bezzátěžových testerů nedoporučují jejich použití na nové baterie.
EFB autobaterie
Technologie EFB pro osobní auta se využívá nejčastěji u vozidel které mají START-STOP bez rekuperace.
Výhody EFB akumulátoru
|
|
Nevýhody EFB akumulátoru
|
AGM autobaterie
Technologie AGM (absorbed glass mat) je technologie, při níž není v článcích mezi elektrodami elektrolyt v tekuté formě, ale je nasáklý v netkané tkaníně ze skelných vláken(tzv. separátor, odděluje vzájemně kladné a záporné elektrody). Baterie postavené na této technologii jsou velmi výkonné, mají výborné nabíjeccí charakteristiky, to znamená, že při vybití je mnohem snažší a rychlejší je nabít a také jsou velmi dobře odolné proti cyklické zátěži(nabíjení a vybíjení).
Baterie typu AGM jsou absolutně bezúdržbové, odolné proti vytečení elektrolytu a bezpečné.
Baterie na technologii AGM jsou vhodné pro náročné použití, do moderních aut, která mají nadstandardní elektrickou výbavu. Také jsou vhodné do vozidel vybavených funkcí Start&Stop (tzn. za jednu jízdu musí baterie mnohokrát nastartovat motor během okamžiku), včetně funkce regeneračního nabíjení, tedy rekuperace brzdné energie.
Výhody AGM akumulátoru
|
|
Nevýhody AGM akumulátoru
|
Upozornění, pokud je ve vozidle AGM akumulátor z výroby, není vhodné používat Vápníkový Ca/Ca či EFB akumulátor!
- toto uvádíme, protože z praxe víme, že spousta osob chce ušetřit a koupit levnější typ akumulátoru
- taktéž je často akumulátor zaměněn za jiný typ z neznalosti a toto se dějě bohužel i v autoservisech
Základy údržby akumulátoru
Pokud nabíjecí soustava funguje správně a vozidlo je v běžném provozu (bez častých startů a dalších odstávek), stačí kontrolovat hladinu elektrolytu jednou za půl roku (pokud nejde o uzavřený akumulátor). Při teplém počasí nebo při náročném provozu může být vhodné hladinu kontrolovat častěji. V případě potřeby se dolévá jen destilovaná voda, ihned po dolévání není směrodatné případné měření hustoty. V případě další odstávky vozidla je nutné akumulátor pravidelně dobíjet. Pokud dojde k vybití (stav dlouhodobě pod 12,4V) je nutné akumulátor připojit na vhodnou nabíječku a zapnout rekondiční režim. Akumulátor se musí udržovat čistý, prach na povrchu v kombinaci s vlhkem způsobuje vodivou vrstvu mezi póly, která způsobuje vybíjení ! V plně nabitém stavu mráz do –50°C nevadí, při vybitém stavu může už při –10°C dojít k zamrznutí a následnému poškození. Při skladování je nízká teplota výhodná, jelikož snižuje samovybíjení. Uskladněné akumulátory je nutno kontrolovat každé 3 měsíce, případně dobít. V případě nevhodné údržby a používání dojde k poškození akumulátoru (sulfataci). Pokud je sultaface v mírném stádiu, lze jí částečně odstranit připojením na kvalitní nabíječku s rekondičním režimem.
Kvalitní autonabíjěčky baterií
Pro pravidelnou domácí údržbu, ale i pro profesionální použití doporučujeme švédské autonabíječky CTEK. Toto není jen reklamní tvrzení z letáku, máme to osobně vyzkoušeno, prodáváme autobaterie LINECAR77, VARTA a motobaterie MOTOBATT, nabíječky CTEK používáme každý den.
Úroveň nabití akumulátoru | 100% | 70% | 50% | 25% |
Napětí | 12,8 - 12,6 V | 12,5 – 12,4 V | 12,4 – 12,2 V | 12,2 – 11,9 V |
Článek Jakou autonabíječku koupit? najdete zde.
Sulfatace akumulátoru
je nežádoucí jev vyskytující se u olověného akumulátoru, když je delší dobu – řádově dny – ponechán v nedostatečně nabitém (případně vybitém) stavu. Podstatou tohoto jevu je postupný vznik krystalů síranu olovnatého (PbSO4) na elektrodách. Na rozdíl od původního amfoterního síranu, se vzniklé krystaly zúčastňují přeměn aktivní hmoty elektrod jen ve velmi omezené míře. Následkem toho dojde ke snížení kapacity akumulátoru. Dalším negativním důsledkem sulfatace je nárůst vnitřního odporu (a snížení vodivosti), který má za následek snížení napětí a proudu dodávaného akumulátorem, zvláště při velkých proudových odběrech. V případě, že se lze podívat dovnitř akumulátoru, je možné přítomnou sulfataci poznat – projevuje se přítomností bílých lesklých skvrn na elektrodách. Rychlost vzniku krystalů síranu olovnatého závisí na teplotě a míře vybití akumulátoru – s rostoucí teplotou a vybitím rychlost narůstá. Plně vybitý akumulátor při vyšší teplotě (více než 25 °C) výrazně sulfatuje již během jednoho dne; při nižších teplotách až po více dnech. U akumulátoru, který je vybit jen trochu, výraznější sulfatace nastává asi po třech a více dnech; v chladu po týdnu a více.
Starou autobaterii můžete přivést do 60 dnů od data prodeje a vrátíme Vám za ní peníze.
Kapacita baterie Ah |
Cena výkupu Kč včetně DPH |
44 - 55 | 120 |
56 - 59 | 150 |
60 - 70 | 160 |
71 - 94 | 200 |
95 - 139 | 240 |
140 - 179 | 400 |
180 - 219 | 480 |
220 - | 580 |
Autonabíječky - Jakou vybrat?
Kdy použít autonabíječku?
Autobaterie každého vozidla má určitou životnost a vyžaduje pravidelnou údržbu sestávající mj. z dostatečného dobíjení. Toto je důležité zvláště u automobilů, které nejezdí často, anebo jen na velmi krátké vzdálenosti. Důležité je to ale i u vozů napěchovaných elektronikou, která spotřebovává proud sice v malé míře, ale u vozidel, která často nejezdí, může autobaterii zcela vybít.
Jakou autonabíječku koupit?
Pro pravidelnou domácí údržbu, ale i pro profesionální použití doporučujeme švédské nabíječky CTEK. Kdo jiný, než výrobce se severského státu by měl být kvalitou na top úrovni. CTEK vyrábí nabíječky, které jsou dlouhodobě špičkou ve svém oboru. Jde o vysoce kvalitní a sofistikované přístroje, které uspokojí i ty nejnáročnější uživatele. Jsou kompaktní a jednoduché, pyšní se špičkovou technologií a dokáží nabíjet všechny dostupné typy akumulátorů, včetně GEL, AGM i Ca/Ca baterií. Dle našich vlastních zkušeností uvádíme, že po dobití akumulátoru nabíječkou CTEK je rozdíl opravdu znát. Konkrétně, když akumulátor přeměříme po delší době, tak autobaterie nabité nabíječkou CTEK vykazují vyšší napětí než jiné typy.
V sortimentu CTEK jsou nabíječky, které nabíjejí od baterií malých motocyklových, přes osobní a nákladní autobaterie až po akumulátory stavebních i jiných těžkých strojů.
Firma CTEK dbá samozřejmě i na bezpečnost elektroniky automobilů. Jsou plně automatické, řízené mikroprocesorem a jsou vybaveny bezpečnostními prvky, které zabraňují jakémukoliv poškození vozidla nebo autobaterie. Akumulátor tedy můžete klidně nechat připojený k automobilu, nemusí se demontovat, jak tomu bývalo v minulosti při používání „hloupých“ nabíječek. Některé modely CTEK jsou vybaveny speciální udržovacím režimem pro zimní měsíce nebo pro období, kdy automobil nejezdí. CTEK dokáží také obnovit již částečně poškozený akumulátor režimem Recond.
Kromě nabíječek CTEK nabízíme i nabíječky od jiných značek, startovací stanice, testery a další pomůcky a příslušenství. Podívejte se na náš celý sortiment nabíječek.
Je v autonabíječkách rozdíl?
Nabíječky CTEK jsou opravdu lepší! ✅
Toto není jen reklamní tvrzení z letáku, máme to osobně vyzkoušeno, prodáváme autobaterie LINECAR77, VARTA a motobaterie MOTOBATT a tudíž nabíječky CTEK používáme každý den.
-
- Autožárovky
- Akumulátory
- Autoelektromateriál
- Autochladničky
- Autokosmetika
- Bezpečnostní šrouby kol
- Car Audio
- Car GSM-GPS
- Car Multimédia
- Car Komfort - Zabezpečení
- Clony pro Slunce a Led
- Dětské autosedačky
- Držáky telefonů
- Filtry
- Hadice a spony
- Hasicí přístroje
- Houkačky
- Kamerové systémy
- Kanystry
- Klimatizace a topení
- Koberce
- Lišty
- Majáky
- Měniče napětí
- Mřížky TUNING
- Oboustranné lepící pásky
- Nabíječky
- Odháněče škůdců
-
Ofuky oken
- Alfa Romeo
- Audi
- Avia
- BMW
- Cadillac
- Citroen
- Dacia
- Daewoo - Chevrolet
- Daf
- Daihatsu
- Datsun
- Dodge
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Chrysler
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lada
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lublin
- Man
- Mazda
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Porsche
- Renault
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Smart
- Ssangyong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tatra
- Toyota
- Trabant
- Volvo
- VW
- Wartburg
- Oleje
- Parkovací asistenti
- Pes, doplňky pro pejsky
- Plachty
- Pneu a pneupříslušenství
- Podložky pod SPZ
- Podložky protiskluzové
- Poklice
- Potahy sedadel
- Potahy volantů
- Povinná výbava
- Provozní kapaliny
- Přísady provozních kapalin
- Ramínka na opěrky hlavy
- Reflexní prvky
- Samolepící 3D znaky
- Samolepky
- Sítě, Brašny, Organizéry
- Sněhové řetězy
- Startovací kabely
- Stěrače
- Střešní nosiče
- Světla
- Škrabky na sníh a lopatky
- Tažná zařízení
- Tažné tyče
- Upínací popruhy
- Vany do kufru
- Varné konvice
- Xenony
- Zimní clony masky a nárazníku
-
- Aku nářadí
- Dílenské vybavení
- Elektrické nářadí
- Měřící technika
- Ochranné pomůcky
- Pneumatické nářadí
-
Ruční nářadí
- Balení
- Bity
- Boxy a přepravky
- Broušení
- Čištění
- Dláta, důlčíky, sekáče, vyrážeče
- Gola klíče a sady
- Hlavice - oříšky
- Hoblíky
- Hořáky a pájky
- Kladiva a paličky
- Kleště
- Klíče
- Kominické
- Krumpáče
- Lopaty
- Maznice a pumpy
- Nůžky
- Ohýbačky
- Páčidla
- Pinzety
- Pistole na kartuše
- Pistole na montážní pěnu
- Podtlakové pumpy
- Raznice
- Rýče
- Řezání
- Sady nářadí
- Sekery
- Sešívačky, rozešívačky
- Svěrky a upínáky
- Šídla
- Škrabky
- Šroubováky
- Závitníky
- Výstružníky
- Ostatní, díly, příslušenství, atd
- Spotřební materiál
- Stavební vybavení
-
Zahradní vybavení
- Hrábě a hrabičky
- Kosy, Srpy
- Křovinořezy
- Kultivátory a motyčky
- Lopatky a sazeče
- Lopaty, krumpáče, rýče
- Nože a řezače
- Nůžky na trávu
- Nůžky na větve
- Nůžky na živý plot
- Pily
- Plachty
- Pracovní pomůcky
- Sady nářadí
- Sběrače ovoce
- Sekačky na trávu
- Sekery
- Senzory pohybu
- Vidle
- Voda a závlaha
- Ostatní, díly, příslušenství, atd
CL adaptér 12-24V / 5V, 2A DC
Dálkové ovládání - bezdrátová gyroskopická myš
Dálkové ovládání - bezdrátová gyroskopická myš
LED osvětlení interiéru VW, Audi, Seat, Škoda, Lamborghini, modré
Gumové koberce Gledring AUDI Q5 08-
VOREL Kartáč komínový 180 x 175 mm, TO-72951
YATO Klíč očkový 14x15 mm typ "C", YT-0172 | Očkový obloukový klíč typu "C" vyrobený z kvalitní chromvanadiové slitiny oceli (CrV 6140). Povrch je částečně satinovaný a leštěný do vysokého lesku. Díky svému profilu se používá pro špatně dostupné místa, například u automobilových alternátorů či startérů. Klíč je vybaven systémem AS-Drive - vnitřní profil je tvarován do mírného obloučku. Tím při záběru hlavní síla nepůsobí přímo na hranu šroubu, ale na plochu, což významným... |
Stěrač zadní Flat 280mm | Stěrač na zadní okno se speciální uchycení. Délka stěrače a systém uchycení na ramínko jsou přizpůsobeny na níže uvedená vozidla Zadní dveře: Zadní dveře: Audi A1 Sportback [8XA] r.v. 09/2011 - BMW, 2 Gran Tourer [F46] r.v. 09/2011 - Ford Kuga [CBS] r.v. 11/2012 - Škoda Yeti [5L7] r.v. 05/2009 - VW Golf VI [5K1] r.v. 10/2008 - VW Golf VII [5G1] r.v. 08/2012 - VW Golf VII Variant [BA5] r.v. 04/2013 - VW Polo [6R1] r.v. 06/2009 - Čísla ostatních značek:... |
Plastová vana do kufru Fiat Stilo 2001-2010 (hb, 3dv, dynamic), Rezaw-Plast | Plastová vana do kufru s protiskluzovou vrstvou a 4-6cm vysokým okrajem . Tvar vany přesně kopíruje zavazadlový prostor vozu Fiat Stilo verze DYNAMIC o délce kufru 65cm. Protiskluzová vrstva zajišťuje velkou stabilitu převáženého nákladu , nicméně je náročnější na údržbu a po čase užívání se její povrch může začít drolit. Vana je vyrobena odolného gumoplastu, který je zároveň dostatečně pružný , aby se vana nezlomila a to ani při... |
Ofuky oken VW Passat 97-04 4D (+zadní) | Ofuky oken Team HEKO VW Passat 97-04 4D (+zadní) jsou určené přímo na tento typ vozidla. Protiprůvanové plexi (ofuky) jsou v kouřovém provedení, zabraňují nepříjemnému proudění vzduchu do interiéru vozu a umožňují otevření oken při nepříznivém počasí. ofuky oken prodáváme jako sadu na přední boční okna, pokud je v názvu uvedeno (+ zadní) např.: "Ofuky oken Škoda Octavia II 5D 05- combi (+zadní)", jde o sadu na celé vozidlo je-li například v... |
Stěrače sada HEYNER ALL SEASON 650 + 400mm + adaptér SA30022 | Budou dodány níže uvedené komponenty: - 1x Stěrač HEYNER ALL SEASONS 650mm - 1x Stěrač HEYNER ALL SEASONS 400mm - 1x Adaptér na stěrač Alca, Heyner TL Sada 2ks Pokud nechcete celou sadu, zakupte pouze odpovídající délku výše uvedeného stírátka, a to včetně adaptéru, pokud ho sada obsahuje (stěrač u řidiče je zpravidla delší). Určeno pro vozy: Cadillac SRX 09/09 - Citroën Berlingo [B9] 05/08 - Opel Adam 03/13 - Peugeot 208 01/12 - Peugeot 2008 03/13 -... |